پیشنهاد فیل هیث به کریس بامستد؛ از آرنولد شوارتزنگر الگوبرداری کن!

کدخبر (228221) | 19 شهریور 1402 | ساعت 00:16
0 403
پیشنهاد فیل هیث به کریس بامستد؛ از آرنولد شوارتزنگر الگوبرداری کن!
فیل هیث معتقد است که کریس بامستد می‌تواند خدمات بیشتری به جامعه بدنسازی ارائه کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فیل هیث یکی از بدنسازان پرافتخاری است که توانسته 7 قهرمانی مستر المپیا را کسب کند. او که در سال 2020 از صحنه رقابت‌های مهم بدنسازی کنار رفت، همچنان ارتباط خود را با این ورزش حفظ کرده و سعی می‌کند عملکرد بدنسازان جوان را تجزیه و تحلیل و آنها را راهنمایی کند.

فیل هیث هنوز به طور رسمی بازنشستگی خود را از بدنسازی اعلام نکرده به همین دلیل گفته می‌شود ممکن است این بدنساز افسانه‌ای سال آینده در آرنولد کلاسیک 2024 روی استیج رقابت حاضر شود. میلوس سارسف مدعی این خبر شده و اذعان داشته است که به زودی این بدنساز بزرگ به جمع رقبا بازخواهد گشت.

با این حال فیل هیث بازگشت خود را منوط به بازگشت جی کاتلر کرده که البته کاتلر هم آب پاکی را روی دست همه ریخته و اعلام کرده است که قصد بازگشت به مسابقات حرفه‌ای را ندارد. فیل هیث که از نظر تعداد جام‌های ساندو با آرنولد شوارتزنگر برابری می‌کند، به تازگی در مصاحبه‌ای به بررسی عملکرد کریس بامستد، قهرمان 4 دوره دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا پرداخته و او را به خاطر میراث ماندگارش در این ورزش مورد ستایش قرار داده است.

او همچنین نظراتش را در مورد مصرف مواد موثر بر عملکرد در بدنسازی به اشتراک گذاشته است. فیل هیث می‌گوید علی‌رغم فشارهایی که در اطرافش وجود داشت، هیچگاه به استفاده از استروئیدهایی مانند ترنبولون یا انسولین روی نیاورده است. 

کریس بامستد باید به بدنسازان جدید آموزش دهد

فیل هیث از کریس بامستد خواسته تا از موقعیتی که دارد برای آموزش و ایجاد تاثیر مثبت بر بدنسازان نسل جدید و جوان استفاده کرد. او خطاب به کریس بامستد 27 ساله که در مستر المپیا 2023 به دنبال کسب پنجمین عنوان قهرمانی‌اش در دسته فیزیک کلاسیک است، می‌گوید:

میراث یک بدنساز به این بستگی دارد که چطور بتواند بدنسازان نسل جوان را رهبری کند و به آنها آموزش دهد. این میراث فقط به کسب عناوین برنمی‌گردد و به تاثیرگذاری شما ارتباط دارد.

 صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


او به تأثیر فرهنگی شگرف و فراتر از بدنسازی آرنولد شوارتزنگر به عنوان الگویی برای کریس بامستد اشاره و عنوان که قهرمان 4 دوره مستر المپیا باید از این اسطوره بدنسازی الگوبرداری کند. فیل هیث به کریس بامستد پیشنهاد کرد که از طریق آموزش تمرینات و اصول تغذیه بر تربیت نسل‌های جوان تمرکز کند.

 در مورد موضوع بحث برانگیز استروئیدها، فیل هیث قاطعانه اظهار داشت که هرگز از داروهای خطرناک‌تر مانند ترنبولون یا انسولین در طول سلطنت خود در المپیا استفاده نکرده است. فیل هیث علیرغم فشار زیاد برای عبور از مرزها، سلامت و ایمنی را در اولویت قرار داده است. او ترجیح داد به جای آنکه مسیر قهرمانی خود را با مصرف این داروها به خطر بیندازد، ذهنیت قهرمانی را در خودش پرورش دهد. فیل هیث معتقد است که آموزش با کیفیت، تغذیه و مصرف هوشمندانه مواد تقویتی نقش مهمی در موفقیت او نسبت به مصرف مقادیر زیاد مواد شیمیایی داشته است.

برای حرفه‌ای شدن در بدنسازی به دارو نیاز نیست

فیل هیث نگران این است که بدنسازان جوان احساس کنند که امروزه برای حرفه‌ای شدن باید از هر دارویی استفاده کنند. او خواستار افزایش تعداد آزمایش‌های مواد نیروزا و همچنین ایجاد دوره‌های آموزشی برای جوانان است. از آنجایی که بسیاری از بدنسازان تازه‌کار به او به عنوان یک الگو نگاه می‌کنند، هیث در مورد آموزش و صحبت در مورد مسائلی که به عنوان رفتارهای مضر شناخته می‌شود، احساس مسئولیت می‌کند. در نهایت فیل هیث بر به حداکثر رساندن پتانسیل ژنتیکی فرد از طریق تمرین سخت و هوشمندانه و در عین حال پرورش بدن با تغذیه با کیفیت تاکید می‌کند. او می‌خواهد بدنسازان امروزی بدانند که می‌توانند بدون به خطر انداختن سلامتی خود به عضلات بزرگ و حجیم دست یابند. همچنین  فیل هیث از کریس بامستد به دلیل شفاف بودن در مورد استفاده از استروئید و حمایت تاثیرگذار از ورزشکاران نوپا در این ورزش تمجید می‌کند.

من مطمئنم او فروتنی خود را حفظ می‌کند و فراتر از دستاوردها و عناوینی که داشته، میراثی معنادارتری بر جای می‌گذارد.

او معتقد است که کریس بامستد متواضع می ماند و از پلتفرم خود برای حسن نیت استفاده می کند و میراث معناداری فراتر از غنائم را تثبیت می کند. فیل هیث دیدگاه‌های عمیقی در مورد توانایی کریس بامستد برای ایجاد تأثیر پایدار و مثبت بر مسیر آینده بدنسازی به اشتراک گذاشت.

جدیدترین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...