فیل هیث در فلوریدا؛ در حال خوش گذرانی و تجارت و کیلومتر ها دورتر از بدنسازی!

کدخبر (207414) | 23 تیر 1402 | ساعت 21:13
0 698
فیل هیث در فلوریدا؛ در حال خوش گذرانی و تجارت و کیلومتر ها دورتر از بدنسازی!
فیل هیث قهرمان اسبق مستر المپیا پس از اینکه در سال 2020 از دنیای بدنسازی خداحافظی کرد، دیگر در هیچ رقابتی شرکت نکرده و مشغول زندگی شخصی خود بعد از ورزش قهرمانی است.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فیل هیث قهرمان اسبق مستر المپیا، پس از اینکه در جریان این رویداد در سال 2020 از دنیای بدنسازی خداحافظی کرد، دیگر در هیچ رقابتی شرکت نکرده است. با این حال قهرمان هفت دوره مستر المپیا به تمرینات خود ادامه داده و فیزیک فوق‌العاده‌اش را در بالاترین سطح حفظ کرده است. اخیرا شایعاتی مبنی بر بازگشت وی به مسابقات بدنسازی منتشر شده و البته خود هیث هم این موضوع را نه رد و نه تایید کرده است. با این حال از آنجایی که بسیاری از طرفداران مشتاق دیدن مردی روی صحنه هستند که می‌تواند رکورد آرنولد شوارتزنگر را در تعداد قهرمانی مستر المپیا بشکند، سعی می‌کنند امیدوار به بازگشت فیل هیث بمانند و اخبار مربوط به این اسطوره بدنسازی را با جدیت دنبال کنند. فیل هیث در فلوریدا؛ در حال خوش‌گذرانی و تجارت و کیلومتر ها دورتر از بدنسازی!

اطلاعات جدید فیل هیث درباره زندگی‌اش با طرفداران بدنسازی

طی روزهای گذشته این قهرمان بدنسازی درباره زندگی خود اطلاعات جدیدی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که توانسته توجه طرفدارانش را به خود جلب کند. فیل هیث درباره آخرین ماجراجویی، زندگی و اهداف آینده خود صحبت کرده که البته رقابت دوباره در مسابقات بدنسازی بخشیش از آن نیست. فیل هیث در توییت خود از آخرین ماجراجویی‌اش در موقعیتی جدید صحبت کرده است. او در این توئیت نوشته:

دیروز یک تعطیلات آخر هفته عالی را در حال گشت و گذار آبی با چند دوست فوق‌العاده گذراندیم.

تصمیم مهم فیل هیث ؛ مهاجرت از یک ایالت به ایالت دیگر 

هیث همچنین عکس سلفی خود را این طول سفر دریایی منتشر کرد. در بخش دیگری از این توئیت او تصمیم مهمش را درخصوص بدنسازی و مهاجرت از یک ایالت به ایالت دیگر را تشریح کرد. هیث 43 ساله در توضیح این موضوع گفت:

مهاجرت از کلرادو به فلوریدا یک تغییر بزرگ بوده است.

فیل هیث در فلوریدا؛ در حال خوش گذرانی و تجارت و کیلومتر ها دورتر از بدنسازی!با این حال هیث می‌گوید کاش این تغییر را چند سال قبل انجام داده بود. فیل هیث علاوه بر رفتن به سفر دریایی، عنوان کرد که عاشق فلوریدا شده است:

تنوع غذا و سرگرمی در کنار سواحل آبی متنوع و همچین ملاقات با مردم بسیاری از کشورهای دنیا در عرض چند دقیقه، هیجان انگیز است.

موفقیت‌های چشمگیر فیل هیث خارج از ورزش حرفه‌ای

فیل هیث که در زمینه کارآفرینی فعال است، از شرایط اقتصادی این ایالت رضایت دارد و توانسته با چندین کارآفرین دیگر ملاقات و همکاری داشته باشد. او با روحیه مثبتی که از این جابجایی پیدا کرده، نوشت:

بی صبرانه در انتظار کسب موفقیت‌های بیشتر در این هفته هستم.

اگرچه فیل هیث در این توئیت اشاره‌ای به بدنسازی و بازگشت به رقابت نداشته اما این بدنساز افسانه‌ای هوادارانش را فراموش نکرده و اخیرا در ویدیویی برنامه‌های خود در زمینه بدنسازی را بیان کرده است. در این ویدئو هیث اظهار داشت:

اگرچه مردم ممکن است انتظار داشته باشند او به زودی به مسابقات بازگردد اما این اتفاق رخ نخواهد داد.

موفقیت‌های چشمگیر فیل هیث خارج از ورزش حرفه‌ای این قهرمان اسبق مستر المپیا عنوان داشت که امسال در هیچ رقابتی شرکت نخواهد کرد. او همچنین مشخص نکرد که آیا سال آینده در مسابقات شرکت خواهد کرد یا خیر. حالا سوال طرفداران این است که پس چرا این بدنساز تا این حد سخت در حال تمرین است؟ هیث در اینباره گفت که اگرچه در مسابقه شرکت نخواهد کرد اما تصمیم دارد در این تابستان فیزیک بدنی خود را آماده نگه دارد. هیث اظهار داشت:

من حدود 115 کیلوگرم وزن داشتم. در واقع خیلی لاغرتر بودم. من احساس می‌کنم همه چیز واقعاً خوب کار می‌کند.

از آنجایی که فیل هیث بازگشت به دنیای بدنسازی را در آینده رد نکرده است، برخی از طرفداران بر این باورند که او می‌خواهد پیش از رفتن روی صحنه، زمان بیشتری را صرف توصعه عضلاتش کند. با این حال، آخرین به روز رسانی از زندگی هیث نشان می‌دهد که هیچ احتمال نزدیکی برای بازگشت وی به مسابقات وجود ندارد.

آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...