نبرد بزرگ در راه است؛ کانر مک گرگور و آنتونی جاشوا از دو دنیای متفاوت در رینگ بوکس

هواداران و جامعه هنرهای رزمی در حال صحبت در مورد مبارزه احتمالی کانر مک گرگور و آنتونی جاشوا هستند و از عناوینی مانند «بازگشت پادشاه» استفاده می کنند.
کدخبر (217633) | 18 مرداد 1402 | ساعت 10:24
0 160
نبرد بزرگ در راه است؛ کانر مک گرگور و آنتونی جاشوا از دو دنیای متفاوت در رینگ بوکس
هواداران و جامعه هنرهای رزمی در حال صحبت در مورد مبارزه احتمالی کانر مک گرگور و آنتونی جاشوا هستند و از عناوینی مانند «بازگشت پادشاه» استفاده می کنند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، طرفداران از گوشه و کنار جهان تک تک اخبار مربوط به کانر مک گرگور را دنبال می‌کنند. تقریبا دو سال از زمانی که فوق ستاره افسانه‌ای UFC رینگ هشت ضلعی را ترک کرده، می‌گذرد. حالا در میان اخبار منتشر شده مبنی بر آمادگی کانر مک گرگور برای مبارزه، این مبارز ایرلندی در توئیتی آنتونی جاشوا، بوکسور سنگین وزنی که سابقه قهرمانی جهان را دارد، مورد خطاب قرار داده و از او دعوت به یک مبارزه کرده است.

توئیت کانر مک گرگور معادلات را برهم زد؟

او در این توییت صحبت‌های آنتونی جاشوا را در مورد به‌روزرسانی‌های آتی رقیبش دیلیان وایت که مجبور به کناره‌گیری شد، نقل کرد. در ابتدا به نظر می‌رسید که آنتونی جاشوا رقیب تازه‌ای به جای دیلیان وایت پیدا کرده است. اما با توئیتی که کانر مک گرگور منتشر و در آن اشاره کرد که در حال آماده‌سازی برای یک مبارزه بزرگ است، همه چیز تغییر کرد. با این حال این توئیت که در آن به انتونی جاشوا اشاره شده بود، به همین جا محدود نشد. در ادامه کانر مک گرگور توئیتی را منتشر کرد و از بازگشت خود به رینگ بوکس خبر داد. نبرد بزرگ در راه است؛ کانر مک گرگور و آنتونی جاشوا از دو دنیای متفاوت در رینگ بوکس با این توئیت‌ها، گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال رویارویی کانر مک گرگور با آنتونی جاشوا، به خصوص با توجه به کناره‌گیری دیلیان وایت، زیاد شده است. طرفداران در فضای مجازی با ارائه این ایده که مک گرگور به طور بالقوه می‌تواند به عنوان حریف اصلی بعدی جاشوا در رینگ در نظر گرفته شود، بحث‌های زیادی را به راه انداخته‌اند. اما این فقط یک نظریه است که طرفداران در شبکه‌های اجتماعی پیشنهاد می‌کنند.

بازگشت کانر مک گرگور به رینگ بوکس ؛ مبارزه بزرگ با آنتونی جاشوا

همانطور که کانر مک گرگور در توئیتر اشاره کرده، به نظر می‌رسد که او تصمیم دارد بار دیگر به رینگ بوکس بازگردد و در این میان پاداش‌هایی که در مبارزات بوکس پرداخت می‌شود، انگیزه بدنام برای گرفتن چنین تصمیمی است. بیانیه او برای بازگشت به مبارزات آن هم در رینگ بوکس، توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند و در محافل ورزش‌های رزمی گمانه‌زنی‌هایی در این خصوص به راه افتاده است. به نظر می‌‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور، شاهد یک نبرد بزرگ میان آنتونی جاشوا و کانر مک گرگور باشیم و از همین حالا پیش‌بینی‌ها در مورد این مبارزه آغاز شده است. هواداران و جامعه هنرهای رزمی در حال صحبت در مورد این مبارزه احتمالی هستند و از عناوینی مانند «بازگشت پادشاه» استفاده می کنند و این عبارت را در شبکه‌های اجتماعی ترند کرده‌اند. هواداران دو مبارز برای ترغیب دو طرف جهت انجام این مبارزه فراخوان‌هایی را داده و با هیجان زیادی آن را دنبال می‌کنند. حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این فقط یک اتفاق هیجانی بوده یا آنکه کانر مک گرگور و انتونی جاشوا در رینگ مقابل هم خواهند ایستاد؟ این در حالی است که جاشوا پس از کناره‌گیری وایت هنوز حریفی پیدا نکرده و مبارزه کانر مک گرگور هم مقابل مایکل چندلر به سرانجام مشخصی نرسیده است. آخرین اخبار ورزش بوکس

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...