داستان ناتالی پورتمن و بزرگترین خیانت‌ سلبریتی‌ها در تاریخ!

درباره اتفاقی که برای ناتالی پورتمن، ستاره فیلم‌های لئون و قوی سیاه افتاد و پس از خیانت همسرش، بنجامین میلپید، این دو پس از مدتی کشمکش، از یکدیگر جدا شدند.
کدخبر (217471) | 17 مرداد 1402 | ساعت 15:43
0 339
داستان ناتالی پورتمن و بزرگترین خیانت‌ سلبریتی‌ها در تاریخ!
درباره اتفاقی که برای ناتالی پورتمن، ستاره فیلم‌های لئون و قوی سیاه افتاد و پس از خیانت همسرش، بنجامین میلپید، این دو پس از مدتی کشمکش، از یکدیگر جدا شدند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اگر در دنیا دو چیز وجود داشته باشد که شایعه پراکنی‌ها را افزایش میدهد، آن دو به طور قطع سلبریتی‌ها و رسوایی هستند، به همین دلیل رسوایی سلبریتی‌ها پر سر و صدا هستند و توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند. در حالی که تماشای جدایی زوج‌ها برای طرفداران دو آتیشه آن‌ها سخت است، باید قبول کرد که روابط زناشویی پیچیده هستند و هیچ‌کس کامل نیست. با این تفاوت که برای ستارگان، اشتباهات آنها به صفحه اول اخبار می‌روند؛ مانند اتفاقی که برای ناتالی پورتمن، ستاره فیلم‌های لئون و قوی سیاه افتاد و پس از خیانت همسرش، بنجامین میلپید آنها پس از مدتی کشمکش، از یکدیگر جدا شدند.

ناتالی پورتمن و بنجامین میلپید

ناتالی پورتمن از همسرش بنجامین میلپید پس از یازده سال زندگی مشترک طلاق گرفت. رابطه زناشویی ناتالی پورتمن، برنده 42 ساله جایزه اسکار و بنجامین میلیپید، طراح رقص46 ساله فرانسوی دچار مشکل شد و آنها پس از بیش از یک دهه زندگی مشترک، تصمیم به جدایی از یکدیگر گرفتند. یک منبع مطلع به نشریه «یو اس ویکلی» گفت:
بعد از اینکه خبر رابطه مخفیانه بنجامین میلپید منتشر شد، این زوج سعی کردند روی بهتر شدن زندگی مشترکشان کار کنند، اما این رابطه تیره و تار شد و در نهایت به جدایی انجامید.
داستان ناتالی پورتمن و بزرگترین خیانت زناشویی سلبریتیها در تاریخ! نشریه هالیوود لایف برای تأیید این خبر با نماینده ناتالی تماس گرفته، اما پاسخی دریافت نکرده است. ناتالی و بنجامین، یک پسر 12 ساله به نام الف و یک دختر 6 ساله به نام آمالیا دارند. خبر جدایی ناتالی به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر داشتن رابطه نامشروع همسرش، منتشر شد. چند روز قبل از اعلام این جدایی، عکسی از ناتالی هنگام بازگشت به استرالیا گرفته شد که در آن حلقه ازدواجش را به دست نداشت. به علاوه اوایل تابستان، ناتالی زمانی که در پارک با بنجامین و بچه هایشان روی نیمکت نشسته بود، در حال پاک کردن اشکهایش از روی صورتش دیده شد. این تصاویر احساسی از بازیگر زن جنگ ستارگان چند روز پس از آن منتشر شد که بنجامین تنها به سالن سینمایی پث در پاریس، محل نمایش فیلم «کارمن» که اولین تجربه کارگردانی وی بود، رفت. همچنین ناتالی در 7 ژوئن از تماشای مسابقات اوپن فرانسه بدون حضور همسرش لذت برد. نشریه فرانسوی ویس، در تاریخ 2 ژوئن گزارشی منتشر کرد که در آن مدعی شده بود، بنجامین رابطه مخفیانهای خارج از ازدواجش با ناتالی پورتمن دارد. اندکی پس از انتشار این خبر، منبع آگاهی به نشریه پیپل گفت که این رابطه «کوتاه» بوده و بنجامین و ناتالی به زندگی مشترکشان ادامه خواهند داد. این منبع گفت:
او (بنجامین میلیپد) می داند که اشتباه بزرگی مرتکب شده است و تمام تلاشش را میکند تا ناتالی او را ببخشد و خانواده خود را کنار هم نگه دارد.
وی ادامه داد:
ناتالی فرد بسیار تودار و معتقد به حریم خصوصی است و قصد ندارد این موضوع را در رسانه ها پخش کند. بزرگترین اولویت او محافظت از فرزندان و حریم خصوصی آنهاست.
یکی دیگر از منابع مطلع به گروه خبری «page six» گزارش داد که رابطه مخفیانه این کارگردان فرانسوی با یک زن 25 ساله از فعالان محیط زیستی بوده است. همچنین این منبع آگاه گفت:
بنجامین و ناتالی از هم جدا نشده‌اند و سعی می‌کنند همه چیز را حل و فصل کنند. بن تمام تلاشش را می‌کند تا ناتالی او را ببخشد. او همسر و خانواده‌شان را دوست دارد.
بازیگر فیلم «ثور: عشق و تندر» و همسرش تنها چند روز قبل از انتشار اولین گزارش از رابطه نامشروع بنجامین با هم در پاریس دیده شدند. در اینجا به برخی از معروفترین و پرحاشیه‌ترین داستان‌های خیانت افراد مشهور میپردازیم که طرفداران را در سراسر جهان شوکه کرد. آدام لوین و بهاتی پرینسلو سامنر استرو 23 ساله، مدل و اینفلوئنسر اینستاگرام، ویدیویی در تیک تاک به اشتراک گذاشت و مدعی شد او و آدام لوین، زمانی که این خواننده هنوز با بهاتی پرینسلو ازدواج کرده بود، رابطه نامشروع داشتند. استرو اسکرین شاتهایی از پیامهای اینستاگرامی رد و بدل شده بین خود و آدام لوین را برای اثبات ادعایش منتشر کردکه در آن خواننده «Moves Like Jagger» از او میپرسد که آیا میتواند نام فرزندش را سامنر بگذارد. این پستهای اینستاگرامی 16 میلیون بار دیده شد. بلافاصله پس از انتشار ویدیوی استرو، لوین متن عذرخواهی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و نوشت:
من در استفاده از هر نوع صحبت عاشقانه با هرکسی غیر از همسر خودم اشتباه کردم. من رابطه نامشروع نداشتم، با این وجود، در دوره‌ای از زندگی‌ام که از آن پشیمان هستم، برخی حریم‌ها را شکستم. در برخی موارد، این موضوع منجر به رفتارهای ناشایستی شد.
داستان ناتالی پورتمن و بزرگترین خیانت زناشویی سلبریتیها در تاریخ! با این حال، دو زن دیگر نیز مدعی روابط عاشقانه با این خواننده شدند. اما این تنها رابطه میان سلبریتی‌ها نیست که پایانی این گونه داشته است. در ادامه چند مورد دیگر را مرور خواهیم کرد.

