روتین ورزشی ویل اسمیت برای ساخت فیزیکی عضلانی

ویل اسمیت بازیگر با ساختاری عضلانی و لطیف در طی دوی اخیر 5K که در گرمای 100 درجه انجام داد، تحت تاثیر قرار گرفت.
کدخبر (228190) | 19 شهریور 1402 | ساعت 00:22
0 397
روتین ورزشی ویل اسمیت برای ساخت فیزیکی عضلانی
ویل اسمیت بازیگر با ساختاری عضلانی و لطیف در طی دوی اخیر 5K که در گرمای 100 درجه انجام داد، تحت تاثیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ویل اسمیت به تغییر ظاهر و اندامش از طریق ورزش و تغذیه، متناسب با نقش‌هایش در فیلم‌ها، عادت دارد. بعد از کاهش وزن شدید ویل اسمیت برای فیلم جدیدش یعنی Emancipation، او با تمرینات شدید به اندازه‌ای قوی شد که بتواند در گرمای دبی پنج کیلومتر بدود و این تغییر را در پست اینستاگرام به اشتراک گذاشت. ویل اسمیت بازیگر فوق‌العاده و با استعدادیست که به‌خاطر حضور در فیلم‌های The Fresh Prince of Bel-Air، Men in Black، I Am Legend و حتی لایو اکشن علاءالدین شناخته می‌شود. چه خوب و چه بد، اسمیت در طول این سال‌ها، مسئولیت سلامت و تندرستی‌اش را خودش برعهده گرفته است. ویل اسمیت گفته که بعد از اینکه همه‌گیری کرونا از ادامه روال عادی زندگی روزمره جلوگیری کرد، او اضافه وزن پیدا کرده بود. اوضاع خراب شده بود و او بعداً اعتراف کرد که در بدترین وضعیت زندگیش قرار داشته است. از آن زمان، او تناسب اندام را اولویت شماره یکش قرار داد، از ورزشش در باشگاه، اطلاعاتی را به اشتراک گذاشت و حتی در مورد تغییرات فیزیکیش صحبت کرد. این ستاره هالیوود در کنار توا تاگووایلوآ، مدافع NFL هم تمرین کرد و در کنار هم، این دو تمام توانشان را برای روتین‌های ورزشیشان به کار بردند. ویل اسمیت درمورد مسیر کاهش وزنش بسیار صادق بوده، تا حدی که یک مجموعه شش قسمتی به نام بهترین شکل زندگی من را با هدف کاهش وزن 9 کیلوگرمی در 20 هفته ساخت و در یوتیوب به اشتراک گذاشت. اسمیت در این مسیر موفق شد و همچنان هم سبک زندگی فعالش را حفظ کرده است.

ویل اسمیت در دوی 5 کیلومتری دبی شرکت کرد

در حوزه تناسب اندام، این بازیگر مشهور، برنامه تمرینی مخصوصی برای خودش تنظیم کرده که به تغییر فیزیکش برای بازی در نقش Deadshot در فیلم جوخه انتحار کمک کرده است. ویل اسمیت برای حفظ انرژی‌اش به کاهش کالری متوسطی پایبند بود، هر روز صبح می‌دوید و پنج بار در هفته تمرینات قدرتی داشت. ویل اسمیت به آرامی اندامی که خودش آن را اندام پدرانه می‌نامید، کنار گذاشت و به هدفش رسید. حالا، اسمیت به بدنی که ساخته اطمینان دارد و حتی در اینستاگرامش، آخرین فعالیت‌های بدنسازیش را به اشتراک گذاشته است. ویل اسمیت به شوخی گفت:
لعنتی، نزدیک بود داغونم کند.
اسمیت قبل از شرکت در دوی 5 کیلومتری در گرمای شدید دبی، بازوهای عضلانی‌اش را به نمایش گذاشت و گفت که «واقعاً احساس اعتماد به نفس» می‌کند. ویل اسمیت بدون توقف به بهتر کردن اندامش ادامه می‌دهد. ویل اسمیت وقتی پای خوش‌اندام شدن به میان می‌آید، یک هیولای واقعی است. این بازیگر، با رژیم ثابت و سخت‌گیرانه‌اش، نشان داده که به بعضی از مهم‌ترین عوامل ساختن فیزیک عضلانی و زیبا پی برده است. اسمیت با موفقیتش، الهام‌بخش ستاره‌های دیگری مثل دکتر دره و مارلون ویانز بوده است. در سن 54 سالگی، او با تعهدش به سلامت، تناسب اندام و طول عمر، نشان داده که مسیرش به این زودی‌ها به پایان نمی‌رسد. با توجه به فیزیک بدنی زیباش، مطمئناً او در آینده سورپرایزهای بیشتری برای هواداران دارد. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...