درون زندگی عجیب و مرموز اوپنهایمر؛ ستاره پیکی بلایندرز، ضد اجتماعی و متنفر از شهرت!

کیلین مورفی نقش اول فیلم پرمخاطب اوپنهایمر از شبکه های اجتماعی و شهرت کاملا گریزان است.
کدخبر (216876) | 15 مرداد 1402 | ساعت 10:51
0 140
درون زندگی عجیب و مرموز اوپنهایمر؛ ستاره پیکی بلایندرز، ضد اجتماعی و متنفر از شهرت!
کیلین مورفی نقش اول فیلم پرمخاطب اوپنهایمر از شبکه های اجتماعی و شهرت کاملا گریزان است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فیلم پرمخاطب و هیجان‌انگیز، اوپنهایمر، با بازی کیلین مورفی در نقش اصلی چند هفته‌ای هست که در سینماها اکران شده است. این بازیگر 47 ساله که بیشتر به خاطر نقش نمادینش در سریال پیکی بلایندرز شناخته شده است، برای بازی در فیلم جدید کریستوفر نولان، نقش جی رابرت اوپنهایمر را بر عهده گرفته است؛ نقشی که نسبت به کاراکترهای قبلی مورفی کاملا متفاوت به نظر می‌رسد. این فیلم داستان هیجان‌انگیز دانشمندی را روایت می‌کند که اولین بمب اتمی جهان را به عنوان بخشی از پروژه مخفی منهتن تولید می‌کند. این بازیگر محبوب ایرلندی طی سال‌ها با بازی در فیلم‌هایی مانند آغاز بتمن و جاسوس، به یکی از اصلی‌ترین مهره‌های سینمایی هالیوود تبدیل شده است. بنابراین تعجبی ندارد که او یک نقش اصلی دیگر را آن هم در فیلم کریستوفر نولان به دست آورده باشد. با این حال او در جامعه سلبریتی‌ها محبوبیت زیادی ندارد و با خصوصیات اخلاقی ضد اجتماعی خود شناخته می‌شود. به همین دلیل نگاه کردن به زندگی خصوصی او از نزدیک امکان‌پذیر نیست و فقط می‌توان از دور او را زیر نظر داشت.

کیلین مورفی ؛ از موسیقی تا سینما

کیلین مورفی اهل کانتی کورک ایرلند است و در حال حاضر به همراه همسرش، ایوون مک گینس و دو پسرشان مالاچی 17 ساله و آران 16 ساله در دوبلین زندگی می‌کند. آنها در یک خانه 1.5 میلیون پوندی با شش اتاق خواب دو نفره در منطقه مانکس تاون زندگی می‌کنند. کیلین اولین بار در یکی از اجرای‌های راک خود در سال 1996 با همسرش ملاقات کرد؛ زمانی که او خواننده، گیتاریست و ترانه سرای گروه راک «The Sons of Mr. Green Genes» بود. او در اواخر دهه 1990 یک قرارداد ضبط آهنگ را رد کرد تا حرفه بازیگری را دنبال کند و مدت کوتاهی پس از آن شروع به بازی روی صحنه و فیلم‌های مستقل کرد. در سال 2004، ستاره اوپنهایمر با ایوون ازدواج کرد. او در رشته هنرهای تجسمی مهارت فوق‌العاده‌ای دارد و تاکنون موفق به ساخت چند فیلم کوتاه نیز شده است. کیلین مورفی در مصاحبه با مجله GQ ضمن تمجید از همسرش گفته بود:
تعادل بین کار و زندگی سخت است. من همسر شگفت انگیزی دارم و نمی‌توانستم بدون او و درک او این کار را انجام دهم. اما این یک مبارزه است. چنین کاری که شما را از خانه دور نگه می‌دارد، مشکل هر پدری است و کاری که من انجام می‌دهم، وقت و انرژی زیادی از من می‌گیرد.

درون زندگی عجیب و مرموز اوپنهایمر؛ ستاره پیکی بلایندرز، ضد اجتماعی و متنفر از شهرت!ستاره اوپنهایمر از شبکه های اجتماعی گریزان است!

این ستاره ایرلندی سینما خانواده‌اش را به‌طور کامل از کانون توجه دور نگه می‌دارد چراکه او و ایوون هیچ‌وقت عکسی از خود منتشر نکرده یا هیچ حساب کاربری فعالی در شبکه‌های اجتماعی ندارند. به نظر می‌رسد که این بازیگر به استفاده از تلفن همراه نیز علاقه ای ندارد. او در مصاحبه‌ای با ایریش میرر گفته است:
من پدر دو نوجوان هستم. من هم زمانی جوان بودم. می‌دانم این برای یک جوان در جامعه امروز چقدر سخت است. زمان بزرگ شدن دوران بسیار پیچیده‌ای است. همه چیز با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است. همه ما از تأثیر اینترنت و زندگی آنلاین آگاه هستیم.
او همچنین قبلا اعتراف کرده بود که علیرغم موفقیت غیرقابل انکارش، از شهرت و ثروتی که با این کار به دست می‌آید، نفرت دارد.

کیلین مورفی چگونه برای اوپنهایمر آماده شد؟

او همچنین درباره نحوه آماده شدن برای پذیرش نقش یک فیزیکدان هسته‌ای و کاهش وزن زیادی که تجربه کرده، صحبت کرده است. مورفی در مصاحبه‌ای جدید درباره کاهش وزن خود گفته است:
من عاشق بازیگری با بدنم هستم و اوپنهایمر فیزیک بدنی و جلوه بسیار متمایزی داشت که می‌خواستم درستش کنم. من مجبور شدم مقدار زیادی وزن کم کنم و برای همین به لباس‌های جدید نیاز داشتم؛ او بسیار لاغر بود.
کیلین مورفی می‌گوید که قبل از فیلمبرداری با افراد حرفه‌ای کار کرده تا اصطلاحات و بیان اوپنهایمر را کامل یاد بگیرد. آخرین خبرها از چهره‌ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...