مرگ دردناک بدنساز سرشناسی که دیورتیک‌ها نابودش کردند؛ او نمادی از حماقت بود

بازنشر ویدئویی از آندریاس مونزر، بدنسازی که در 31 سالگی درگذشت، سبب شده تا بار دیگر مواردی که در نهایت منجر به مرگ او شد بار دیگر مورد بررسی قرار بگیرد.
کدخبر (200191) 07 تیر 1402 | ساعت 11:14
0 221
بازنشر ویدئویی از آندریاس مونزر، بدنسازی که در 31 سالگی درگذشت، سبب شده تا بار دیگر مواردی که در نهایت منجر به مرگ او شد بار دیگر مورد بررسی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آندریاس مونزر، ورزشکاری است که نامش در تاریخ بدنسازی حک شده است. او با سرنوشت غم انگیزی روبرو شد که دنیای تناسب اندام را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داد. مرگ نابهنگام او به دلیل نارسایی‌های متعدد اندام در سال 1996، نوری بر بخش تاریک دنیای بدنسازی انداخت و آن را آشکار کرد. اخیرا ویدیویی از فیگور گرفتن مونزر منتشر شده که جنجال‌هایی را برانگیخته و بحث‌هایی را در مورد مسیرهای خطرناکی که برخی از ورزشکاران برای داشتن فیزیک بدنی بی‌نقص دنبال می‌کنند، جایاد کرده است.

مرگ دردناک بدنساز سرشناسی که دیورتیک‌ها نابودش کردند؛ او نمادی از حماقت بود

ویدئویی پر سر و صدا از آندریاس مونز

شرایط بدنی چشمگیر و فداکاری مونزر در این ورزش، او را به سوی قله‌های بدنسازی رقابتی حرکت داد. مونزر که به‌خاطر ماهیچه‌های مخطط و کالت و فرم بی‌نقصش شهرت دارد، مرزهای رشد فیزیکی را جابجا کرد. اخیرا ویدیویی از فیگور گرفتن مونزر به عنوان مهمان دوباره فضای مجازی منتشر شده و موجی از انتقادها را ایجاد کرده است. در این فیلم، مونزر بدن بسیار لاغری دارد و با پوستی نازک کاغذی روی ماهیچه‌هایش کشیده شده است. رگ‌هایش به‌طور غیر طبیعی برآمده هستند و نشان دهنده استهلاک و فشار شدیدی هستند که بدن او در راه ایجاد فرم مورد نظرش متحمل شده است. در طول سال‌های گذشته بسیاری از کارشناسان به این اذعان داشته‌اند که مونزر برای دستیابی به سطوح خطرناکی از چربی بدن، به استفاده بیش از حد از دیورتیک‌ها و روش‌های کم‌آبی شدید روی آورده است؛ مسائلی که منجر به مرگ غم‌انگیز او در سن 31 سالگی شد. مرگ او خطرات تلاش بی‌وقفه برای دستیابی به کمال جسمانی را بدون اولویت دادن به سلامتی آشکار کرد.

واکنش‌ها به بازنشر یک ویدئوی جنجالی

انتشار مجدد این ویدیو، خشم و نگرانی را در جامعه تناسب اندام برانگیخت و بسیاری اقدامات افراطی‌اش را که برای رسیدن به اندامی برجسته به کار برد، محکوم کردند. بسیاری از طرفداران بدنسازی خاطرنشان کردند که در حالی که فداکاری، انضباط و سخت کوشی بخش جدایی‌ناپذیر مسیر هر ورزشکار در رشته تناسب اندام هستند، تمرینات افراطی می‌تواند عواقب ناگواری داشته باشد. یکی از طرفداران در مورد این پست گفت:
این احتمالا والاترین جایگاهی است که یک بدنساز جوان آرزو دارد به آن برسد.
در حالی که دیگری اظهار داشت:
به همین دلیل است که او مرده است. بیچاره درونش را متلاشی کرد. روحش در آرامش.
مرگ دردناک بدنساز سرشناسی که دیورتیک‌ها نابودش کردند؛ او نمادی از حماقت بود شخص دیگری در کامنت‌ها نوشت:
بله برای موفقیت به دیورتیک‌ها اتکا می‌کنید؟ این شخص به تنهایی خودش نشان دهنده حماقت در توجه به سلامت جسمانی بود.
در حالی که یکی دیگر از هواداران اظهار داشت:
او تا حد زیادی دچار سو مصرف استروئیدها بود و متوجه خطراتش نبود یا اهمیتی به آن نمی‌داد.
آندریاس در دو مسابقه آخر خود در سال 1996 با احساس درد در عضلات و شکم وارد رقابت شد اما به آن توجهی نکرد. چند ماه بعد این دردها غیر قابل تحمل و در نتیجه وی در بیمارستان بستری شد. مونزر دچار خونریزی داخلی شد و اعضای بدنش یکی پس از دیگری در حال از کار افتادن بودند. متاسفانه دو روز پس از بستری شدن در بیمارستان او از دنیا رفت. علت رسمی مرگ آندریاس نارسایی چند عضوی دیستروفیک اعلام شد. مرگ دردناک بدنساز سرشناسی که دیورتیک‌ها نابودش کردند؛ او نمادی از حماقت بود کالبد شکافی نشان داد که او توده عضلانی بسیار بالا با چربی بدن بسیار کمی دارد. مونزر چندین تومور در کبد خود داشت که او را از پای درآورد و همچنین مشخص شد که داروها و دیورتیک‌هایی که مونزر برای کمک به توسعه بدنش مصرف می‌کرد، باعث از کار افتادن بدن او شده است. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...