جزئیات هولناک از وضعیت وخیم رونی کلمن؛ روزی که دیسک‌های کمر پادشاه از بین رفت!

علی رغم تمام جراحی‌هایی که رونی کلمن انجام داده، پادشاه دنیای بدنسازی همچنان قادر به راه رفتن نیست.
کدخبر (228290) | 19 شهریور 1402 | ساعت 08:57
0 694
جزئیات هولناک از وضعیت وخیم رونی کلمن؛ روزی که دیسک‌های کمر پادشاه از بین رفت!
علی رغم تمام جراحی‌هایی که رونی کلمن انجام داده، پادشاه دنیای بدنسازی همچنان قادر به راه رفتن نیست.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، ورزش بدنسازی شاهد ظهور بدنسازانی بوده که با نام و شهرت خود اعتبار دو چندانی به مسابقات مستر المپیا داده‌اند. یکی از این بدنسازان رونی کلمن افسانه‌ای است که با فیزیک بدنی کات و تراشیده خود، شکل و ظاهر جدیدی به این ورزش بخشید. قهرمان 8 دوره مسابقات مستر المپیا به دلیل انجام تمرینات و حرکات سنگین در باشگاه بدنسازی شهرت داشت. رونی کلمن با سخت‌کوشی قابل ستایشی که داشت توانست به عناوین متعددی برسد و در تمام دنیا اعتبار غیرقابل وصفی را بدست آورد.

جو روگان و تمجید از رونی کلمن

اخیرا جو روگان، مفسر سرشناس UFC در پادکست خود به تمجید و تعریف از رونی کلمن پرداخته و از این بدنسازی کهنه‌کار بخاطر ممارست و تلاش‌های مضاعفش در جهت ساختن فیزیکی خارق‌العاده تشکر کرده است. جزئیات هولناک از وضعیت وخیم رونی کلمن؛ روزی که دیسک‌های کمر پادشاه از بین رفت!رونی کلمن در سال 1996 با اسکوات 260 کیلوگرمی دچار آسیب دیدگی پشت او شد و دیسک کمر او بیرون زد. با این حال با وجود درد مداوم، او به دنبال مراقبت پزشکی نرفت و به وزنه زدن ادامه داد و هشت عنوان مستر المپیا را به دست آورد. اما مصدومیت او همچنان باقی ماند و زمانی که تصمیم گرفت پس از بازنشستگی آن را برطرف کند، چندین عمل جراحی ناموفق وضعیت او را بدتر کرد.

 صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


روگان در مورد وضعیت بحرانی پادشاه می‌گوید:
او جراحی‌های زیادی انجام داده است و اساسا تمام دیسک های پشتش به جز یک مورد جوش خورده است اما هنوز راه رفتن و حتی ایستادن واقعا برایش سخت است.
رونی کلمن با وجود این مصدومیت هولناک و زجرآور به بدنسازی و ساختن بدن هیولایی خود ادامه داد. جو روگان 56 ساله موفقیت این اسطوره بدنسازی را مرهون ژنتیک و سخت کوشی او می‌داند. پادشاه که اکنون تحرک خود را از دست داده، زمانی روگان را به خاطر کمک به او برای غلبه بر درد غیرقابل تحملی که داشت، مورد ستایش قرار داده بود.

جزئیات هولناک از وضعیت وخیم رونی کلمن؛ روزی که دیسک‌های کمر پادشاه از بین رفت!زندگی پر فراز و نشیب پادشاه بدنسازی

زندگی کلمن بسیار پر فراز و نشیب بوده و داستان مبارزه او با مصدومیت‌ها و دردهایی که داشته، روایت زندگی او را جالب کرده است. از زنده ماندن با پیتزا به دلیل محدودیت‌های مالی گرفته تا به ثروت رسیدن، بخشی از زندگی قهرمان 8 دوره مستر المپیا بوده است. رونی کلمن همواره در مورد مبارزه خود با مسائل جسمی و بیماری‌هایش به طور شفاف صحبت می‌کند اما هیچ وقت نسبت به اقداماتی که در گذشته انجام داده، پشیمان نبوده است. این در حالی است که بسیاری او را بخاطر تلاش و پشتکارش در مسیر که در آن قدم گذاشته، تحسین می‌کنند و عده دیگری فعالیت‌هایش خطرناکش را زیر سوال می‌برند. جدیدترین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...