خیانت مایک تایسون به تایسون فیوری ؛ دو مرد بدون قلب!

با وجود تحسین تایسون فیوری و رابطه خوبی که او با این بوکسور افسانه‌ای داشته، در نوع خود قابل توجه است که مایک تایسون تصمیم گرفته است مربی فرانسیس انگانو شود.
کدخبر (216243) | 13 مرداد 1402 | ساعت 23:09
0 1094
خیانت مایک تایسون به تایسون فیوری ؛ دو مرد بدون قلب!
با وجود تحسین تایسون فیوری و رابطه خوبی که او با این بوکسور افسانه‌ای داشته، در نوع خود قابل توجه است که مایک تایسون تصمیم گرفته است مربی فرانسیس انگانو شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فرانسیس انگانو، قهرمان سابق UFC در حال آماده شدن برای رویارویی با تایسون فیوری در یک مسابقه بوکس هیجان انگیز در روز 28 اکتبر 2023 در ریاض عربستان است. این مبارزه مهم رسما نشانگر انتقال نگانو به دنیای بوکس خواهد بود. در عین حال اتفاقات اخیر که شامل اضافه شدن مایک تایسون به کادر مربیگری انگانو بوده، عنصر جالبی را به روند آماده‌سازی این مبارز آفریقایی برای مبارزه با تایسون فیوری اضافه کرده است. برای این مبارزه پرطرفدار و مورد انتظار، اسطوره بوکس سنگین وزن جهان یعنی مایک تایسون، حمایت کامل خود را از فرانسیس انگانو اعلام کرده است. این اتفاق توجه بسیاری از طرفداران مایک تایسون و فرانسیس انگانو را به خود جلب کرده و در توئیتی جالب یکی از این طرفداران نوشته:

دو مرد بدون قلب.

مبارزه فرانسیس انگانو و تایسون فیوری به یک رویداد تاریخی تبدیل می شود؟

این در حالی است که تایسون فیوری مدت‌هاست که از طرفداران سرسخت مایک تایسون بوده و اغلب این بوکسور افسانه‌ای را مورد تحسین خود قرار می‌دهد. فیوری بارها از تایسون به عنوان بوکسور و ورزشکار مورد علاقه خود یاد کرده و مدام از او تمجید کرده است. فیوری حتی در ویدئویی فاش کرد که نام او به عنوان ادای احترام به مایک تایسون انتخاب شده چرا که پدرش از طرفداران متعصب و سرسخت این اسطوره بوکس بوده است. خیانت مایک تایسون به تایسون فیوری ؛ دو مرد بدون قلب!با وجود تحسین تایسون فیوری و رابطه خوبی که او با این بوکسور افسانه‌ای داشته، در نوع خود قابل توجه است که مایک تایسون تصمیم گرفته است مربی فرانسیس انگانو شود. این همکاری غیرمنتظره، هیجان جذابی را به مبارزه آتی اضافه می‌کند چراکه مایک تایسون در مرحله آماده‌سازی برای مسابقه، تخصص و راهنمایی‌های خود را به انگانو ارائه می‌دهد. در همین حال مایک تایسون از موفقیت در مبارزه پیش رو اطمینان کامل دارد و اعلام کرده که مصمم به کسب پیروزی است. با چنین اعتقاد راسخی که در مایک تایسون مشاهده می‌شود، انتظار می‌رود این مسابقه یک رویداد تاریخی باشد و این پتانسیل را دارد که رکوردهای مربوط به رویدادهای بازدید به ازای پرداخت را بشکند.

نبرد دو قهرمان و ثبت یک لحظه تاریخی در ورزش‌های رزمی

انتظارات و توقعات پیرامون این مبارزه بی سابقه است و آن را به یکی از مورد انتظارترین مبارزات تاریخ بوکس تبدیل کرده است. با نزدیک شدن به تاریخ مسابقه تایسون فیوری و فرانسیس انگانو، هیجان و گمانه زنی‌ها همچنان رو به افزایش است. انگانو با حمایت مایک تایسون امیدوار است که بر مشکلات غلبه کند و در دنیای بوکس حرفی برای گفتن داشته باشد. با ثبت هر نتیجه‌ای تایسون فیوری به عنوان یک بوکسور قابل احترام و بزرگ، جایگاهش را حفظ خواهد کرد. مبارزه بین این دو قهرمان نوید یک لحظه تاریخی در ورزش‌های رزمی را می‌دهد و طرفداران را در لبه صندلی‌های خود نگه می‌دارد؛ آنهایی که از همین حالا مشتاقانه منتظر نتیجه این رویارویی هیجان‌انگیز هستند. آخرین اخبار ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...