خاطرات بردلی کوپر از مایک تایسون ؛ او به من یک کمربند قهرمانی فیک هدیه داد!

پیدا کردن یک دوستی حقیقی نامنتظر در جهانی که روابط در آن براساس منافع مشترک طرح‌ریزی می‌شود، دشوار است. حالا درخصوص رابطه‌ی بردلی کوپر و مایک تایسون، یک فوق ستاره هالیوود و یک فوق قهرمان بوکس، چه می‌توان گفت؟
کدخبر (216060) | 16 مرداد 1402 | ساعت 10:36
0 236
خاطرات بردلی کوپر از مایک تایسون ؛ او به من یک کمربند قهرمانی فیک هدیه داد!
پیدا کردن یک دوستی حقیقی نامنتظر در جهانی که روابط در آن براساس منافع مشترک طرح‌ریزی می‌شود، دشوار است. حالا درخصوص رابطه‌ی بردلی کوپر و مایک تایسون، یک فوق ستاره هالیوود و یک فوق قهرمان بوکس، چه می‌توان گفت؟

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مایک تایسون، قهرمان بلامنازع دسته سنگین وزن در دهه هشتاد، تا همیشه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بوکسورهای تاریخ به یاد آورده خواهد شد. تایسون هر بار با انواعی از خصیصه‌های عجیب و غریب، پا به درون رینگ می‌گذاشت و هر بار به‌شکلی خیره‌کننده از آوازه‌اش به‌عنوان «بدترین مرد سیاره» دفاع می‌کرد. در سوی دیگر، بردلی کوپر قرار دارد که بازیگر و کارگردانی شناخته‌شده در هالیوود است و بلاک ‌باسترهای مهمی همچون ستاره‌ای متولد شده است، انتقام جویان و نگهبانان کهکشان را در کارنامه خود می‌بیند. او را بدون شک باید یکی از مهم‌ترین مهره‌های هالیوود در طی سال‌های اخیر دانست. در گذر سال‌ها، رفاقت غیرمنتظره‌ای میان مایک تایسون و بردلی کوپر شکل گرفته است. حتی صحنه‌های مشترکی میان کوپر و تایسون نیز در هالیوود به‌ثبت رسیده است. این‌دو اولین‌بار در فیلم The Hangover محصول سال 2009 در کنار یکدیگر برروی پرده نقره‌ای قرار گرفتند. کوپر بعدها در طی مصاحبه‌ای اعتراف کرد که قلب مهربان تایسون او را تحت تأثیر خود قرار داده است. خاطرات بردلی کوپر از مایک تایسون ؛ او به من یک کمربند قهرمانی فیک هدیه داد!

نقش آفرینی تایسون در فیلم The Hangover

در سال 2009 از مایک تایسون خواسته شد که در فیلم The Hangover ایفاگر نقش خودش باشد. تایسون ابتدا از قبول این پیشنهاد سر باز زد اما وقتی فهمید که کارگردان فیلم، سازنده‌ی یکی از فیلم‌های محبوب او، یعنی فیلم مدرسه قدیمی، است حاضر شد که در اثر جدیدش بازی کند. خاطرات بردلی کوپر از مایک تایسون ؛ او به من یک کمربند قهرمانی فیک هدیه داد! تاد فیلیپس، کارگردان این فیلم، گفته است که بزرگ‌ترین چالش او در هدایت تایسون این بوده است که او تفاوت مشت‌زدن جلوی دوربین و مشت‌زدن واقعی را درک نمی‌کرد! با این حال، فیلیپس می‌گوید که درنهایت توانست طریقه‌ی درست بازی کردن را به تایسون بیاموزد. او به شوخی اضافه می‌کند:

مایک تایسون واقعاً بچه بانمکی است. اگر خودش بود، حتماً می‌گفت: اوه پسر! خیلی عالی است! می‌خواهم از کاپیتان تیم یهودی‌ها درس بوکس بیاموزم!

استعداد کمیک تایسون در بازیگری باعث شد که او برای قسمت دوم فیلم The Hangover نیز به‌کار گرفته شود. حتی می‌توان گفت که بخش مهمی از موفقیت‌های این فیلم، مرهون نقش‌آفرینی درخشان تایسون در آن است. خاطرات بردلی کوپر از مایک تایسون ؛ او به من یک کمربند قهرمانی فیک هدیه داد!

مصاحبه بردلی کوپر درباره مایک تایسون

اخیراً بردلی کوپر و تاد فیلیپس در کنار هم در شوی محبوب جیمز کوردون حاضر شده‌اند و بیشتر وقت برنامه را نیز به صحبت درباره فیلم هنگ اور اختصاص داده‌اند. کوپر و فیلیپس ده‌ها قصه برای تعریف کردن از این فیلم داشتند و جیمز کوردون نیز سعی نمی‌کرد پنهان کند که چقدر این بلاک باستر محبوب را ستایش می‌کند. در خلال این مصاحبه، بردلی کوپر همچنین به داستان دوستی‌اش با مایک تایسون نیز اشاره می‌کند. کوپر البته گفته است که یکی دو سالی می‌شود که ارتباطش را با خانواده تایسون از دست داده است. کوپر همچنین به هدیه‌ی فوق‌العاده و البته فیکی اشاره می‌کند که از خانواده تایسون دریافت کرده:

آن‌ها یکی از کمربندهای تایسون را به من دادند. یکی از کمربندهای قهرمانی دسته سنگین وزن. درحالیکه به‌شدت تحت تأثیر قرار گرفته بودم و نمی‌دانستم چه کنم، ناگهان متوجه شدم که کمربند فیک است!

بردلی کوپر در اینجا و در حین اینکه می‌خندید اضافه کرد:

قلبم ایستاده بود. سپس گفتم: نمی‌توانم این هدیه سخاوت‌مندانه را قبول کنم!

خاطرات بردلی کوپر از مایک تایسون ؛ او به من یک کمربند قهرمانی فیک هدیه داد! پس از فیلم هنگ اور 2009، دو دنباله‌ی دیگر نیز یکی در سال 2011 و یکی در سال 2013 از این فیلم ساخته شد. اگرچه منتقدان واکنش‌های متفاوتی به این فیلم نشان دادند اما هنگ اور 1 در گیشه مجموعاً 467 میلیون دلار فروش داشت. این فیلم دهمین فیلم پرفروش سال 2009 بود. آخرین اخبار چهره های سینمایی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...