مکس هالووی خواهان مبارزه با قهرمان نشد!

مکس هالووی بعد از پیروزی مقابل زامبی کره‌ای، الکساندر ولکانوفسکی را به مبارزه دعوت نکرد.
کدخبر (224523) | 06 شهریور 1402 | ساعت 15:20
0 168
مکس هالووی خواهان مبارزه با قهرمان نشد!
مکس هالووی بعد از پیروزی مقابل زامبی کره‌ای، الکساندر ولکانوفسکی را به مبارزه دعوت نکرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در رویداد روز یکشنبه سازمان UFC که در سنگاپور برگزار شد، مکس هالووی موفق شد زامبی کره ای را در راند سوم ناک اوت کند. نکته قابل توجه این است که او قهرمان پَر وزن یعنی الکساندر ولکانوفسکی را به مبارزه دعوت نکرد. با این نمایش جذاب و ناک اوت دیدنی مکس هالووی، خیلی از طرفداران انتظار داشتند که او مبارزه چهارم در مقابل قهرمان را طلب کند اما این اتفاق نیفتاد. حالا هالووی در مورد این تصمیم، توضیحاتی داده است. او در این باره گفته:

غیر قابل انکار. این چیزی بوده که در طول هفته گذشته به رسانه‌ها و بقیه می‌گفتم. من اینجا نیستم که بخوام کسی رو به مبارزه دعوت کنم. این کار شماهاست. این کار طرفدارانه که تعیین کنن من لایق مبارزه با کی هستم. من فقط اینجا هستم که نمایش خوبی ارائه بدم در حدی که غیر قابل انکار باشم.
مکس هالووی خواهان مبارزه با قهرمان نشد ! 03هالووی در ادامه گفته:
من دوباره به جنگیدن و سینه خیز رفتن تا بالای قله ادامه میدم و هیچکس نمیتونه منو در طول این مسیر متوقف کنه. من مسئول ترتیب دادن مبارزات نیستم. به همین سادگی. من اینجا نیستم که کسی رو برای مبارزه صدا کنم یا از سازمان درخواست مبارزه خاصی رو داشته باشم. من فقط اینجام که اوقات خوشی رو سپری کنم و پول خوبی دربیارم. پس هرچه بادا باد !

سد بزرگی به نام الکساندر ولکانوفسکی مقابل مکس هالووی

جالب است بدانید در 10 سال گذشته، مکس هالووی در پَر وزن فقط به ولکانوفسکی باخته است. آن هم 3 بار. مکس هالووی خواهان مبارزه با قهرمان نشد ! اما دیگر مبارزان پَر وزن را شکست داده است و 18 پیروزی و 0 شکست در مقابل آنها از خود به جای گذاشته است و آخرین شکست او در مقابل یک مبارز پَر وزن به جز ولکانوفسکی، برمی‌گردد به مبارزه با کانر مک گرگور در 17 آگوست سال 2013 که کانر موفق شد با رای متحد داوران، مکس هالووی را شکست دهد. آخرین اخبار از هنرهای رزمی ترکیبی (MMA)

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...