دوریان یتس : هرگز علاقه‌ ای به حضور روی استیج نداشته‌ ام

دوریان یتس عشق خود به بدنسازی را درون زندان یافت. یتس وقتی در ابتدای جوانی با حکم شش ماه حبس مواجه شد در درون زندان شروع به دنبال نمودن ورزش بدنسازی نمود.
کدخبر (212012) | 06 مرداد 1402 | ساعت 15:51
0 131
دوریان یتس : هرگز علاقه‌ ای به حضور روی استیج نداشته‌ ام
دوریان یتس عشق خود به بدنسازی را درون زندان یافت. یتس وقتی در ابتدای جوانی با حکم شش ماه حبس مواجه شد در درون زندان شروع به دنبال نمودن ورزش بدنسازی نمود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دوریان یتس نامی‌ست که هنوز نیز از ابهت زیادی در دنیای بدنسازی برخوردار است. یتس یکی از مهمترین قهرمانان مستر المپیا در طول تاریخ است. او نخستین قهرمان مستر المپیا بود که از فلسفه و رویکرد تمرینی مایک منتزر استفاده کرد و توانست به‌لطف همین فلسفه تمرینی شش مرتبه جایزه ساندو را مال خود کند. اما آیا تعجب‌آور نخواهد بود که بدانیم دوریان یتس همواره از کانون توجه بودن نفرت داشته است؟ این اسطوره بدنسازی اخیرا صحبت‌های بسیار جالبی را در خصوص حضور در اجتماع و دیده شدن در انظار عمومی مطرح کرده است. دوریان یتس در ویدئویی که اخیرا منتشر شده است صحبت‌هایی را مطرح می‌کند که نشان می‌دهد او شخصی به‌شدت درون‌گرا است و از اینکه نگاه میلیون‌ها نفر را روی خود ببیند نفرت دارد. یتس گفته است که به همین دلیل بر روی استیج مسابقات بدنسازی نیز احساس راحتی نداشته است.

شخصیت درون‌ گرای دوریان یتس

این دارنده شش عنوان قهرمانی مستر المپیا در این ویدئو درباره معذب بودن خود بر روی استیج و راحت نبودن در هنگام حضور در سطح اجتماع به صحبت پرداخته است.

دوریان یتس : هرگز علاقه‌ای به بودن بر روی استیج نداشته‌ ام

دوریان یتس گفته است:
من در نقطه‌ی مقابل اکثر بدنسازان حرفه‌ای قرار دارم. من از در مرکز توجه بودن خوشم نمی‌آید. من دوست ندارم مردم نگاهم کنند.
دوریان یتس در ادامه گفته است که هرگز علاقه‌ای به سخنرانی کردن بر روی استیج نیز نداشته است:
من دوست ندارم که بر روی استیج میکروفن به دست بگیرم و حرف بزنم. راستش به‌طور کلی اصلا دوست ندارم که بر روی استیج باشم. من صرفا مجبور بودم آن کار را انجام دهم تا نشان دهم که در باشگاه چه‌کار کرده‌ام.

صفحه بدنسازی سرخ‌نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


دوریان یتس می‌گوید که اکثر کسانی که به‌سمت بدنسازی حرفه‌ای جذب می‌شوند افرادی برون‌گرا هستند:
ذهنیت آنها این است که هی! مرا نگاه کنید!
اما یتس شخصیتی درون‌گرا دارد و از اینکه نگاه‌های بسیاری به او خیره باشند نفرت دارد. اسطوره همچنین گفته است که در بدنسازی چیزی تحت نام «تیم» وجود ندارد. اگر باختید مقصرش تماما خودتان هستید و اگر پیروز شدید نیز تمام اعتبار پیروزی متعلق به خود شماست. یتس نه‌تنها فلسفه و ایده‌هایی تازه را به دنیای بدنسازی حرفه‌ای آورد، بلکه همچنین یک متد تمرینی جدید را نیز به این ورزش معرفی کرد که امروزه به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوریان یتس : هرگز علاقه‌ای به بودن بر روی استیج نداشته‌ امدوریان یتس ، ابداع گر متد تمرینات پرفشار

دوریان یتس عشق خود به بدنسازی را درون زندان یافت. یتس وقتی در ابتدای جوانی با حکم شش ماه حبس مواجه شد در درون زندان شروع به دنبال نمودن ورزش بدنسازی نمود. او بعدها با کمک مایک منتزر توانست متد تمرینات پرفشار را به دنیای بدنسازی معرفی کند. اخیرا ویدئویی از تمرینات دوریان یتس زیر نظر مایک منتزر در صفحه شخصی یتس منتشر شده بود. یتس این ویدئو را با این جملات همراه کرده بود:
وقتی قرار است تحت فشار بالا تمرین کنید پیشنهاد من این است که ابتدا یک یا دو ست سبک برای گرم کردن عضلات خود اجرا کنید.
گرچه گرم کردن به‌طور کلی در خصوص تمامی برنامه‌های تمرینی یک ضرورت به‌شمار می‌رود اما در مورد متد تمرینات پرفشار این موضوع اهمیتی دو چندان دارد. چرا که می‌تواند تاثیری بسزا در جلوگیری از بروز مصدومیت داشته باشد. یتس می‌گوید که دیگر چیزی که از مایک منتزر آموخته است اهمیت ارتباط میان ذهن و بدن است. درحالیکه عده بسیار زیادی از بدنسازان حرفه‌ای مایلند اندام خود را به سایر افراد نشان دهند و از این طریق شوآف کنند، دوریان یتس اما شخصی‌ست که همواره دلش می‌خواهد در سایه باشد. همانطور که لقبش «سایه» حکایت از این امر دارد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...