دانا وایت تکلیف راندا روزی را روشن کرد؛ هیچ مبارزه دیگری در UFC برای او در کار نیست!

دانا وایت رئیس سازمان UFC در گفت‌وگویی تاکید کرد که بازگشتی برای راندا روزی به این سازمان وجود نخواهد داشت.
کدخبر (224775) | 07 شهریور 1402 | ساعت 11:32
0 192
دانا وایت تکلیف راندا روزی را روشن کرد؛ هیچ مبارزه دیگری در UFC برای او در کار نیست!
دانا وایت رئیس سازمان UFC در گفت‌وگویی تاکید کرد که بازگشتی برای راندا روزی به این سازمان وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، راندا روزی، قهرمان سابق دسته خروس وزن سازمان UFC است که از سال 2016 در MMA وارد هیچ مبارزه‌ای نشده است. با این حال اخیرا شایعاتی در مورد بازگشت این مبارزه به رینگ هشت ضلعی مسابقات ام ام ای مطرح شده است. خود روزی هم به این شایعات دامن زده و هر از چند گاهی اعلام می‌کند که دیگر تصمیم ندارد در WWE مبارزه‌ای داشته باشد. با این حال دانا وایت، رئیس سازمان UFC نظر دیگری دارد و می‌گوید راندا روزی دیگر هیچگاه در MMA مبارزه نخواهد داشت.

تکذیب بازگشت راندا روزی به UFC از سوی دانا وایت

دانا وایت در مصاحبه با Sports Illustrated گفته است:
هیچ مبارزه دیگری وجود ندارد. او هر کاری را که در نظر داشت انجام داده است. رویای او این بود که قهرمانی UFC را به دست آورد، سپس قهرمانی WWE را به دست آورد و حالا هر دو کار را انجام داده و به خواسته‌هایش رسیده است. اکنون او در حال تشکیل خانواده است. راندا روزی پول زیادی به دست آورده و هنوز هم پول زیادی از طریق اسپانسرینگ به دست می آورد.
دانا وایت تکلیف راندا روزی را روشن کرد؛ هیچ مبارزه دیگری در UFC برای او در کار نیست!در اوایل سال جاری جان آنیک، مفسر UFC پس از بازنشستگی آماندا نونز، از راندا روزی حمایت کرد تا بازگشتی هیجان انگیز به MMA داشته باشد. پیش از اینکه راندا روزی تصمیم بگیرد وارد دنیای جدیدی شود و رقابت در کشتی حرفه‌ای را تجربه کند، در مبارزات متوالی مقابل نونس و هالی هولم ناک اوت شده بود. گفته می‌شود راندا روزی 36 ساله به زودی WWE را ترک خواهد کرد و بسیاری از طرفداران تصور می‌کنند که این به معنای بازگشت او به UFC است.

طعنه چلسی چندلر به راندا روزی

چلسی چندلر، مبارز دسته پر وزن، پس از شنیدن خبر بازگشت اسطوره MMA به مبارزات این ورزش، او را در جریان رویداد UFC Vegas 77 به مبارزه طلبید و گفت:
شنیده‌ام راندا در حال بازگشت است. شنیده‌ام او می‌خواهد در سن 145 سالگی برگردد. کسی چه می‌داند. اگر بازنشسته شوم و عملکردم را حفظ کنم، دوباره برمی‌گردم و احتمالا در 145 سالگی مبارزه‌ای با راندا روزی خواهم داشت.
پس از ظهور راندا روزی در UFC، دانا وایت در اظهار نظری جنجالی گفته بود که تا پیش از روزی زنان مبارزه نمی‌کردند و با او مبارزه معنا پیدا کرد. در واقع روزی توانست به طور کامل ذهنیت دانا وایت را تغییر و به یکی از بزرگترین ستاره‌های این پروموشن تبدیل شود. دانا وایت تکلیف راندا روزی را روشن کرد؛ هیچ مبارزه دیگری در UFC برای او در کار نیست!از آنجایی که آینده کانر مک گرگور در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و نونز بازنشسته شده، ممکن است رئیس UFC ترجیح بدهد به روز رسانی بسیار هیجان انگیزتری در مورد راندا روزی داشته باشد.  در حال حاضر، وایت باید تمرکز خود را بر روی ساختن ستاره‌ها از فهرست قهرمانان فعلی‌اش از جمله شان اومالی، پادشاه تازه دسته خروس وزن مردان قرار دهد. آخرین خبرها از ورزش MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...