اسطوره در ام ام ای، مبتکر در تجارت؛ سرمایه‌گذاری حبیب نورماگومدوف از ارزهای دیجیتال تا باشگاه ورزشی!

حبیب نورماگومدوف به تازگی به‌دنبال فعالیت در خارج از حوزه ام ام ای است و حتی درحال افتتاح یک باشگاه ورزشی جدید نیز است.
کدخبر (183377) | 02 خرداد 1402 | ساعت 08:53
0 211
اسطوره در ام ام ای، مبتکر در تجارت؛ سرمایه‌گذاری حبیب نورماگومدوف از ارزهای دیجیتال تا باشگاه ورزشی!
حبیب نورماگومدوف به تازگی به‌دنبال فعالیت در خارج از حوزه ام ام ای است و حتی درحال افتتاح یک باشگاه ورزشی جدید نیز است.

به گزارش سرخ نیوز، اگرچه حبیب نورماگومدوف بدون پذیرفتن هیچ شکستی و با ثبت رکورد 29 برد متوالی به دوران حرفه‌ای خود در مسابقات UFC پایان داد، اما او به همین اندازه، در دنیای تجارت هم تبحر دارد و به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. در حالی که او به‌عنوان قهرمان دسته سبک وزن ورزش ام ام ای به شهرت رسید و از عنوان خود در برابر حریفان قدرتمندی مانند کانر مک گرگور، داستین پویریر و جاستین گیجی دفاع کرد، اما پس از بازنشستگی نشان داد که جاه‌طلبی‌هایش، فراتر از رینگ هشت ضلعی مبارزات ام ام ای است. آخرین تلاش تجاری او به افتتاح یک باشگاه ورزشی جدید و مشارکت با شرکت سرمایه‌گذاری رویالتیز است که حضور او در دنیای تجارت را بیشتر تقویت می‌کند.

اسطوره در ام ام ای، مبتکر در تجارت؛ سرمایه‌گذاری حبیب نورماگومدوف از ارزهای دیجیتال تا باشگاه ورزشی!علت کناره گیری حبیب نورماگومدوف از مبارزات رقابتی

حبیب نورماگومدوف درحالیکه به دوران اوج حرفه خود در هنرهای رزمی رسیده بود، با از دست دادن پدرش که هم مربی او و هم رفیق نزدیکش، اسلام ماخاچف، بود، تصمیم به بازنشستگی گرفت. تأثیر عاطفی درگذشت پدرش باعث شد که حبیب، امور شخصی خود را بر فعالیت‌های حرفه‌ای خود ترجیح دهد و او را برای کناره‌گیری از مبارزات رقابتی مصمم‌تر کند. حبیب درست از زمان بازنشستگی، تمام وقت خود را وقف حمایت از اسلام ماخاچف در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی دسته سبک‌وزن کرده است؛ یعنی همان عنوان و افتخاری که خود حبیب به آن دست یافت. برای دستیابی به این هدف مشترک، حبیب نورماگومدوف از مبارزه فاصله گرفت تا بر فعالیت‌های شغلی خود تمرکز کند و سرمایه‌گذاری‌های تجاری‌اش را گسترش دهد. او در کنار اینکه تعهد کاملی به موفقیت هم‌تیمی‌های قدیمی‌اش از جمله اسلام ماخاچف دارد، در عین حال، خود را به‌عنوان یک کارآفرین چندوجهی، تکامل بخشیده و سعی دارد از این راه، اعتبار دیگری کسب کند. اسطوره در ام ام ای، مبتکر در تجارت؛ سرمایه گذاری حبیب نورماگومدوف از ارزهای دیجیتال تا باشگاه ورزشی!

فعالیت حبیب نورماگومدوف در بازار ارز

حبیب نورماگومدوف اخیراً فعالیت تجاری هوشمندانه‌ای را راه‌اندازی و خبر آن را به هوادارانش اعلام کرد. او در کنار افتتاح سالن ورزشی جدید خود، از همکاری با پلتفرم آنلاین رویالتیز نیز خبر داد. حبیب در صفحه اینستاگرام خود، این خبر هیجان‌انگیز را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت و کنجکاوی و انتظار آن‌ها را برانگیخت. او در این مورد نوشت:
اکنون به‌عنوان یک تاجر در دنیای ام ام ای، می‌خواهم در کسب‌وکار خودم با نام تجاری شخصی‌ام، یعنی حبیب، رشد کنم. قطعاً به‌زودی شبکه باشگاهی خودم را خواهم داشت. رویالتیز یک مفهوم بسیار نوآورانه برای طرفداران به‌همراه دارد. آن‌ها می‌توانند موفقیت مبارزان موردعلاقه خود را دنبال کنند. رویالتیز می‌تواند به استعدادهای جوان کمک و از آن‌ها حمایت کند. اکنون برای مبارزان بسیار مهم است که بتوانند با تصاویر و فعالیت‌هایشان در رسانه‌های اجتماعی محبوب شوند.
رویالتیز یک پلتفرم نوآورانه است که فرصتی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در دستاوردهای مالی افراد با استعداد ازطریق توکن‌های ROY ارائه می‌دهد. با مشارکت حبیب در این سرمایه‌گذاری، طرفداران این مبارز داغستانی در انتظار آغاز فعالیت او و مشارکت در این سرمایه‌گذاری هستند. این همکاری منحصربه‌فرد به حامیان حبیب نورماگومدوف این امکان را می‌دهد که نه تنها از کنار زمین وی را تشویق کنند؛ بلکه در سفر یکی از بزرگترین مبارزان دوران معاصر نیز سهمی داشته باشند. اسطوره در ام ام ای، مبتکر در تجارت؛ سرمایه گذاری حبیب نورماگومدوف از ارزهای دیجیتال تا باشگاه ورزشی!

باشگاه ورزشی حبیب نورماگومدوف

اولین خبری که از حبیب نورماگومدوف در سال 2023 منتشر شد، مربوط به تصاویر تمرینی او در باشگاهی در شهر ابوظبی امارات بود که حالا مشخص شده است این باشگاه برای خود حبیب بوده است. نورماگومدوف که یکی از بزرگترین مبارزان سبک‌وزن UFC است، الزامات ضروری یک مرکز آموزشی درجه یک را درک کرده و همه آن‌ها را برای باشگاه خود در نظر گرفته است. همین باعث شده هوادارانش برای دیدن این باشگاه تمرینی مشتاق‌تر از گذشته باشند. به گفته حبیب، در اواخر سال جاری میلادی، یکی از مجهزترین و بهترین باشگاه‌های بدنسازی جهان در ابوظبی افتتاح خواهد شد. که این باشگاه قرار است اواخر سال 2023 بازگشایی شود؛ باشگاهی که همه امکانات موردنظر برای آموزش ورزش‌های ام ام ای، جیوجیتسو و... را خواهد داشت و در کنار، امکانات رفاهی دیگری مانند استخر در خود دارد. یقیناً با افتتاح این مجموعه، افراد زیادی برای فعالیت در این باشگاه ثبت نام خواهند کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...