مصاحبه حبیب نورماگومدوف 3 سال پس از بازنشستگی؛ آن شب همه چیز ناگهانی تمام شد!

حبیب نورماگومدوف مبارز پیشین UFC در مصاحبه‌ای از نقش مسائل عاطفی در غلبه بر دشواری های کاهش وزن در مبارزه پایانی خود گفته است.
کدخبر (217210) 16 مرداد 1402 | ساعت 15:18
0 281
حبیب نورماگومدوف مبارز پیشین UFC در مصاحبه‌ای از نقش مسائل عاطفی در غلبه بر دشواری های کاهش وزن در مبارزه پایانی خود گفته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تقریباً سه سال از آخرین باری که حبیب نورماگومدوف به عنوان یک مبارز حرفه‌ای مبارزه کرد، می‌گذرد. در آن شب فراموش نشدنی UFC 254، «عقاب» جاستین گیجی را سابمیشن کرد و از عنوان قهرمانی خود در دسته سبک وزن با رکورد 29 برد و بدون شکست دفاع کرد. با این حال حبیب نورماگومدوف جزو مبارزان در دسته سبک وزنی بود که معمولا سنگین‌تر از رقبایش بود و برای مبارزاتش می‌بایست چند کیلوگرمی وزن کم می‌کرد. او حتی قبل از مبارزه با آبل ترویجیلو وزن خود را کاهش داد. با این حال این مبارز داغستانی به تازگی عنوان کرده است که در مبارزه آخرش مقابل جاستین گیجی، برای به وزن رسیدن هیچ مشکل خاصی نداشته است.

تاثیر مسائل عاطفی بر عملکرد حبیب نورماگومدوف

قهرمان سابق دسته سبک وزن UFC در مصاحبه اخیرش فاش کرد که چگونه مسائل عاطفی حضور در آخرین مبارزه باعث شد که او بتواند بر دشواری‌های کاهش وزن غلبه کند و تقریبا بدون هیچ دردسری این کار را انجام داده است.
مصاحبه حبیب نورماگومدوف 3 سال پس از بازنشستگی؛ آن شب همه چیز ناگهانی تمام شد! حبیب نورماگومدوف می‌گوید:
دوره کاهش وزن قبل از آخرین مبارزه کاملا احساساتی شده بودم. من خودم می‌دانستم چه اتفاقی قرار است بیفتد اما اطرافیان خبر نداشتند که این آخرین دوره کاهش وزن من است. این که دیگر در این وزن نخواهم بود و  می‌دانستم که دیگر هرگز تکرار نخواهد شد. می‌دانستم که این آخرین مبارزه من است. پیش از مبارزه 70 کیلوگرم وزن داشتم و مشخصا وزنم را خیلی خوب کم کرده بودم. من نمی‌دانم چه ویدیوهایی در اینترنت در مورد آن وجود دارد اما زبیره، اسلام، رضوان، اسد، همه کسانی که در اطراف بودند، شمیل، عثمان. همه آنها متعجب شده بودند. آن شب همه چیز ناگهانی تمام شد.

ویدئو: مصاحبه حبیب نورماگومدوف 3 سال پس از بازنشستگی؛ آن شب همه چیز ناگهانی تمام شد! + زیرنویس فارسی

بازگشت عقاب در مبارزه پایانی

در راند اول آن مبارزه نورماگومدوف با امتیاز داوران دربرابر جاستین گیجی شکست خورد. با این حال ستاره ام ام ای داغستانی خود را در دور دوم احیا و جاستین گیجی را سابمیشن کرد تا کار خود را با یک نبرد افسانه‌ای به پایان برساند. علی‌رغم درخواست‌های متعدد دانا وایت و هواداران، حبیب نورماگومدوف هرگز دیگر دستکش مبارزه خود را دست نکرده و به نظر نمی‌رسد که دیگر این کار را انجام دهد. حبیب نورماگومدوف علیرغم بازنشستگی، همچنان به تمریناتش ادامه می‌دهد. او مدتی قبل از اینکه مربیگری را کنار بگذارد، چندین مبارز را مربیگری کرد. در همین حال، عقاب اخیرا به آکادمی کیک بوکسینگ آمریکا بازگشته است؛ همان جایی که تمریناتش را برای حضور در مسابقات UFC انجام می‌داد.
آکادمی کیک بوکسینگ آمریکا خانه چندین مبارز افسانه‌ای مانند دانیل کورمیر، لوک راکهلد، کین ولاسکوئز، حبیب نورماگومدوف و دیگران بوده است. باید دید که آیا او دوباره مربیگری خود را آغاز خواهد کرد؟ اسلام ماخاچف برای دومین دفاع از عنوان قهرمانی دسته سبک وزن، خود را برای حضور در UFC 294 آماده می‌کند و ممکن است که نورماگومدوف به کمک دوست قدیمی‌اش بیاید. آخرین خبرها از ورزش ام ام ای

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...