مایک تایسون برابر لری هولمز ؛ مبارزه ای که سرنوشت زندگی مایک آهنین را تغییر داد

مبارزه لری هولمز با محمد علی کلی، زندگی مایک تایسون را در کودکی تغییر داد و باعث شد رویای قهرمان شدن در جهان را داشته باشد.
کدخبر (194222) | 25 خرداد 1402 | ساعت 22:44
0 388
مایک تایسون برابر لری هولمز ؛ مبارزه ای که سرنوشت زندگی مایک آهنین را تغییر داد
مبارزه لری هولمز با محمد علی کلی، زندگی مایک تایسون را در کودکی تغییر داد و باعث شد رویای قهرمان شدن در جهان را داشته باشد.

به گزارش سرخ نیوز، مایک تایسون در طی دوران حرفه‌ای خود در مبارزات بزرگ زیادی شرکت داشت اما یکی از آنها هست که هرگز از یاد او فراموش نمی‌شود. از جمله بزرگترین مبارزانی که در برابر «مایک آهنین» قرار گرفتند می‌توان به ایواندر هالیفیلد، لنوکس لوئیس، فرانس بوتا و مایکل اسپایکز اشاره کرد. اما در نگاه خود تایسون مبارزه‌ای هست که از سایرین جدا می‌شود. تایسون می‌گوید که این مبارزه سرنوشت زندگی‌اش را تغییر داده و آن را مبارزه محبوب خود از میان تمام مبارزاتش به‌حساب می‌آورد:

لری هولمز! من در آن هنگام بچه‌ای بیش نبودم. من نوزده سالم بود و هولمز حدود چهل سال داشت. او کسی بود که محمد علی را شکست داده بود.
مایک تایسون برابر لری هولمز ؛ مبارزه ای که سرنوشت زندگی مایک آهنین را تغییر داد مایک تایسون در ادامه این مصاحبه که با جو بادن انجام گرفته گفته است:
مربی من روز بعد از مبارزه علی و هولمز با علی تماس گرفت و به او گفت چرا اجازه دادی آن آشغال تن‌ لش شکستت دهد؟ او سپس به من اشاره کرد و گفت که یک شاگرد چهارده ساله دارم که روزی قهرمان جهان خواهد شد، به او بگو در کنار من باقی بماند و به تمریناتش ادامه دهد.
مایک تایسون برابر لری هولمز ؛ مبارزه ای که سرنوشت زندگی مایک آهنین را تغییر داد در ادامه مکالمه‌ی کوتاهی میان مایک تایسون چهارده ساله و محمد علی کلی صورت گرفته و علی به تایسون گفته که در کنار مربی‌ات بمان تا روزی قهرمان جهان شوی. تایسون نیز خطاب به اسطوره گفته است:
وقتی بزرگ شدم لری هولمز را بخاطر تو شکست خواهم داد.

مایک تایسون از فشار واقعی بوکس می گوید

مایک تایسون را بخاطر قدرت، جسارت و بی‌باکی‌اش بر روی رینگ بوکس «سرسخت‌ترین مرد سیاره» لقب داده‌اند و این لقب کاملا نیز شایسته‌ی اوست. با این حال تایسون در اپیزود آخر پادکست خود یعنی Hotboxin with Mike Tyson درباره سرشت واقعی درد و فشار در این ورزش به صحبت پرداخته است. مایک تایسون برابر لری هولمز ؛ مبارزه ای که سرنوشت زندگی مایک آهنین را تغییر داد تایسون در این باره گفته است:
بوکسورها می‌دانند که انتظار دائم برای اصابت یک مشت به صورت دردی بیشتر از خود مشت دارد.
مایک تایسون از فشار روانی‌ای صحبت کرده است که دائما بر روی یک بوکسور در حال مبارزه وجود دارد. او می‌گوید که امکان دائمی ضربه خوردن از خود ضربه‌ها درد بیشتری دارد. فشار واقعی این ورزش نه درد حاصل از ضربه‌ها بلکه درد حاصل از انتظار برای آنهاست. جدیدترین اخبار ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...