فیگور گیری عجیب شکیل اونیل ؛ من در زندگی قبلی فیل هیث بودم!

شکیل اونیل پس از دوران کرونا تصمیم گرفت تا با یک رژیم غذایی مناسب و بدنسازی، بدن 181 کیلوگرمی خود را ورزیده کند.
کدخبر (216507) | 15 مرداد 1402 | ساعت 10:21
0 564
فیگور گیری عجیب شکیل اونیل ؛ من در زندگی قبلی فیل هیث بودم!
شکیل اونیل پس از دوران کرونا تصمیم گرفت تا با یک رژیم غذایی مناسب و بدنسازی، بدن 181 کیلوگرمی خود را ورزیده کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، اخیرا شکیل اونیل به عنوان یکی از بازیکنان نمادین تاریخ NBA، علاقه خود را به ورزش بدنسازی نشان داده و این موضوع توانسته توجه که اسطوره‌های بزرگی چون فیل هیث و رونی کلمن را به خود جلب کند. این غول بسکتبالیست در یک پست اینستاگرامی با گرفتن چند فیگور عجیب، فیزیک بدن هیولایی خود را به نمایش گذاشت.

کاهش وزن چشمگیر شکیل اونیل

شکیل اونیل یکی از اسطوره‌های بزرگ بسکتبال است که دستاوردها و افتخاراتش در زمین بسکتبال فراموش‌شدنی نیست. او طی ۱۹ سال فعالیت حرفه‌ای در بسکتبال، روزهای موفقی را پشت سر گذاشت و در این راه چهار عنوان NBA را به دست آورد. او برای شش تیم مختلف از جمله لس آنجلس لیکرز (1996-2004) بازی کرد و یکی از بهترین سنتر فورواردهای تمام دوران به حساب می‌آمد. فیگورگیری عجیب شکیل اونیل ؛ من در زندگی قبل فیل هیث بودم! با شیوع ویروس کرونا و وقوع پاندمی در تمام دنیا، شکیل اونیل دچار افزایش وزن قابل توجهی شد و وزنش به 181 کیلوگرم رسید. به دنبال آن او تصمیم گرفت با دنبال کردن یک برنامه تمرینی چهار روزه در هفته، وزن خود را کاهش دهد. عضلات شکم در باشگاه ساخته نمی‌شوند، بلکه در آشپزخانه ساخته می‌شوند، همچنین اونیل اعتراف کرد که اجتناب از غذاهای ناسالم برای کاهش وزن او ضروری است.

برنامه تمرینی شکیل اونیل

برنامه تمرینی شکیل اونیل شامل 20 دقیقه تمرین هوازی و 40 دقیقه تمرین قدرتی بود. اونیل با هدف عضله سازی و چربی سوزی همزمان، به هدف خود رسید و وزنش را به 165 کیلوگرم کاهش داد. او یکی از طرفداران پر و پا قرص بدنسازی است که در سن 51 سالگی همچنان در شبکه‌های اجتماعی با فیزیک بدنی غول پیکرش، خودنمایی می‌کند. فیگورگیری عجیب شکیل اونیل ؛ من در زندگی قبل فیل هیث بودم! در پست اخیر اینستاگرامی اونیل، او در حال فیگورگیری و نشان دادن عضلاتش دیده می‌شود و در زیر این پست نوشته:
من در زندگی قبلی فیل هیث بودم.
فیگورگیری عجیب شکیل اونیل ؛ من در زندگی قبل فیل هیث بودم! اندکی بعد از انتشار این پست، تصاویر شکیل اونیل در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. تا جایی که دو اسطوره بدنسازی یعنی رونی کلمن و فیل هیث به آن واکنش نشان دادند. اونیل یکی از طرفدار سرسخت بدنسازی است که این ورزش را از نزدیک دنبال می‌کند. او به عنوان مهمان ویژه در مستر المپیا 2020 شرکت و به ترویج این رویداد کمک کرد. اونیل همچنین در مراسم زنده آرنولد کلاسیک 2021 حضور داشت و با آرنولد شوارتزنگر از نزدیک ملاقات داشت.

فیگورگیری خاص شکیل اونیل

البته این اولین بار نبود که شکیل اونیل خود را وارد دنیای بدنسازی می‌کند. اکتبر گذشته بود که او با انتشار تصاویری از فیگورگیری خود، طرفداران را تحت تأثیر قرار داد. اونیل که تقریبا 18 کیلوگرم وزن کم کرده بود، پیش بینی نمی‌کرد که تصویر فیگور او بدین شکل در فضای مجازی دست به دست شود. با این حال او مدعی شده که می‌خواهد به یک نماد عضلانی تبدیل شود. او همچنین اعلام کرده که قصد دارد به همراه پسرش در تبلیغات لباس زیر فیگور بگیرد و تصمیم دارد تا آن زمان بدنش را به مرز آمادگی برساند. فیگورگیری عجیب شکیل اونیل ؛ من در زندگی قبل فیل هیث بودم! اونیل که برنامه فوق العاده شلوغی دارد، به ساختن میراث و رسیدن به اهداف بلندپروازانه خود در رشته تناسب اندام در دوران بازنشستگی ادامه می‌دهد. او رعایت رژیم غذایی سخت و ورزش را به عنوان عوامل کلیدی در تحول کلی بدنش موثر می‌داند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...