استقبال از ایده جان سینا ؛ رسلمنیا 40 در انگلیس برگزار می‌شود؟

جان سینا درجریان مانی این د بنک 2023 در لندن اعلام کرد که ممکن است رسلمنیا 40 در انگلیس برگزار شود که حالا به واقعیت نزدیک می‌شود.
کدخبر (204255) | 16 تیر 1402 | ساعت 11:13
0 448
استقبال از ایده جان سینا ؛ رسلمنیا 40 در انگلیس برگزار می‌شود؟
جان سینا درجریان مانی این د بنک 2023 در لندن اعلام کرد که ممکن است رسلمنیا 40 در انگلیس برگزار شود که حالا به واقعیت نزدیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وقتی جان سینا در جریان مانی این د بنک 2023 در لندن اعلام کرد که ممکن است رسلمنیا 40 در انگلیس برگزار شود، ورزشگاه ناگهان با شنیدن این خبر منفجر شد. اگرچه این احتمال در آغاز، اندکی بعید به‌نظر می‌رسید؛ اما اخیراً مدیر ارشد طراحی مسابقات در WWE، یعنی تریپل اچ، اعتراف کرده که سخنرانی پرشور جان سینا چاره‌ای برای آن‌ها باقی نگذاشته که مهم‌ترین رویداد سالانه‌ی کشتی کج را در انگلیس برگزار کنند. اخیراً یک سیاستمدار نیز به این موضوع علاقه نشان داده و از پیشنهاد جان سینا حمایت کرده است. الکس دیویس جونز، نماینده حزب کارگر در پارلمان، در مصاحبه اخیر خود با بی بی سی از پیشنهاد جان سینا استقبال کرده است و گفته است:

هیچکس پیش‌بینی نمی‌کرد که جان سینا در مانی این د بنک ظاهر شود و گذشته از آن، پیشنهاد غیرمنتظره برگزاری رسلمنیا در انگلیس را مطرح کند.
حمایت یک عضو پارلمان از برگزاری رسلمنیا 40 در انگلیس: از ایده جان سینا حمایت می‌کنم  دیویس جونز در ادامه این مصاحبه، درباره شور و شوق طرفداران کشتی کج از شنیدن این خبر و منفعت اقتصادی زیادی که برگزاری رسلمنیا می‌تواند برای کشور انگلیس در پی داشته باشد، به صحبت پرداخته است. این نماینده پارلمان گفته است که طرفداران کشتی، روزبه‌روز در انگلیس درحال افزایش هستند:
ما بسیار خوشحال خواهیم شد که رویدادهای بزرگ کشتی کج را در کشورمان برگزار کنیم.
رسلمنیا، مهم‌ترین رویداد سالانه در دنیای کشتی کج، تابه‌حال هرگز خارج از مرزهای آمریکای شمالی به انجام نرسیده است. با این حال، WWE اخیراً شماری از دیگر رویدادهای خود را در سایر کشورها به انجام رسانده است. در همین سال جاری، چند رویداد در کشورهای کانادا، عربستان سعودی، پورتوریکو و انگلیس برگزار شده‌اند. حالا مطرح شدن این گزینه که ممکن است رسلمنیا 40 در انگلیس به انجام برسد، هیجان زیادی را در بین طرفداران کشتی کج ایجاد نموده است. به‌نظر می‌رسد که باتوجه به رخدادهای اخیر، باید انتظار داشت که پیشنهاد جان سینا به کرسی عمل بنشیند.

جان سینا و رقم زدن یک اتفاق بی سابقه

رویداد رسلمنیا در هر 39 دوره قبلی در آمریکای شمالی به انجام رسیده است. اگر قرار باشد در رسلمنیا 40 این رویه تغییر کند، باید بیش از هرکس دیگری ممنون جان سینا بود. حمایت یک عضو پارلمان از برگزاری رسلمنیا 40 در انگلیس: از ایده جان سینا حمایت می‌کنم  این اسطوره کشتی در رویداد اخیر مانی این د بنک، پیش از انجام مبارزه‌اش یک سخنرانی پرشور را به انجام رساند:
من اینجا هستم تا تلاش کنم که رسلمنیا به لندن بیاید.
این رخداد بی‌سابقه می‌تواند رویای طرفداران کشتی کج در انگلیس را به حقیقت بدل کند. باید منتظر ماند و دید که آیا برگزاری رسلمنیا 40 در لندن سرانجام عملی خواهد شد یا نه. آخرین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...