رمز و راز حبیب ؛ چرا مبارز داغستانی مبارزه دوم با هیچ رقیبی را قبول نمی‌ کرد؟

بزرگترین موضوع مورد انتقاد در مورد دوران حرفه‌ ای حبیب نورماگومدوف، به نحوه انتخاب رقبایش برمی‌ گردد.
کدخبر (198484) | 03 تیر 1402 | ساعت 13:39
0 355
رمز و راز حبیب ؛ چرا مبارز داغستانی مبارزه دوم با هیچ رقیبی را قبول نمی‌ کرد؟
بزرگترین موضوع مورد انتقاد در مورد دوران حرفه‌ ای حبیب نورماگومدوف، به نحوه انتخاب رقبایش برمی‌ گردد.

به گزارش سرخ نیوز، حبیب نورماگومدوف یکی از شناخته شده‌ترین نام‌های تاریخ ام ام ای است. حتی بسیاری از مبارزان قهرمان بلامنازع سابق UFC را الگوی خود می دانند و در حالی که او در طول زندگی حرفه‌ای‌اش مورد تمجید بسیاری قرار گرفته، در عین حال مورد انتقاداتی هم قرار داشته که یکی از آنها عدم علاقه او به بازی مجدد با حریفان و رقبایش بوده است. اما علت این کار چه بوده است.

حبیب نورماگومدوف هرگز با مبارزان مهم زیادی روبرو نشد

حبیب نورماگومدوف کار خود را بدون شکست و با رکورد 29 برد متوالی و قهرمانی بلامنازع دسته سبک وزن UFC به پایان رساند. ممکن است فکر کنید کسی که چنین رکوردی دارد، با انتقادات بسیار کمی مواجه شده است. با این حال این مبارز داغستانی از زیر بار انتقادات فرار نکرد؛ انتقاداتی که بیشتر آنها بر نحوه انتخاب رقبا و مبارزاتی که او داشته، متمرکز شده‌اند. بزرگترین موضوع مورد انتقاد در مورد دوران حرفه‌ای حبیب نورماگومدوف، به نحوه انتخاب رقبایش برمی‌گردد. طرفداران ام ام ای اغلب به این نکته اشاره می‌کنند که این مبارز داغستانی هرگز با مبارزان مهم زیادی روبرو نشده است. در واقع کانر مک گرگور، داستین پویریر و جاستین گیجی، تنها نام‌های بزرگ در رزومه کاری حبیب محسوب می‌شوند. او قهرمانی خود را در برابر آل یاکوینتا بدست آورد.

رمز و راز حبیب ؛ چرا مبارز داغستانی مبارزه دوم با هیچ رقیبی را قبول نمی‌ کرد؟حبیب نورماگومدوف مقابل کانر مک گرگور ؛ مبارزه ای که تکرار نشد

اگرچه حبیب سه مبارز کلاس جهانی را شکست داد اما هرگز علاقه‌ای به بازی مجدد با هیچ یک از آنها نشان نداد. علاوه بر این، همه این مبارزات رویدادهای موفقیت آمیزی برای UFC بود و هر سه حریف به مسابقات مجدد علاقه نشان دادند. با این حال در همه این مبارزات حبیب نسبت به رقبایش برتری داشت و وقتی زمان مسابقه فرا می‌رسید، آنها حبیب را به یک مبارزه دیگر دعوت می‌کردند. علی رغم این حبیب نورماگومدوف نسبت به برگزاری رقابت دوباره با هیچ یک از آنها رغبتی نشان نداد و تنها مبارزه‌ای که می‌توانست رنگ و بوی واقعیت به خود بگیرد، مسابقه مجدد با کانر مک گرگور بود. رقابت آنها بزرگترین مبارزه در این ورزش بود و مک گرگور حتی سخت‌ترین مبارزه خود را دربرابر حبیب می‌دانست. علاوه بر این مبارزه آنها یک مسابقه بازدید به ازای پرداخت بزرگ برای UFC بود. با این وجود، نورماگومدوف هرگز به آن روی خوشی نشان نداد و همیشه به این واقعیت اشاره کرد که یکبار برای همیشه کانر مک گرگور را تسلیم کرده است. در نهایت در حالی که هواداران چند بازی برگشتی هیجان انگیز را از دست دادند، حبیب چیزی برای اثبات نداشت. با این حال اگر او به برگزاری دوباره مسابقات تن می‌داد و بخش مهمی از رقبا را نادیده نمی‌گرفت، می‌توانست کارنامه اسطوره‌وار خود را بیش از پیش تقویت کند. با این حال نورماگومدوف به آنچه به دست آورد راضی بود و تصمیم گرفت با آن کارش را تمام کند. با این حال وقتی نام از بزرگترین مبارزان تاریخ به میان می‌اید، هواداران بدون معطلی به نام او اشاره می‌کنند و از اثری که بر جای گذاشته حرف می‌زنند. آخرین اخبار ورزش MMA :

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...