همه اتهامات مجرمانه حبیب نورماگومدوف ؛ از درگیری در لاس وگاس تا حمله وحشیانه به مبارز ام ام ای !

حواشی زندگی حبیب نورماگومدوف گاهی از نظر قانونی نیز برای او دردسرساز شده است.
کدخبر (167635) | 28 فروردین 1402 | ساعت 09:11
2 246
همه اتهامات مجرمانه حبیب نورماگومدوف ؛ از درگیری در لاس وگاس تا حمله وحشیانه به مبارز ام ام ای !
حواشی زندگی حبیب نورماگومدوف گاهی از نظر قانونی نیز برای او دردسرساز شده است.

به گزارش سرخ نیوز، همه هواداران ام ام ای، حبیب نورماگومدوف داغستانی را به خاطر طولانی‌ترین دوره قهرمانی دسته سبک وزن UFC از آوریل 2018 تا مارس 2021، در یاد دارند. او مبارزی بود که پس از کسب 29 برد و بدون پذیرش حتی یک شکست در مبارزات مختلف، خود را بازنشسته کرد. بسیاری او را بهترین مبارز تاریخ ام ام ای لقب می‌دهند؛ عنوانی که یقینا در مورد آن توافق نظر وجود ندارد و هواداران مبارزانی چون کانر مک گرگور، نیت دیاز، اندرسون سیلوا و... هم مدعی همین لقب برای ورزشکار محبوبشان هستند. با این حال حبیب نورماگومدوف علی رغم چهره آرامی که چه درون رینگ و چه بیرون از آن دارد، در زندگی شخصی بی حاشیه نبوده و بواسطه زندگی ورزشی خود، وارد جنجال‌های بزرگی شده است. اتفاقاتی که اتهامات مجرمانه را متوجه این قهرمان روس کرده است. در ادامه سه اتهام جنابی قابل توجه حبیب نورماگومدوف را مرور می‌کنیم.

جنجال بزرگ UFC 229

حبیب به دنبال رفتارهایی که پس از مبارزه خود در UFC 229 داشت، با اتهامات مجرمانه روبرو شد. مبارز روسی پس از شکست دادن کانر مک گرگور در رویداد اصلی، آرامش خود را از دست داد و با تیم همراه مبارز ایرلندی در لاس وگاس وارد درگیری فیزیکی شد. وقتی حبیب از رینگ هشت ضلعی بیرون دوید تا به دیلان دنیس حمله کند، غوغایی شبیه سونامی در داخل ورزشگاه T-Mobile Arena به راه افتاد. پس از پیروزی حبیب در راند چهارم، دو نفر از اعضای تیم او به مک گرگور در داخل قفس حمله کردند. مایکل بیسپینگ بوکسور سابق بریتانیایی و عضو گروه مفسرین فاکس اسپورت در آمریکا در حین گزارش این مبارزه هشدار داد که حبیب ممکن است با عواقب جدی روبرو شود. مبارزان نمی‌توانند از قفس بیرون بیایند و با به صدا درآمدن زنگ پایان مبارزه، شروع به حمله به اطرافیان کنند.

اتهامات مالی حبیب نورماگومدوف

ضیاالدین ماگومدوف، دوست حبیب نورماگومدوف که تاجری روس با دارایی تقریبی 5 میلیارد دلار بود، به اتهام کلاهبرداری و تجارت مجرمانه به 19 سال زندان محکوم شد. پس از اینکه ماگومدوف به اتهام مخفی کردن حدود 180 میلیون دلار دارایی از دولت روسیه به همراه برادرش مجرم شناخته شد، برای گذراندن دوران محکومیت خود به زندانی با حداکثر امنیت منتقل شد. ماگومدوف زمانی یکی از ثروتمندترین شهروندان روسیه و عاشق ورزش بود. از آنجایی که حبیب مورد حمایت مالی دوست خود قرار داشت و از وی مبالغی را دریافت کرده بود، مورد اتهام قرار گرفت. علاوه بر حبیب، چندین ورزشکار و تیم فعال دیگر در مسابقات ام ام ای با همین اتهام مواجه شده بودند.

اقدام به قتل در باشگاه عقاب

دنیس کلوپنف، مدیر باشگاه Eagles MMA که متعلق به حبیب نورماگومدوف است، به دلیل تلاش برای کشتن شامیل کورماگومدوف مبارز ام ام ای، به صورت غیابی دستگیر شد و در فهرست تحت تعقیب بین المللی قرار گرفت. کلوپنف یکی از اعضای تیم مهاجمان Eagles MMA و Summa Group بود که به کوراماگومدوف حمله کردند و او را چنان کتک زدند که تا آستانه مرگ پیش رفت. این مبارز با سردرد، آسیب مغزی و جراحت بینی به بیمارستان منتقل شد. کوراماگومدوف بلافاصله پس از حمله به پلیس مراجعه نکرد. او زمانی این کار را کرد که شنید مهاجمان ممکن است باردیگر حملات خود را تکرار کنند. با توجه به مالکیت باشگاه که به حبیب نورماگومدوف تعلق داشت، او هم پایش به این پرونده باز شد. ‌ ‌ بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
الله نگهدارت حبیب
کاربر سایت
04 شهریور 1402
اینا که هیچکدوم به حبیب ربطی نداشت .. مگر اینکه نویسنده اصرار داشته باشه ..
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...