حمله جیک پاول به کانر مک گرگور؛ تو یک احمق الکلی هستی!

آنتونی جاشوا به واسطه کانر مک گرگور بعد از مسابقه اخیرش، مقداری مشروبات الکلی مصرف کرد که با واکنش جیک پاول همراه شد.
کدخبر (220036) | 25 مرداد 1402 | ساعت 23:37
0 130
حمله جیک پاول به کانر مک گرگور؛ تو یک احمق الکلی هستی!
آنتونی جاشوا به واسطه کانر مک گرگور بعد از مسابقه اخیرش، مقداری مشروبات الکلی مصرف کرد که با واکنش جیک پاول همراه شد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پس از اینکه کانر مک گرگور باعث شد تا آنتونی جاشوا درست پس از مبارزه اخیر خود، مقداری مشروبات الکلی مصرف کند، جیک پاول او را به بدترین شکل مورد انتقاد قرار داد. این اتفاق درست بعد از مبارزه جاشوا مقابل رابرت هلنیوس در عصر روز شنبه در ورزشگاه O2 آرنا رخ داد. مک گرگور بعد از پیروزی، به جاشوا یک نوشیدنی الکلی را پیشنهاد کرد و گفت:

مبارز بزرگ عجله نکن. جاشوا زمان را در دستش گرفت و با یک ضربه سهمگین به پیروزی رسید. خوشحالم که هلنیوس از جایش بلند شد. هواداران باید قدردان حضور این مبارز فنلاندی باشند. تعویض لحظه آخری، بدون ترس، او عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه کرد. باید به خودش و تیمش افتخار کند و من خوشحالم که او بلند شد. تبریک همه‌جانبه به آنتونی جاشوا و ادی هرن.
در همان زمان که ویدئوی ملاقات کانر مک گرگور و آنتونی جاشوا در شبکه‌های اجتماعی دست به دست چرخید، برخی رفتار مک گرگور را که سعی می‌کرد به زور الکل به ورزشکاری مانند جاشوا تحمیل کند، عجیب می‌دانستند. با این حال، پس از چند روز، پل تصمیم گرفت افکار خود را به اشتراک بگذارد. او در توئیتی نوشت:
احمق الکی که تلاش می‌کند آنتونی جاشوا را مجبور به نوشیدن نام تجاری نوپا آبجو خود کند. این یک بی‌احترامی بزرگ به قهرمانی بزرگ است.
حمله جیک پاول به کانر مک گرگور پس از مبارزه آنتونی جاشوا؛ تو یک احمق الکلی هستی! حمله جیک پاول به کانر مک گرگور درست زمانی اتفاق می‌افتد که او به تازگی از مبارز ایرلندی برای انجام یک مبارزه دعوت کرده بود. او گفت:
مادامی که به این حرفه ادامه دهم، مبارزان زیادی وجود خواهند داشت. ما به تامی فیوری برای انجام مبارزه دوم پیشنهادهایی دادیم. ما سال‌ها در تلاش بودیم تا مذاکرات را با KSI انجام دهیم. اما فکر می‌کنم وقتی توانستم نیت دیاز را شکست دهم، کانر مک گرگور هم ترغیب شده تا با من مبارزه کند و ناک اوت شود. فکر می‌کنم او روزی به مبارزه با من فکر کند.
هنوز مک گرگور به پاول پاسخ نداده اما مک گرگور مشغول آموزش دیلون دنیس است که قرار است در مقابل برادر جیک، لوگان پاول قرار بگیرد. بدنام عنوان کرده:
مطمئناً دیلون برنده خواهد شد. من او را راهنمایی می‌کنم، او را برای این کار آموزش می‌دهم و پیروزی را تضمین می‌کنم.
آخرین اخبار بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...