روایت رونی کلمن از روزهای پیتزا فروشی تا ملاقات با روسای جمهور کشورهای دیگر

رونی کلمن هم تصمیم گرفت در پاسخ به سوال محبوبیت رشته بدنسازی در سطح دنیا توضیح دهد.
کدخبر (226991) | 18 شهریور 1402 | ساعت 12:42
0 493
روایت رونی کلمن از روزهای پیتزا فروشی تا ملاقات با روسای جمهور کشورهای دیگر
رونی کلمن هم تصمیم گرفت در پاسخ به سوال محبوبیت رشته بدنسازی در سطح دنیا توضیح دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، قطعا بسیاری از افراد با مرور گذشته و اتفاقاتی که در دوران باشکوه و درخشان بدنسازی رخ داده، برای حضور در این ورزش وسوسه می‌شوند. بخصوص آنکه در این صنعت افراد بزرگی چون رونی کلمن، آرنولد شوارتزنگر و لی هنی فعالیت داشتند که توانستند در هر نسل این ورزش را ارتقا و وارد عرصه جدیدی کنند. با این حال رسیدن به چنین جایگاهی برای هیچ یک از آنها ساده نبوده و آنها با موانع زیادی در مسیر حرکتشان مواجه بوده‌اند. بسیاری از طرفداران این ورزش نمی‌دانند داشتن بدنی مانند خدایان یونان و یا حتی کسب درآمد از ورزش بدنسازی کار آسانی نیست. با این حال رونی کلمن به خوبی از این سختی‌ها آگاه است زیرا او گذشته سختی داشته و از دل همین سختی‌ها بیرون آمده و به موفقیت رسیده است. او پس از کشمکش‌ها و گذر از چالش‌های بسیاری توانسته به یک ثروت قابل قبولی برسد. این بدنساز افسانه‌ای از سال 1996 در بدنسازی فعالیت دارد که ماحصل آن دستاوردهای بزرگی همچون رسیدن به 8 عنوان قهرمانی مستر المپیا بوده است.

رونی کلمن و دیدار با روسای جمهور!

رونی کلمن اخیرا با حضور در کانال یوتیوبی The Iced Coffee Hour در مورد برخی از جنبه‌های زندگی خود صحبت کرده است. در این برنامه گراهام استفان و جک سلبی مجریان برنامه در حین صحبت در مورد شرکت مکمل‌های غذایی رونی کلمن که ارزشی معادل 30 میلیون دلار دارد، از او درباره محبوبیت رشته بدنسازی در سطح دنیا سوال کردند. رونی کلمن هم تصمیم گرفت در پاسخ به این سوال درباره محبوبیت این رشته و خودش در آمریکا و سایر کشورهای دنیا توضیح دهد. روایت رونی کلمن از روزهای پیتزا فروشی تا ملاقات با روسای جمهور کشورهای دیگر رونی کلمن می‌گوید بدنسازی در تمام دنیا و در همه کشورها محبوبیت زیادی دارد.
محبوبیت بدنسازی فقط به آمریکا محدود نمی‌شود بلکه در تمام کشورها این ورزش را دوست دارند. این از تفاوت رفتار مردم با شما کاملا قابل مشاهده است
رونی سفرهای خارجی خود و واکنش مردم کشورهای دیگر را روایت کرد و گفت:
من به جاهایی مانند هند رفته‌ام و وقتی وارد مرکز خرید شدم همه مردم دور من جمع شدند. یک بار در بلغارستان بودم و با رئیس جمهور در افتتاحیه یک تورنمنت شطرنج شرکت کردم. تا به حال با رئیس‌جمهوری آمریکا ملاقاتی نداشته‌ام اما در کشور دیگری، می‌توانم با یک رئیس‌جمهور دیدار کنم.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


به اعتقاد رونی کلمن مردم آمریکا آنچنان با بدنسازی رابطه‌ای ندارند. با این حال در کشورهای دیگر هم بدنساز بزرگی وجود ندارد و به همین دلیل امکانات این ورزش در آن کشورها محدود است. رونی کلمن معتقد است باید عاشق بدنسازی بود تا بتوان بر سختی‌هایش غلیه کرد. کاری که خودش انجام داده و توانسته به ثروت قابل توجهی برسد. او در ابتدای شروع فعالیتش زندگی خوبی نداشت و در سال‌های اولیه با کار در رستوان زندگی‌اش را می‌گذراند. در آمد او به حدی بود که بتواند در باشگاه بدنسازی عضویت داشته باشد و تمرینات خود را انجام دهد. با این حال این اسطوره بدنسازی هیچ وقت پا پس نکشید و با ممارست فراوان توانست به یکی از بزرگان این ورزش تبدیل شود. روایت رونی کلمن از روزهای پیتزا فروشی تا ملاقات با روسای جمهور کشورهای دیگر رونی کلمن که با 8 قهرمانی در مستر المپیا از نظر افتخارات بالاتر از آرنولد شوارتزنگر قرار دارد، درآمد اصلی‌اش به جای مسابقات بدنسازی، از اسپانسرهاها و تبلیغات بود. اکنون او صاحب یک شرکت مکمل غذایی است. بدنساز دوران طلایی امروز واقعا الهام بخش بسیاری از بدنسازان جوان هستند. دستاورد او گواه این است که سخت کوشی نتیجه می‌دهد. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...