دعوت آدمخوار چچنی از زلاتان ابراهیموویچ برای مبارزه در رینگ هشت ضلعی!

ممکن است زلاتان ابراهیموویچ پس از خداحافظی از فوتبال، ورزش دیگری را آغاز کند.
کدخبر (198934) | 03 تیر 1402 | ساعت 14:32
0 658
دعوت آدمخوار چچنی از زلاتان ابراهیموویچ برای مبارزه در رینگ هشت ضلعی!
ممکن است زلاتان ابراهیموویچ پس از خداحافظی از فوتبال، ورزش دیگری را آغاز کند.

به گزارش سرخ نیوز، یقینا طرفداران ام ام ای و فوتبال از دیدن زلاتان ابراهیموویچ و خمزات چیمایف در کنار هم هیجان زده می‌شوند. آدمخوار چچنی اخیرا این فرصت را بدست آورد تا ملاقاتی با ستاره فوتبال که اخیراً بازنشسته شده، داشته باشد. علاوه بر این، آنها با یکدیگر تمرین مشترک داشتند و صحبت‌های جالبی را با یکدیگر رد و بدل کردند. این دیدار جالب توجه بین زلاتان ابراهیموویچ و خمزات چیمایف، شور و هیجان هواداران را برانگیخته است. برخی از هواداران حتی فوق ستاره سوئدی را به شروع فعالیت حرفه‌ای در ام ام ای تشویق کردند. چیمایف در پست اخیر خود در اینستاگرام تصویری را با ابراهیموویچ به اشتراک گذاشت که در آن هر دو پیراهن این بازیکن فوتبال را در دست داشتند. همچنین این پیراهن توسط خود اسطوره فوتبال امضا شده بود. یکی از طرفداران به این موضوع اشاره کرد که این می تواند شروع فعالیت جدیدی برای زلاتان باشد و ممکن است به زودی او را در رینگ هشت ضلعی ام ام ای ببینیم. دعوت آدمخوار چچنی از زلاتان ابراهیموویچ برای مبارزه در رینگ هشت ضلعی! یکی دیگر از هواداران هم احساس مشترکی داشت و ابراز امیدواری کرد که به زودی او را در این ورزش ببنید. دیگری هم در واکنش به تقابل این دو چهره نوشت «رویارویی دو مرد بزرگ با یکدیگر». حتی برخی از هواداران در مورد اینکه چه کسی در مبارزه بین این دو برنده می شود، نظر می دادند. هواداری تقابل آنها را به مبارزه بین شیر و گرگ تشبیه کرد.

علاقه زلاتان ابراهیموویچ به دنیای هنرهای رزمی

در سال 2017 ابراهیموویچ به تمجید از کانر مک گرگور و حتی پیش بینی مسابقه بوکس مبارز ایرلندی مقابل فلوید می ودر پرداخت. این بازیکن فوتبال معتقد بود که مک گرگور اعتماد به نفسی مشابه با او دارد و در این مسابقه پیروز می‌شود:
من فکر می‌کنم این یک مبارزه سخت است. کانر قدرتمند است. او می‌تواند شما را از هر زاویه ای ناک اوت کند. او هم مثل من اعتماد به نفس دارد. او ابراهیموویچ هنرهای رزمی است و من مک گرگور دنیای فوتبال هستم. او پیروز خواهد شد چون خیلی خودش را باور دارد. به قول خودم در هر کاری که انجام می‌دهید، قسمت ذهنی آن 50 درصد است. اگر قدرت ذهنی دارید، می‌توانید آن را انجام دهید و به آن برسید. او ماهر است، او همان کسی است که هست. بنابراین، من به کانر اعتقاد دارم.
دعوت آدمخوار چچنی از زلاتان ابراهیموویچ برای مبارزه در رینگ هشت ضلعی! مک گرگور همچنین در حالی که از بازیکن فوتبال دعوت می‌کرد تا با او تمرین کند، به تعریف و تمجید وی پاسخ داد. قهرمان سابق UFC در مصاحبه‌ای عنوان کرد "من به زلاتان و ذهنیت مثبت برنده‌اش احترام می‌گذارم، اما اجازه دهید این موضوع را روشن کنیم: تنها یک کانر مک گرگور وجود دارد! زلاتان ابراهیموویچ در تلاش است تا کانر مک گرگور فوتبال باشد. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. زلاتان و پل پوگبا هر زمان که دوست داشتند بیایند و با من تمرین کنند." با این حال پیش بینی زلاتان در مورد مسابقه مک گرگور اشتباه بود چراکه او مقابل فلوید می ودر شکست خورد اما هنوز مشخص نیست که آیا زلاتان پیشنهاد مک گرگور را پذیرفت و با او تمرین کرد یا خیر. جدیدترین اخبار ورزش MMA:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...