ستایش آرنولد شوارتزنگر از دیو دانا ؛ بدنسازی که در عرض 2 سال 55 کیلو وزن کم کرد

دیو دانا در عرض دو سال 55 کیلو وزن کم کرده است و تحسین آرنولد شوارتزنگر و جویی سول را متوجه خود ساخته است.
کدخبر (228530) | 20 شهریور 1402 | ساعت 10:04
0 682
ستایش آرنولد شوارتزنگر از دیو دانا ؛ بدنسازی که در عرض 2 سال 55 کیلو وزن کم کرد
دیو دانا در عرض دو سال 55 کیلو وزن کم کرده است و تحسین آرنولد شوارتزنگر و جویی سول را متوجه خود ساخته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آرنولد شوارتزنگر و جویی سول دو نام بزرگ در دنیای بدنسازی هستند. در نتیجه مورد تحسین قرار گرفتن یک بدنساز از جانب آنها افتخاری بسیار بزرگ برای او خواهد بود. دیو دانا که حالا تنها دو سال است که ورزش بدنسازی را دنبال می‌کند اخیرا توانسته هر دوی این نام‌های بزرگ را تحت تاثیر کار خود قرار دهد. دیو در طول این دو سال 55 کیلوگرم وزن کم کرده است.

دیو دانا و کاهش وزن 55 کیلوگرمی

دو سال پیش بود که دیو دانا تصمیم گرفت تغییری اساسی در سبک زندگی خود ایجاد کند. او شروع به انجام تمرینات بدنسازی نمود و رژیم غذایی خود را نیز متحول ساخت. تعهد و پشتکار او طی این مدت الهامبخش عده زیادی بوده است و حالا آرنولد شوارتزنگر نیز زبان به ستایش از دیو گشوده است. آرنولد در طی دوران حرفه‌ای خود به‌عنوان بزرگترین بدنساز دنیا شناخته می‌شد. شوارتزنگر تا همین امروز نیز به‌عنوان بزرگترین بدنسازی که تا بحال بر روی استیج ظاهر شده در نظر گرفته می‌شود. آرنولد اخیرا در حساب توئیتری خود به تحسین دیو دانا پرداخته بود و دانا نیز توئیت او را بازنشر کرد و حتی آن را در پروفایل خود پین نیز نمود:
اگر مشکلی نیست می‌خواهم این توئیت را که آرنولد در آن گفته به من افتخار می‌کند برای مدتی در پروفایلم پین کنم.

ستایش آرنولد شوارتزنگر از دیو دانا ؛ بدنسازی که در عرض 2 سال 55 کیلو وزن کم کرد

دیو دانا آرنولد و جویی را تحت تاثیر قرار داد

در ماه مارس بود که آرنولد شوارتزنگر به ویدئویی که دیو دانا در توئیتر منتشر کرده بود واکنش نشان داد:
تمرینات تو عالی به‌نظر می‌رسد و من به تو افتخار می‌کنم. سعی کن ابتدا با وزنه‌های سبک‌تر حرکت‌های آرام و متمرکز انجام دهی و تا جایی که ممکن است در عضلاتت انقباض ایجاد کنی. سپس همین کار را با وزنه‌های سنگین‌تر نیز انجام بده. با هر حرکت بر روی عضلاتت فشار ایجاد کن.

 صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


شوارتزنگر تنها چهره برجسته دنیای بدنسازی نبود که تحت تاثیر تمرینات دیو دانا قرار گرفت. جویی سول که حالا سال‌هاست در تیک تاک به اشاعه‌ی فرهنگ فیتنس می‌پردازد همیشه از قدرت رسانه‌ای صفحات خود بهره می‌برد تا صدای ورزشکارانی باشد که کمتر مورد توجه واقع شده‌اند. او حالا برای این منظور به‌سراغ دیو دانا رفته است:
دیو! کار تو عالی است برادر! فوق‌العاده است! بخش مورد علاقه‌ی من از تمرینات تو لبخندی است که همواره به لب داری. صدالبته که اندامت نیز عالی است اما باید بگویم که تمام اعتماد بنفس و رضایت خاطر و خوشحالی تو در لبخندت متجلی شده. این شگفت‌انگیز است و من عاشقش هستم. به تمریناتت ادامه بده و آنها را همینطور نیز با دیگران به اشتراک بگذار.
جدیدترین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...