ادعای دواین جانسون در مورد رکورد سریع ترین زمان حل مکعب روبیک

راک ادعا می‌کند که مکس پارک 21 ساله، تنها با ختلاف چند ثانیه رکورد جهانی او برای سریع‌ترین زمان حل مکعب روبیک را شکسته است.
کدخبر (227477) | 17 شهریور 1402 | ساعت 21:10
0 348
ادعای دواین جانسون در مورد رکورد سریع ترین زمان حل مکعب روبیک
راک ادعا می‌کند که مکس پارک 21 ساله، تنها با ختلاف چند ثانیه رکورد جهانی او برای سریع‌ترین زمان حل مکعب روبیک را شکسته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، دواین جانسون عادت به رسیدن به قله‌ها در حرفه خود دارد و در دوران حضورش در کشتی و بازیگری، چندین بار رکوردشکنی کرده است. راک اخیراً درمورد شکستن رکورد جهانی برای سریع‌ترین زمان حل مکعب روبیک توسط مکس پارکر اظهار نظر کرده است. یک حساب کاربری اینستاگرامی، ویدئویی از این جوان 21 ساله منتشر کرده که در آن نشان می‌دهد که تقریباً سه ماه پیش، او به رکود چشمگیر 3.13 ثانیه رسیده است. جالب اینجاست که دواین با ابراز شگفتی‌اش، نسبت به این پست واکنش نشان داده است. علاوه بر این، او گفته که پارکر رکورد او را با اختلاف 2 ثانیه، شکسته است. او نوشت:

باورم نمی‌شود که او من را با اختلاف 2 ثانیه شکست داد. واقعاً باورنکردنی است.
بنابراین او مدعی شده که دارنده رکورد قبلی است و از اینکه این جوان رکورد جهانی را شکسته، تعجب کرده است. فیلم منتشر شده در اینستاگرام خیلی جالب است. خیلی از آدم‌هایی که در اطراف پارکر در این ویدئو ایستاده‌اند، از تلاش او شگفت‌زده شده‌اند. دواین جانسون الان و با وقفه‌ای که در بازیگری‌اش افتاده، در حال استفاده بهینه از زمانش است. اعتصاب SAG-AFTRA همه چیز را در هالیوود متوقف کرده است. او با همراهی اپرا وینفری، صندوق کمک‌های خیریه برای شهروندان مائویی به راه انداخته تا در جبران ضررهای آتش‌سوزی‌های اخیر به آن‌ها کمک کند. همچنین، طرفداران حدس می‌زنند که ممکن است این قهرمان مردمی در حال آماده‌سازی برای برگشت به WWE باشد.

اخبار احتمال بازگشت راک به WWE بخاطر اعتصابات SAG-AFTRA

اعتصاب SAG-AFTRA در هالیوود، این صنعت را به حالت تعلیق درآورده است. طرفداران دبلیو دبلیو ای حدس می‌زدند که شاید راک و جان سینا به خاطر اعتصابات به WWE برگردند. در نهایت، سینا به اسمکدان برگشت و اعلام کرد که فعالیت دو ماهه‌ای در دوران بازگشتش خواهد داشت. با این حال، بعید است که دواین جانسون هم همین کار را بکند. ادعای دواین جانسون در مورد رکورد سریع ترین زمان حل مکعب روبیک برایان گیورتز، نویسنده سابق دبلیو دبلیو ای و دوست نزدیک دواین، در صحبت با WrestlingNewsCo، به احتمال برگشت او اشاره کرد. اول، او ادعا کرد که برگشتن راک در شرایط اعتصابات، برای او ظاهر خوبی نخواهد داشت. گرویرتز در ادامه گفت:
از لحاظ قانونی، من فکر نمی‌کنم حرکت غیرقانونی‌ای باشد. حرکت غیرقانونی‌ای نیست.
علاوه بر این، او اشاره کرد که اگر توافقی بین WWE و قهرمان مردمی صورت بگیرد، مشکلی وجود نخواهد داشت. در حال حاضر و به خاطر پیامدهای اعتصابات، بعید است که این اتفاق بیافتد. بنابراین، ممکن است راک ممکن اصلاً به دبلیو دبلیو ای برنگردد. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...