پیش شرط‌ های عجیب فوق ستاره‌‌ های بالیوود ؛ از شاهرخ خان تا پریانکا چوپرا

صنعت سینمای هند که با نام بالیوود شناخته می‌ شود یکی از بزرگترین صنایع فیلمسازی در دنیاست.
کدخبر (217003) | 15 مرداد 1402 | ساعت 22:37
0 776
پیش شرط‌ های عجیب فوق ستاره‌‌ های بالیوود ؛ از شاهرخ خان تا پریانکا چوپرا
صنعت سینمای هند که با نام بالیوود شناخته می‌ شود یکی از بزرگترین صنایع فیلمسازی در دنیاست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بازیگران بالیوود تلاش زیادی می‌کنند تا بهترین نمایش خود را ارائه دهند و مخاطبان خود را به بهترین نحو سرگرم سازند. با این حال این بازیگران پیش از امضای قرارداد برای فیلم‌ها خواسته‌های زیادی را هم مطرح می‌کنند. بیایید نگاهی به چند فوق ستاره سینمای هند و خواسته‌های آنها پیش از امضای قراردادها بیندازیم.

شاهرخ خان

شاهرخ خان که او را با لقب پادشاه بالیوود می‌شناسند در فیلم‌هایش از سکانس‌های اسب‌سواری و همچنین سکانس‌های بوسه طولانی خودداری می‌کند. فیلمسازان بالیوودی نیز همواره شروط شاهرخ خان را می‌پذیرند چرا که نمی‌خواهند فرصت حضور این سوپراستار در فیلم‌هایشان را از دست بدهند.

آکشی کومار

آکشی کومار را با اندام استثنایی او و همچنین اصول سفت و سختش می‌شناسند. او در امضای قراردادهای خود دو درخواست ثابت از فیلمسازان دارد. نخست اینکه کومار یکشنبه‌ها کار نمی‌کند. او ترجیح می‌دهد آخر هفته‌ها را به استراحت و وقت گذراندن با خانواده‌اش اختصاص دهد. دومین شرط او این است که پروژه باید بین 100 تا 120 روز به سرانجام برسد. آکشی کومار این شرط را وضع می‌کند تا بتواند خیلی زود پروژه بعدیش را آغاز کند.

شروط فوق ستاره‌ های بالیوود برای بازی در فیلم‌ ها؛ از شاهرخ خان تا پریانکا چوپراسلمان خان

سلمان خان یکی از بزرگترین سوپراستارها در صنعت سینمای هند است. او در عین حال اصول خدشه‌ناپذیری نیز برای بازی در فیلم‌ها دارد. مهم‌تر از همه اینکه حاضر نیست در هیچ صحنه‌ی بوسه یا دیگر صحنه‌های اروتیک حاضر شود. او در سراسر کارنامه حرفه‌ایش در بالیوود به این اصل پایبند مانده است.

هرتیک روشن

هرتیک روشن که او را با تعهدش به فیتنس می‌شناسند در امضای قراردادهای خود بیش از هر چیز روی سلامتی خود تاکید دارد. شرط او برای بازی در هر فیلم دسترسی آسان به باشگاه بدنسازی است و همچنین گروه تمرین‌دهنده شخصی‌اش را نیز با خود به پروژه‌ها می‌آورد.

در هیچ صحنه‌ی بوسه یا دیگر صحنه‌های اروتیک حاضر شودپریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا یک ستاره بین‌المللی است که کارش را ابتدا در بالیوود آغاز کرد و سپس به پروژه‌های بین‌المللی پیوست. شرط چوپرا برای بازی در فیلم‌ها این است که در هیچ صحنه‌ای برهنه ظاهر نشود. او به این اصل در تمام فیلم‌های خود پایبند است. آخرین اخبار چهره های سینمایی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...