درگذشت عجیب بدنساز رومانیایی؛ غرق شدن در عمق یک متری!

کاتالین استفانسکو، بدنساز رومانیایی، چندی پیش به‌شکل نامعلوم و عجیبی با غرق شدن در یک دریاچه کم‌عمق، درگذشت.
کدخبر (207323) | 23 تیر 1402 | ساعت 13:32
0 361
درگذشت عجیب بدنساز رومانیایی؛ غرق شدن در عمق یک متری!
کاتالین استفانسکو، بدنساز رومانیایی، چندی پیش به‌شکل نامعلوم و عجیبی با غرق شدن در یک دریاچه کم‌عمق، درگذشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کاتالین استفانسکو، بدنساز رومانیایی، به شکل نامعلومی در حین قایقرانی با دوستش در یک دریاچه کم‌عمق درگذشت. با توجه به گزارش‌ها، پیکر بی‌جان او در روز یکشنبه در دریاچه ای با عمق یک متر در شهرستان دامبوویتا در رومانی پیدا شد. مقامات پیکر یک مرد سی ساله را که برای ماهیگیری به دریاچه لازوری رفته بود، در دریاچه پیدا کردند. آمبولانس به‌سرعت به محل رسید اما کاتالین دوام نیاورد. پلیس درحال بررسی جزئیات این واقعه است. کاتالین استفانسکو یک بدنساز رومانیایی بااستعداد بود که در رقابت‌های بدنسازی و تناسب اندام ملی در دسته 80 کیلوگرم مقام اول را کسب کرد. او در دسته فیزیک کلاسیک رقابت می‌کرد.

بیانیه پلیس در مورد غرق شدن استفانسکو

نمایندگان پلیس شهرستان دامبوویتا درمورد این حادثه توضیح داد:
مسئول یکی از دریاچه‌‌ها به پلیس اطلاع داد که یک نفر در آب فوت کرده است. پلیس در محل حادثه متوجه شد که یک مرد سی ساله درحین ماهیگیری در دریاچه لازوری غرق شده است. برای بررسی دقیق تمامی شرایط و جزئیات این حادثه، مأموران درحال انجام تحقیقات هستند.
بدنسازی مشکوک تر از همیشه / غرق شدن یک قهرمان بدنسازی در دریاچه ای بسیار کم عمق!

مرگ بدنساز و اینفلوئنسر؛ جو جوستتیکس لیندر

استفانسکو علاوه‌بر بدنسازی، یک مربی تناسب اندام شخصی در شهر تارگوویست نیز بود؛ شهری که در آن بزرگ شده و بدنسازی را آغاز کرده بود. مرگ وی حادثه‌ای است که جامعه بدنسازی و تناسب اندام را غمگین و ناراحت کرده است. کمتر از دو هفته پیش، جو جوستتیکس لیندر، اینفلوئنسر و بدنساز معروف، در سن 30 سالگی درگذشت. دوست دختر وی معتقد است که مرگ او به‌دلیل یک خونریزی مغزی بوده اما نتایج کالبدشکافی هنوز اعلام نشده است. بسیاری از افراد درمورد نحوه مرگ جو لیندر نیز کنجکاو هستند. او از RMD یا بیماری عضلات موج‌دار رنج می‌برد. با این حال، برخی افراد بر این باورند که استفاده او از داروهای تقویت‌کننده ، باعث مرگ او شده است. لیندر چند هفته قبل از درگذشتش در پادکست Raw Talk با بردلی مارتین همراه شد و از پشیمانی خود برای تزریق چهار دوز واکسن COVID-19 سخن گفت. او گفت که پس از واکسن‌ها، پزشکان ذراتی را در خونش پیدا کرده بودند که او را مجبور به انجام درمان‌‌های منظمی از پلاسمافرزیس کردند. اخطارها و خطرات مرتبط با ورزش بدنسازی مدتی است که موردتوجه جامعه بدنسازی قرار گرفته است. در سال 2021، شان رودن، قهرمان سابق مسابقات مستر المپیا و جورج پترسون هر دو به‌دلیل مشکلات قلبی مشکوک درگذشتند. این روند در سال گذشته نیز تکرار شد و طرفداران را از درگذشت سدریک مک‌میلان که فقط 44 سال سن داشت، اندوهگین کرد. همچنین روز گذشته گوستاوو بادل بدنسازی که سابقه دو عنوان سومی در مستر المپیا را داشت نیز به طور ناگهانی درگذشت. بی‌شک، سؤالات بسیاری درباره مرگ مشکوک کاتالین استفانسکو وجود دارد. کاتالین استفانسکو هیچ گاه از یاد جامعه و طرفداران بدنسازی نخواهد رفت. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...