جیک پاول به دنبال انتقام از بهترین سبک وزن تاریخ!

عزم جیک پاول برای مبارزه برابر نیت دیاز، حسابی جزم است و چیزی جز پیروزی او را راضی نخواهد کرد.
کدخبر (167856) | 30 فروردین 1402 | ساعت 11:51
0 380
جیک پاول به دنبال انتقام از بهترین سبک وزن تاریخ!
عزم جیک پاول برای مبارزه برابر نیت دیاز، حسابی جزم است و چیزی جز پیروزی او را راضی نخواهد کرد.

به گزارش سرخ نیوز، جیک پاول چهره ای پرطرفدار در فضای مجازی است که در حرفه بوکس نیز فعال است و تاکنون عملکرد خیره کننده ای را از خود به نمایش گذاشته است. او تاکنون با یوتیوبرهای دیگر و همچنین تعدادی از نام های بزرگ این حرفه مبارزه کرده و نمایش خوبی از خود ارائه داده است. چالش بعدی او نیت دیاز مبارز سابق UFC است؛ مبارزی که سابقه آن ها با یکدیگر پر فراز و نشیب است. آن ها در گذشته مشکلاتی را با یکدیگر داشته اند و همین باعث شده تا این مبارزه بیش از پیش محتمل باشد و انتظارات طرفداران از این مبارزه شدیدا بالاست. پاول در آخرین مبارزه خود با تامی فیوری از او شکست خورد و هم اکنون می‌خواهد با شکست دادن دیاز با قدرت بازگردد و ابهت از دست رفته خود را دوباره به دست بیاورد. او هیچ کدام از صحبت های دیاز را بی پاسخ نمی‌گذارد چراکه می‌خواهد مطمئن شود که این مبارزه اتفاق می‌افتد. پاول قصد دارد تا به اعتبار و ابهت دیاز آسیب جدی وارد کند و می‌خواهد این موضوع را در رینگ مبارزه نیز ثابت کند. « من هنوز آن سیلی را فراموش نکرده ام » ؛ جیک پاول به دنبال انتقام از بهترین سبک وزن تاریخ!

جیک پاول به دنبال ترساندن نیت دیاز

پس از اینکه جیک پاول از تامی فیوری شکست خورد، حریف بعدی او مشخص شد؛ این حریف کسی نبود جز نیت دیاز. مدت کوتاهی پس از اعلام این موضوع، مبارز 26 ساله سریعا به نیت دیاز قهرمان سابق UFC هشدار داد. جیک پاول سیلی تلخ نیت دیاز به او را پیش از مبارزه با آندرسون سیلوا یادآوری و شعله این مبارزه را بیشتر کرد. او اخیرا پاسخی واضح را به حریفش منتقل کرده و اظهار کرد:
همه نیت دیاز را به عنوان یکی از قدرتمندترین مبارزان تاریخ می‌دانند ولی او و تیمش بیش از حد خودشان را بزرگ دیده اند و باید دهانشان را کم کم ببندند!
او در ادامه گفت:
من هنوز سیلی ای که او به من در پشت صحنه زد را فراموش نکرده ام و من به تو قول می‌دهم که تو را تکه تکه و ناک اوت خواهم کرد!
این مبارزه احتمالا مبارزه محبوب هواداران نخواهد بود اما با این حال بعید است کسی تماشای این مبارزه را از دست بدهد. با انتشار این خبر در جامعه طرفداران ورزش های رزمی بسیاری از آن ها نظرات خود و پیش بینی خود را از این مبارزه اظهار کردند. مدتی است که جیک پاول به دنبال به چالش کشیدن دیاز 37 ساله است و به نظر می‌رسد که این مبارز آزاد نیز به دنبال به چالش کشیدن توانایی ها و مهارت های خود در رینگ مبارزه است. چهاردهم مرداد (پنجم آگوست) روزی خواهد بود که آن ها وارد رینگ خواهند شد و مشکلاتشان را با یکدیگر حل و فصل خواهند کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...