مارک زاکربرگ و قهرمانی در جوجیتسو؛ مدیر عامل Meta هر روز به ام ام ای نزدیک‌تر می‌شود!

علاقه مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت Meta، به UFC و ام ام ای روز به روز در حال افزایش است و این می تواند خبری خوشحال کننده و در عین حال نگران کننده برای طرفداران باشد.
کدخبر (177736) | 19 اردیبهشت 1402 | ساعت 09:43
0 217
مارک زاکربرگ و قهرمانی در جوجیتسو؛ مدیر عامل Meta هر روز به ام ام ای نزدیک‌تر می‌شود!
علاقه مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت Meta، به UFC و ام ام ای روز به روز در حال افزایش است و این می تواند خبری خوشحال کننده و در عین حال نگران کننده برای طرفداران باشد.

به گزارش سرخ نیوز، مارک زاکربرگ اخیرا در فضای مجازی جنجال به پا کرده و تعجب بسیاری از طرفداران هنرهای رزمی ترکیبی را برانگیخته است. مدیر عامل شرکت «Meta» که یکی از بزرگترین علاقه مندان UFC و ام ام ای به شمار می‌آید، پستی را در اینستاگرام در رابطه با قهرمانی اش در یک تورنومنت جوجیتسو منتشر کرده، پستی که با واکنش هواداران این رشته ورزشی مواجه شده است. بر هیچ کس پنهان نیست که زاکربرگ طرفدار بی چون و چرای UFC است و در ایونت های مختلفی شرکت کرده است. این پست او در فضای مجازی موجب حدس و گمان های زیادی در رابطه با حرکت بعدی مارک زاکربرگ شده و مبارزان زیادی را نگران کرده که شاید او قصد داشته باشد تا تغییرات بزرگی را در این ورزش پدید بیاورد. این موضوع می‌تواند در آینده ام ام ای فوق العاده تاثیرگذار باشد و باعث شده که طرفداران زیادی نظرات خود را در رابطه با دخالت زاکربرگ در این ورزش بیان کنند. مدیر عامل شرکت Meta و قهرمانی در جوجیتسو؛ مارک زاکربرگ و حضور هر چه بیشتر در MMA! با خواندن نظرات کاملا واضح است که طرفداران هنرهای رزمی ترکیبی به دو دسته تقسیم شده اند: اول، دسته ای که موافق این موضوع هستند و باور دارند که ورود یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی به این حرفه اتفاق خوبی خواهد بود و دوم کسانی که باور دارند که این اتفاق می‌تواند آینده مبارزان را در ام ام ای به خطر بیاندازد. به نظر می‌رسد که پست اخیر مارک زاکربرگ بدین معناست که تغییرات بزرگی در انتظار ام ام ای خواهد بود. با این حال باید این موضوع را در نظر داشته باشیم که فارغ از هر چیزی که در آینده در این حرفه اتفاق بیافتد، این رشته ورزشی به طور معمول پر از اتفاقات عجیب و غریب است و باید منتظر آن ها باشیم.

قهرمانی مارک زاکربرگ در جوجیتسو و واکنش مردم

پست اخیر مارک زاکربرگ در اینستاگرام توجه بسیاری از طرفداران و حتی مبارزان جامعه ام ام ای و UFC را به خود جلب کرده است. در اینجا تعدادی از این نظرات را با یکدیگر می‌خوانیم: مدیر عامل شرکت Meta و قهرمانی در جوجیتسو؛ مارک زاکربرگ و حضور هر چه بیشتر در MMA! الکساندر ولکانوفسکی یکی از مبارزانی بود که در رابطه با این این پست نظر داد. او نوشت:
تو یک اسطوره ای! شورت های ورزشی قشنگی به تن کردی رفیق من.
براندون مورنو خطاب با زاکربرگ نوشته است:
من به تو تبریک می‌گویم!
جانی ابلن نیز نوشت:
من به تو تبریک می‌گویم! ما منتظر قهرمانی های بیشتر هستیم!

مدیر عامل شرکت Meta و قهرمانی در جوجیتسو؛ مارک زاکربرگ و حضور هر چه بیشتر در MMA!

مارک زاکربرگ و ایونتی مخفیانه در UFC

رویداد UFC Vegas 61 در اکتبر سال 2022 و در سالن UFC APEX و با حضور مارک زاکربرگ و همسرش در میان تماشاگران برگزار شد. در این باره شایعاتی به گوش رسید مبنی بر اینکه مدیرعامل Meta تمامی بلیت‌ها را به طور خصوصی خریداری کرده، اتفاقی که البته از سوی دانا وایت تکذیب شد. این رویداد برخلاف هیجان بالای آن، به طور کاملا خصوصی و مخفیانه بدون حضور هیچ گزارشگر و یا خبرنگاری برگزار شد. زاکربرگ، همسرش و تعدادی از دوستان نزدیک او از افرادی بودند که به طور خصوصی در این رویداد شرکت کردند. مبارزه اصلی این رویداد بین یان شیائونان و مکنزی درن برگزار شد. پریسیلا چان، همسر مارک زاکربرگ از هواداران مکنزی درن است و به نظر می‌رسد این موضوع یکی از عوامل انتشار شایعه فوق بوده است. با توجه به اینکه روز به روز حضور مارک زاکربرگ در دنیای هنرهای رزمی ترکیبی پر رنگ تر می‌شود، به نظر می‌رسد که باید منتظر تغییرات بزرگی در این رقابت ها باشیم. مارک زاکربرگ و قهرمانی در جوجیتسو؛ مدیر عامل Meta هر روز به ام ام ای نزدیک‌تر می‌شود!بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...