دردسر جدید برای لوگان پاول ؛ فروش نوشابه پرایم در مدارس استرالیا ممنوع شد

برند نوشابه لوگان پاول و KSI یعنی نوشابه انرژی زا «پرایم» دچار چالش های جدیدی شده است.
کدخبر (160932) | 13 فروردین 1402 | ساعت 17:25
0 304
دردسر جدید برای لوگان پاول ؛ فروش نوشابه پرایم در مدارس استرالیا ممنوع شد
برند نوشابه لوگان پاول و KSI یعنی نوشابه انرژی زا «پرایم» دچار چالش های جدیدی شده است.

به گزارش سرخ نیوز، داشتن یک برند تجاری و اداره کردن امور آن کار چندان راحتی نیست. علی‌الخصوص برندهای مواد غذایی که مدیریت آنها با دشواری‌های بیشتری نیز همراه است. قوانین مربوط به محصولات غذایی دائما دستخوش تغییر می‌شوند و سختگیری‌های زیادی در خصوص استانداردهای آنها وجود دارد که می‌تواند برای مدیران برندها دردسرهایی ایجاد کند. این همان اتفاقی‌ست که اخیرا برای لوگان پاول و KSI و برند نوشابه انرژی‌زای آنها یعنی «پرایم» افتاده است. مصرف نوشابه‌های انرژی‌زا در طی سال‌های اخیر رواج گسترده‌ای پیدا کرده است. از آنجا که تعداد گیمرهای حرفه‌ای هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود، مصرف نوشابه‌های انرژی‌زا نیز به‌عنوان قوت غالب گیمرها طبیعتا افزایش خواهد یافت. اینگونه بود که لوگان پاول و دوست یوتیوبر معروفش یعنی KSI تصمیم به راه‌اندازی یک برند نوشابه انرژی‌زا نمودند و هرکجا که می‌توانستند به تبلیغ آن پرداختند. اما اتفاقی که اخیرا رخ داده است می‌تواند مشکلات بزرگی را برای آنها و برندشان ایجاد کند.

دویست میلی‎گرم کافئین می تواند به ورشکستگی لوگان پاول منجر شود

اخیرا یک صفحه‌ خبری در توییتر خبر داده بود که مدرسه‌های ایالت کوئینزلند واقع در جنوب شرقی استرالیا از فروش برند پرایم در بوفه‌های خود منع شده‌اند. این منع شامل تمام شکل‌های گوناگون این نوشابه انرژی‌زا از جمله قوطی و بطری می‌باشد. این صفحه‌ خبری همچنین دلایل این تصمیم را نیز شرح داده است. نوشابه‌های پرایم حاوی بیش از دویست میلی‌گرم کافئین هستند که می‌تواند برای کودکان مضر باشد. حالا هرچه این خبر به گوش افراد بیشتری برسد محبوبیت برند لوگان و KSI نیز کمتر و کمتر خواهد شد. این برند می‌تواند مورد هدف والدین نگران قرار گیرد و دیگر مدرسه‌ها در نقاط دیگر دنیا نیز آن را ممنوع کنند. دردسر جدید برای لوگان پاول ؛ فروش نوشابه پرایم در مدارس استرالیا ممنوع شد علاوه بر این ممکن است که قرارداد اسپانسرینگ Esports نیز با پرایم کنسل شود. چرا که کودکان بخش بسیار مهمی از مسابقات Esports محسوب می‌شوند. حالا اگر لوگان پاول و KSI بخواهند ترکیب برند خود را اصلاح کنند و اعتبار از دست رفته خود را بازگردانند مجبور هستند تمام محصولات خود را از همه فروشگاه‌ها مرجوع کنند. این کار بدون شک هزینه هنگفتی را روی دست آنها خواهد گذاشت اما می‌تواند در احیای اعتبار و وجهه عمومی برند کارساز واقع شود. با این حال لوگان پاول با اینگونه چالش‌ها و درگیری‌ها غریبه نیست.

جنجال قبلی لوگان پاول در فضای مجازی

در سال 2018 بود که لوگان پاول با انتشار یک ویدئو در کانال یوتیوب خود جنجال بزرگی به راه انداخت. در این ویدئو او و دوستانش در یکی از جنگل‌های ژاپن به‌سر می‌بردند که به نام «جنگل خودکشی» شهرت دارد. لوگان و دوستانش در طی این ویدئو با قدم زدن در دل این جنگل به شوخی و تمسخر این فرهنگ و بدن‌های مرده‌ای که بر سر راه می‌دیدند می‌پرداختند. این ویدئو با واکنش تند کاربران در فضای مجازی روبرو شد و لوگان به‌شدت بخاطر رفتارش سرزنش شد. اما پس از آن نیز او توانست به‌خوبی به فعالیت حرفه‌ای خود در بوکس و کشتی کج ادامه دهد. ادامه کار لوگان پاول و KSI به‌عنوان صاحبان برند پرایم می‌تواند برای آنها میلیون‌ها دلار هزینه در پی داشته باشد. آنها در طول این مدت توانسته بودند برند خود را به برندهای محبوبی همچون ردبول و گیتورید نزدیک کنند. باید دید آیا این‌ دو شریک می توانند بر مشکلات و چالش‌های پیش رویشان غلبه کنند و دوباره با قدرت به بازار نوشابه‌های انرژی‌زا بازگردند یا خیر. بیش تر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...