بن افلک و جنیفر گارنر

در حالی که جهان در حال حاضر در حال توجه به زوج جدید و جذاب جنیفر لوپز و بن افلک (بنیفر) هست، فراموش نکنیم که بن افلک یک بار، به جنیفر گارنر، همسرش که 10 سال با او زندگی مشترک داشت و مادر فرزندانش هست، با پرستار بچهاش خیانت کرد. این زوج در سال 2018 از هم جدا شدند.

کوین هارت و انیکو پریش

قضیه کوین هارت و انیکو پریش کمی پیچیده تر از خیانت با پرستار بچه و یا رسوایی در اینستاگرام است. موضوع از این قرار است که فردی از کوین هارت ویدیویی در حال انجام روابط غیر مشروع داشت و قصد داشت از او اخاذی کند. او در سال 2017 ضمن انکار هرگونه تخلف، از همسرش انیکو پریش و فرزندانش عذرخواهی کرد. هارت و پریش به زندگی مشترک با یکدیگر ادامه دادند و هارت در سال 2020 در یک پادکست در مورد این رسوایی صحبت کرد.

بیانسه و جی زی

وقتی بیانسه آلبوم لیموناد را منتشر کرد، مشخص بود که رابطه زناشویی او و جی زی از یک خیانت رنج برده است. اگرچه این آلبوم پر بود از ارجاعات تصویری و موسیقایی به روابط نامشروع خارج از ازدواج، این موضوع تا انتشار آهنگ 4:44 که جی زی در آن از بیانسه و دخترانش عذرخواهی کرد، مشخص نشد. بسیاری معتقدند که منظور بیانسه از عبارت "بکی با موهای خوب" طراح مد، ریچل روی است.

رابرت پتینسون و کریستین استوارت

وقتی کریستین استوارت و رابرت پتینسون در صحنه فیلمبرداری گرگ و میش با هم آشنا شدند، خیلی سریع وارد رابطه عاشقانه شدند. این رابطه رویایی با انتشار عکسهای پاپاراتزی از استوارت و روپرت سندرز (کارگردان) در حال رابطه عاشقانه در محیط عمومی، به پایان رسید. این عکس‌ها به سرعت منتشر شد و حتی دونالد ترامپ هم در این مورد اظهار نظر کرد. کریستین استوارت مجبور شد علناً از پتینسون عذرخواهی کند. متأسفانه، اندکی پس از آن، این زوج مجبور بودند تور مطبوعاتی فیلم خود را به نام "گرگ و میش: سپیده دم" را انجام دهند. رابرت پتینسون و کریستین استوارت آخرین اخبار چهره های سینمایی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...