فیزیک استثنایی دشمن آرنولد شوارتزنگر در 15 سالگی؛ عامل بحران مستر المپیا 1980!

اخیرا تصویری از مایک منترز، رقیب اصلی آرنولد شوارتزنگر در مستر المپیا، منتشر شده است که بدن خارق العاده و آماده او را در سن 15 سالگی نمایش می دهد.
کدخبر (207225) | 23 تیر 1402 | ساعت 13:32
0 1653
فیزیک استثنایی دشمن آرنولد شوارتزنگر در 15 سالگی؛ عامل بحران مستر المپیا 1980!
اخیرا تصویری از مایک منترز، رقیب اصلی آرنولد شوارتزنگر در مستر المپیا، منتشر شده است که بدن خارق العاده و آماده او را در سن 15 سالگی نمایش می دهد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، تنها تعداد انگشت‌شماری از بدنسازان بودند که به دلیل داشتن فیزیک بدنی استثنایی و خارق العاده خود توانستند هوادارانشان را مجذوب و حیرت‌زده کنند. یکی از این چهره‌های افسانه‌ای مایک منتزر است که سفر او از یک اعجوبه به یک بدنساز مشهور، جامعه تناسب اندام را مجذوب خود کرده است. اخیراً یک صفحه محبوب اینستاگرامی که خاطرات و تصاویر چهره‌های برجسته بدنسازی را منتشر می‌کند، پستی را به اشتراک گذاشته که در آن دو تصویر از منتزر، یکی مربوط به دوران نوجوانی و دیگری در 29 سالگی وی است. فیزیک استثنایی دشمن آرنولد شوارتزنگر در 15 سالگی؛ عامل بحران مستر المپیا 1980!

مایک منترز و سطح بدنی فوق العاده در 15 سالگی

اگرچه دنیای بدنسازی فیزیک بدنی مایک منترز را در دوران اوجش به یاد بیاورد اما بسیاری از طرفداران این ورزش از فداکاری و تلاش‌هایی که او در 15 سالگی داشته، اطلاعی نداشتند. او حتی در چنین سن و سال پایینی، سطح شگفت انگیزی از توسعه و جزئیات عضلانی را به همراه دارد. بدن عضلانی منترز، ترکیبی از ژنتیک استثنایی و تعهد باثبات وی به این ورزش را به نمایش می‌گذارد. فیزیک استثنایی دشمن آرنولد شوارتزنگر در 15 سالگی؛ عامل بحران مستر المپیا 1980! این پست اینستاگرامی با انتشار تصاویری از مایک منتزر در 15 و 29 سالگی، موجی از واکنش طرفداران را برانگیخت که هم از دیدن عضلات منترز در سنین نوجوانی شگفت‌زده شده بودند و هم باعث الهام آنها شده بود. آنها به سرعت در بخش نظرات به این پست واکنش نشان دادند و نظر خود را اعلام کردند. فیزیک استثنایی دشمن آرنولد شوارتزنگر در 15 سالگی؛ عامل بحران مستر المپیا 1980!

واکنش طرفداران به بدن فوق العاده مایک منترز در نوجوانی

یکی از کاربران با ابراز شگفتی از دیدن فیزیک بدنی منترز در 15 سالگی عنوان کرد:
چطور داشتن چنین بدنی در 15 سالگی ممکن است.
بسیاری از طرفداران بدنسازی، فداکاری و تلاش بی دریغ منتزر برای ساختن چنین بدن چشمگیری را تحسین کردند. یکی از طرفداران اظهار داشت:
حتی او در 15 سالگی عضلاتش برجسته بود. شما وقتی ژنتیک این کار را نداشته باشید، دیگر ندارید. او واقعا ژنتیک بدنسازی داشت.
فیزیک استثنایی دشمن آرنولد شوارتزنگر در 15 سالگی؛ عامل بحران مستر المپیا 1980! طرفداران در مورد ژنتیک استثنایی او هم اظهار نظر کردند و عنوان داشتند که ژنتیک نقش مهمی در توانایی او برای دستیابی به چنین فیزیک استثنایی در چنین سن کمی داشته است. یکی از طرفداران نوشته:
برخی از بدنسازان فقط با ژنتیک به چنین جایگاهی می‌رسند.
با این حال، این اولین بار نیست که تصاویر قدیمی این بدنساز افسانه‌ای توجه دنیای بدنسازی را به خود جلب می‌کند. فیزیک استثنایی دشمن آرنولد شوارتزنگر در 15 سالگی؛ عامل بحران مستر المپیا 1980! یکی دیگر از این تصاویر مربوط به مستر المپیا 1980می‌شود؛ جایی که به نظر می‌رسید شرایط فیزیکی منتزر او را نسبت به سایر بدنسازان متمایز کرده است. با این حال همین مساله منجر به ایجاد جنجال و تنش در آن دوره از مسابقات شد. در مرحله نهایی آن دوره مستر المپیا، زمانی که منتزر سعی کرد به بدنساز افسانه‌ای آرنولد شوارتزنگر حمله کند، تنش‌ها بالا گرفت. با این حال در همه این سالها منترز الهام‌بخش بسیاری از بدنسازان بوده و بسیاری را تحت تاثیر فیزیک فوق العاده خود قرار داده است. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...