روزگار عجیب CBUM در شبکه‌های اجتماعی؛ پاسخ کریس بامستد به درخواست‌های عجیب چیست؟

کریس بامستد در آخرین مصاحبه خود در خصوص درخواست‌ های عجیب طرفدارانش صحبت کرده است.
کدخبر (208493) | 27 تیر 1402 | ساعت 23:05
0 315
روزگار عجیب CBUM در شبکه‌های اجتماعی؛ پاسخ کریس بامستد به درخواست‌های عجیب چیست؟
کریس بامستد در آخرین مصاحبه خود در خصوص درخواست‌ های عجیب طرفدارانش صحبت کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کریس بامستد از مشهورترین بدنسازان جهان مدت‌هاست که ظرافت و قدرت خود را در بدنسازی نشان داده است. او اجازه نمی‌ دهد که کسی جز خودش بر دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا تسلط پیدا کند. کریس بامستد قله‌های بدنسازی را با سخت کوشی و تمرین بسیار فتح کرد و حالا بدون آنکه به گذشته خود بازگردد، از روزهای خوش خود در این عرصه لذت می‌برد. با این حال با محبوبیتی که کریس بامستد در دنیای بدنسازی بدست آورده و طرفداران زیادی که در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وی را دنبال می‌کنند، گاهی اوقات او با چیزهایی از سوی طرفداران روبرو می‌شود که ممکن است ناراحت کننده باشد. کریس بامستد از مشهورترین بدنسازان جهان

درخواست‌های عجیب هواداران از کریس بامستد 

کریس بامستد در آخرین مصاحبه با کریس ویلیامسون، در مورد تجربه خود در مواجهه با فالوورها و طرفدارانش صادقانه و جنبه تاریک رسانه‌های اجتماعی صحبت کرده است. کریس بامستد داستان‌های ناگفته‌ای را که در رسانه‌های اجتماعی با آن‌ها روبرو شده، بیان کرده است. در این پادکست قهرمان 4 دوره دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا عنوان می‌کند که چگونه یک پلتفرم اجتماعی گاهی اوقات می‌تواند خوب باشد و همچنین گاهی اوقات می‌تواند به دلیل رفتار برخی از طرفداران به یک دشمن تبدیل شود. کریس بامستد از مشهورترین بدنسازان جهان مباحث مطرح شده در این پادکست با پاسخ دادن به سوال ویلیامسون در مورد آمار فالوورهای زن و مرد کریس بامستد در اینستاگرام شروع می‌شود. به گفته ویلیامسون تقریباً 90 درصد دنبال‌کنندگان او مرد و 10 درصد دیگر زن هستند که این تفاوت واقعاً خیره کننده است. ویلیامسون می‌گوید با بیشتر بدنسازانی که مصاحبه داشته، دارای صفحاتی در شبکه‌ های اجتماعی بوده‌اند که حول محور شرایط فیزیکی آن‌ها رشد کرده و دارای طرفدارانی بوده‌اند که بیشترشان مرد هستند. سپس او به سوال اصلی در مورد اینکه آیا بامستد از سوی طرفداران درخواست‌های عجیب و غریب دریافت می‌کند یا نه پرداخت و عنوان کرد:
مثلا با درخواستی مانند گرفتن یک جوراب مواجه می‌شوی؟ مثلا یک طرفدار بگوید لطفا یکی از جوراب‌های دست دومت را برایم بفرست.
کریس بامستد از مشهورترین بدنسازان جهان قهرمان بلامنازع مستر المپیا در جواب به این سوال می‌گوید:
قبلا به این درخواست‌ها واکنش داشتم اما اکنون دیگر پیام‌های شخصی را دنبال نمی‌کنم. نمی‌خواهم دیگر خودم را درگیر این مسائل کنم. نمی‌دانم من تنها کسی هستم که این کار را می‌کنم یا نه اما در کل خودم را دیگر غرق شبکه‌های اجتماعی نمی‌کنم. چیزهای ناراحت‌کننده‌ای در آن وجود دارد. باید آن را کنار می‌گذاشتم.

علاقه کریس بامستد به رشته کراس فیت

بامستد پیش‌تر هم با ویلیامسون درباره زندگی‌اش نیز صحبت کرده بود. از آنجایی که بامستد در حال حاضر یک چهره مشهور و محبوب است، در کانون توجه قرار دارد اما اعلام کرده که تصمیم دارد در زمینه‌های دیگر هم فعالیت‌هایی داشته باشد. در این مصاحبه، بامستد 28 ساله گفت که می‌خواهد پس از پایان کار خود در بدنسازی، کراس فیت را امتحان کند. بامستد در توضیح دلیل این تصمیم به داستان‌های دوران کودکی خود اشاره کرد و گفت:
این واقعاً چیزی است که من را به بدنسازی سوق داد. من فقط ورزش را دوست داشتم.
او پس از 4 قهرمانی در مستر المپیا، درباره برنامه‌های آینده‌اش پس از بازنشستگی و بزرگ‌ترین پشیمانی‌ زندگی خود صحبت کرده است. پادشاه زیبایی‌شناسی در کودکی شش ورزش فوق العاده انجام می‌داد. حالا او قصد دارد خود را به روشی جدید به چالش بکشد. بنابراین مهم نیست کریس چه ورزشی انجام می دهد، او همیشه به دنبال بزرگترین چالش و موفقیت است. آخرین اخبار ورزش بدنسازی .

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...