حمایت جو روگان از کانر مک گرگور : خروج از چرخه تست های ضد دوپینگ تصمیم درستی بود

کدخبر (164689) | 22 فروردین 1402 | ساعت 11:51
0 154
حمایت جو روگان از کانر مک گرگور : خروج از چرخه تست های ضد دوپینگ تصمیم درستی بود
جو روگان، گزارشگر یو اف سی می‌گوید که تصمیم کانر مک گرگور مبنی بر خروج از چرخه تست‌های ضد دوپینگ USADA تصمیمی درست بود.

به گزارش سرخ نیوز، کمیته ضد دوپینگ ایالات متحده (USADA) به‌طور ممتد و مداوم از ورزشکاران تست دوپینگ به‌عمل می‌آورد. اما کانر مک گرگور بیش از یک سال است که در این تست‌ها شرکت نکرده. در واقع او پس از شکستن پایش در مبارزه با داستین پویریر دیگر در تست‌های دوپینگ حاضر نشده است. غیبت کانر مک گرگور در چرخه تست‌های ضد دوپینگ اخیرا به موضوعی داغ میان مبارزان و طرفداران UFC تبدیل شده است. خصوصا با در نظر گرفتن اینکه بدنام در طی این مدت از لحاظ بدنی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را به خود دیده است. جو روگان: خروج از چرخه تست های ضد دوپینگ تصمیم درستی برای کانر مک گرگور بود

حمایت جو روگان از کانر مک گرگور

با این حال جو روگان معتقد است که تصمیم مک گرگور برای خروج از چرخه این تست‌ها تصمیمی درست بوده است. روگان در اپیزود آخر پادکست معروف خود گفته است:

او از چرخه تست‌های ضد دوپینگ USADA خارج شد و این همان کاری بود که من هم اگر ورزشکاری در سطح مک گرگور بودم انجامش می‌دادم. او به کمک احتیاج داشت. شما قرار نیست تنها با خوردن انبه و غذاهای ارگانیک مداوا پیدا کنید. بلکه به کمک‌های دیگری نیز احتیاج خواهید داشت. شما می‌بایست با یک پزشک متخصص در حیطه ورزش مشورت کنید و او به شما خواهد گفت که به این یا آن دارو نیاز دارید. و اینها داروهایی هستند که USADA اجازه استفاده از آنها را نمی‌دهد.

جو روگان: خروج از چرخه تست های ضد دوپینگ تصمیم درستی برای کانر مک گرگور بود کانر مک گرگور ٣۴ ساله حالا تمرینات خود را از سر گرفته است و قرار است به‌زودی برای مبارزه با مایکل چندلر به رینگ هشت ضلعی بازگردد. اما جو روگان تردید دارد که آیا بدنام می‌تواند همان مبارز سابق باشد یا نه:

امیدوارم پای کانر به‌طور کامل بهبود یافته باشد. پای کریس وایدمن نیز تقریبا به همین شکل شکسته بود و او اخیرا توانسته بود به مبارزه بازگردد. مک گرگور حالا دو سال است که در حال مداوای پای خود است. بسیاری از افراد قادر نیستند پس از این مصدومیت‌های جدی دوباره به سطح حرفه‌ای بازگردند و اگر هم قادر باشند دیگر آن ورزشکار سابق نخواهند بود.

زمان مبارزه بعدی کانر مک گرگور ؛ بدنام کی به مسابقات UFC برمی گردد؟

تاریخ مبارزه بعدی کانر مک گرگور هنوز مشخص نشده است. چرا که مرد ایرلندی ابتدا می‌بایست دوباره به چرخه تست‌های ضد دوپینگ USADA بازگردد. بر اساس قوانین UFC ورزشکاران حداقل از شش ماه پیش از ورود به رقابت‌ها لازم است که در چرخه این تست‌ها قرار داشته باشند. البته این احتمال نیز وجود دارد که شدت سختگیری‌ها در خصوص مک گرگور کمتر باشد و او بتواند تنها با دو تست منفی نیز به میادین بازگردد. جو روگان: خروج از چرخه تست های ضد دوپینگ تصمیم درستی برای کانر مک گرگور بود کانر مک گرگور اخیرا با اشاره به سابقه بی‌اشکال خود در خصوص تست‌های ضد دوپینگ نزاع لفظی پرشوری را با USADA آغاز کرده بود:

من تا به حال یک‌بار هم دروغ نگفته‌ام. تا به حال یک‌بار هم تستم مثبت نشده. هیچوقت. من بیش از هفتاد تست را در این چرخه کذایی پشت سر گذاشته‌ام. اما آنها طوری حرف می‌زنند که انگار من در حال دروغ گفتن هستم. مضحک است. شما مشتی زباله‌اید. برگردید به آخورتان. بیش از هفتاد تست! که هیچکدامشان هیچ مشکلی نداشتند. من گوشت قربانی این کمیته‌ی آشغال نخواهم شد. اویی که دست بالا را در این معادله دارد منم.

بیشتر بخوانید

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...