قتل در لایو اینستاگرام؛ جنایت هولناک بدنساز بوسنیایی

نرمین سلیمانوویچ، بدنساز بوسنیایی مرتکب جنایتی هولناک در شهر گراداچاک بوسنی شده است.
کدخبر (220126) | 25 مرداد 1402 | ساعت 11:13
0 359
قتل در لایو اینستاگرام؛ جنایت هولناک بدنساز بوسنیایی
نرمین سلیمانوویچ، بدنساز بوسنیایی مرتکب جنایتی هولناک در شهر گراداچاک بوسنی شده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، این روزها که بحث بدنسازی در سراسر دنیا داغ است، نرمین سلیمانوویچ، بدنساز 35 ساله بوسنیایی همسر سابق خود را جلوی چشم دخترش به قتل رسانده است. او سپس دو نفر دیگر را نیز کشته است و سه نفر را هم مجروح کرده است. او تمام این جنایت‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به‌طور زنده به نمایش گذاشته است. این بدنساز بوسنیایی عضوی از یک باند فروش مواد مخدر بود و چندین بار نیز به جرم ارتکاب خشونت با محکومیت‌هایی مواجه شده بود. سلیمانوویچ جنایت اخیر خود را به‌طور زنده در لایو اینستاگرام به نمایش گذاشته است و دوازده هزار نفر نیز در این لایو شاهد این قساوت بودند. نرمین سلیمانوویچ در این لایو همسر سابق خود را در برابر دختر کوچکش به قتل رسانده است و گفته است:

به آنها هشدار داده بودم که کار به اینجا خواهد کشید.
بر اساس گزارش TMZ سلیمانوویچ در این ویدئو ابتدا همسر سابقش را به‌شدت کتک می‌زند و سپس او را به قتل می‌رساند. این بدنساز پیش از شلیک به سر همسر خود می‌گوید:
ببینید، وقتی طرف حسابتان یک زن هرزه است که شما را به پلیس لو می‌دهد، کارتان سرانجام به اعدام آنلاین او خواهد کشید. من به همه شما هشدار داده بودم که ماجرا به اینجا ختم خواهد شد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


قتل دو نفر دیگر توسط نرمین سلیمانوویچ

در ادامه این ویدئو، نرمین سلیمانوویچ یک ویدئوی دیگر را نیز منتشر کرده است و ماجرای فرار خود از دست پلیس را شرح داده است و ادعا کرده است که در این بین دو نفر دیگر را نیز به قتل رسانده است. پلیس نیز تایید کرده است که سلیمانوویچ در حین فرار یک پدر و پسر را در خیابان به قتل رسانده است. او همچنین یک افسر پلیس، یک مرد و یک زن را نیز مجروح ساخته است و سرانجام به زندگی خود پایان داده است. این حادثه توسط دوازده هزار نفر به‌طور زنده تماشا شده است و عده‌ای از آنها حتی سلیمانوویچ را تشویق نیز کرده‌اند. پلیس گفته است کاربرانی که پیام‌های حمایت‌آمیز برای قاتل فرستاده‌اند مورد پرسش قرار خواهند گرفت و ممکن است با عواقب قانونی نیز مواجه شوند. قتل در لایو اینستاگرام؛ جنایت هولناک بدنساز بوسنیایینرمین نیکسیچ، نخست وزیر بوسنی نیز درباره این حادثه گفته است:
من هیچ کلامی ندارم که با آن ماجرای امروز گراداچاک را توصیف کنم. قاتل در انتها جان خود را گرفت اما هیچ راهی برای بازگرداندن جان قربانیان وجود ندارد.
آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...