خیانت نزدیکترین دوست راندا روزی در مانی این د بنک 2023؛ مقصد بعدی پرطرفدارترین کشتی گیر زن جهان کجاست؟

کدخبر (203184) | 14 تیر 1402 | ساعت 11:13
0 293
خیانت نزدیکترین دوست راندا روزی در مانی این د بنک 2023؛ مقصد بعدی پرطرفدارترین کشتی گیر زن جهان کجاست؟
راندا روزی از ستارگان سابق یو اف سی که در سال 2018 به WWE اضافه شده بود، به دوران پایان خود در کشتی کج نزدیک می شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، راندا روزی، ستاره سابق UFC که روزهای درخشان و قابل توجهی را در WWE گذرانده، احتمالاً پس از بیش از 5 سال این سازمان را ترک می‌کند. راندا روزی به دنبال پایان دادن به دوران حرفه‌ای خود در WWE است.

در مانی این د بنک 2023، «بدترین زن کره زمین» توسط شریک تگ تیم خودش، شاینا بیزلر مورد خیانت قرار گرفت. اگرچه این اتفاق ناگهانی بود اما تیم نویسندگان کمپانی دبلیو دبلیو ای، چاره‌ای جز ارائه راهکار برای این مشکل نداشت. جدایی بین این دو کشتی‌گیر از قبل پیش‌بینی می‌شد اما این بار آنطور تصور می‌شد، برنامه پیش نرفت.

به گفته دیو ملتزر، مشهورترین ژورنالیست دنیای کشتی کج، مصدومیت راندا روزی قبل از رسلمنیا 39، جدول زمانی را خراب کرد. اگر او دچار مصدومیت نمی‌شد، WWE برنامه‌ریزی کرده بود تا به ستاره سابق UFC یک قهرمانی طولانی مدت عنوان تگ تیم زنان بدهد.

همچنین این به تیم نویسندگان اجازه می‌داد تا بذر دانه‌های داستانی را از میان اختلافات داخلی یک تیم بکارند که بعدا نتیجه‌اش به فروپاشی کامل آن تیم منجر می‌شد اما خب وقوع این اتفاق در شب مانی این د بنک اجازه چنین کاری را از WWE گرفت.

مبارزه راندا روزی و شینا بیزلر

همانطور که گفته شد WWE مجبور شد ماشه را در مانی این د بنک 2023 بکشد. دیو ملتزر در سایت Wrestling Observer عنوان کرده است که راندا روزی یک تاریخ مشخص در قرارداد با WWE دارد که تا آن زمان باید یا این سازمان را ترک یا به موفقیت مورد نظر دست پیدا کند. او قبل از ترک سازمان همیشه می‌خواست با بهترین دوست واقعی خود، شینا بیزلر یک برنامه انفرادی داشته باشد. روزی می‌خواهد تاوان هر کاری را که بیزلر انجام داده تا او را وارد کشتی حرفه‌ای کند، بپردازد. مسابقه بین این دو اجتناب ناپذیر است. با توجه به اینکه راندا روزی برای مدت طولانی در مسابقات حضور نخواهد داشت، WWE ممکن است آنها را در سامراسلم 2023 کنار بگذارد. هنوز کاملا مشخص نشده است که آیا روزی مطمئناً WWE را ترک می‌کند یا فقط در حال برنامه‌ریزی برای یک وقفه دیگر است. این مساله در هفته‌های آینده مشخص می‌شود.

راندا روزی ؛ از پرطرفدارترین کشتی گیر زن تا خداحافظی

بدون شک راندا روزی با دلی پر UFC را ترک کرد. او که می‌دانست زمانش تمام شده، تصمیم گرفت ورزش‌های رزمی را رها کند و سایر سرمایه‌گذاری‌هایش را دنبال کند. این در نهایت منجر به ورود او به WWE در سال 2018 شد. از آن زمان او دستاوردهای زیادی در این صنعت داشته است. در یک مقطع راندا روزی پرمخاطب‌ترین کشتی‌گیر زنی بود که در WWE فعالیت داشت. با این حال بنا به دلایلی، روند حرکتی او پس از مادر شدن کاملاً غیرعادی بوده است. طرفدارانش آن ارتباط متقابل با او را از دست داده و بواسطه آن محبوبیت او روز به روز در حال کاهش است. اکنون به وضعیت به نقطه‌ای رسیده است که حتی داغ‌ترین بازارهای کشتی نیز به او اهمیت نمی‌دهند. وقتی او در رینگ حضور دارد، تقریباً بسیاری از تماشاگران در حال چرت زدن هستند. شاید دارنده مدال برنز المپیک متوجه شده باشد که روزهای اوج خود را در WWE پشت سرگذاشته است. خیانت نزدیکترین دوست راندا روزی در مانی این د بنک 2023؛ مقصد بعدی پرطرفداران کشتی گیر زن جهان کجاست؟ با توجه به اینکه شینا بیزلر احتمالا آخرین برنامه او در WWE خواهد بود، راندا روزی می‌تواند به زودی سازمان را ترک کند. همانطور که گفته شد، تقاضای فزاینده‌ای برای بازگشت او به UFC وجود دارد. بسیاری از منتقدان نیز بر این باورند که او می‌تواند قبل از اینکه برای همیشه دوران فعالیت حرفه‌ای خود را کنار بگذارد، یک بار دیگر به UFC کمک کند.

آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...