نارسایی کلیه و بدنسازی که توسط همسرش نجات پیدا کرد!

دانگ لانگ از دلایل جسمانی خود برای کناره گیری از رقابت های بدنسازی و اینکه چرا در دوران اوج خود از شرکت در مستر المپیا 1996 امتناع کرد، پرده برداشت.
کدخبر (200602) | 08 تیر 1402 | ساعت 16:07
0 227
نارسایی کلیه و بدنسازی که توسط همسرش نجات پیدا کرد!
دانگ لانگ از دلایل جسمانی خود برای کناره گیری از رقابت های بدنسازی و اینکه چرا در دوران اوج خود از شرکت در مستر المپیا 1996 امتناع کرد، پرده برداشت.

به گزارش سرخ نیوز، دان لانگ توانسته بود در اواخر دهه نود میلادی نامی را برای خود در دنیای بدنسازی دست و پا کند. لانگ در اولین رقابت حرفه‌ای خود موفق شد در مسابقات شب قهرمانان سال 1996 پشت سر رونی کلمن و فلکس ویلر در جایگاه سوم بایستد. با این حال لانگ در بیرون از استیج نیز با چالش‌های عدیده‌ای روبرو بود. او در سال 1999 با یک نارسایی کلیوی شدید روبرو شد که این بدنساز را تا سال‌های سال دور از رقابت حرفه‌ای نگه داشت. دان لانگ اخیرا در پادکست «The Menace» در کنار نام‌هایی چون میلوس سارسف، دنیس جیمز و کریس کورمیر حاضر شده است و به صحبت درباره کارنامه حرفه‌ای خود پرداخته است. لانگ در این پادکست گفته است که بنا به دلایلی از شرکت در مسابقات مستر المپیا 1996 خودداری کرده است. دان لانگ ؛ بدنسازی که همسرش زندگیش را نجات داد

دان لانگ از دلایل عدم حضورش در مستر المپیا 1996 می گوید

دان لانگ در قسمت اخیر پادکست The Menace به صحبت درباره خط سیر کارنامه حرفه‌ای خود در بدنسازی پرداخته است. در این پادکست دنیس جیمز از لانگ پرسیده است که چرا در دوران اوج خود از شرکت در مستر المپیا 1996 صرف نظر کرده است. لانگ پاسخ داده که انگیزه‌اش از این کار این بوده که زمان بیشتری را به آماده‌سازی اختصاص دهد و در نهایت با سطح کاندیشنینگ بالاتری بر روی استیج حاضر شود. این بدنساز 47 ساله در این مصاحبه گفته است:
من برنامه‌های پر و پیمان و اهداف بزرگی در سر داشتم. مطمئن بودم که می‌توانم قهرمان مستر المپیا شوم و تا سال‌های سال در این مسابقات جزو دو سه نفر اول باشم.
دان لانگ ؛ بدنسازی که همسرش زندگیش را نجات داد دان لانگ می‌گوید که میلش به پیشرفت بوده که باعث شده قید حضور در مستر المپیا 1996 را بزند:
هدفم این بود که بهترین فیزیک ممکن را با خود به روی استیج بیاورم. این کاری بود که نمی‌شد در عرض چند ماه انجامش داد. نیاز به زمان داشتم تا بتوانم اندامم را بهتر و عضلاتم را حجیم‌تر کنم.
متاسفانه برنامه‌های دان لانگ آنگونه که او انتظار داشت پیش نرفت.

دان لانگ ؛ بدنسازی که همسرش زندگیش را نجات داد

نارسایی کلیوی تمام امیدهای دان لانگ را نقش بر آب کرد

هیچکدام از امیدهای دان لانگ عملی نشدند. او در کارنامه حرفه‌ای خود مجموعا در دوازده رقابت سطح حرفه‌ای شرکت کرد و بهترین رتبه‌اش در مسابقات مستر المپیا مقام هفتمی بود. سطح کاندیشنینگ ضعیف مهمترین عامل ناکامی لانگ بود. اما دلایل دیگری نیز بودند که باعث رقم خوردن این ناکامی شدند. دان لانگ در سال 1999 با یک نارسایی کلیوی حاد روبرو شد که در ادامه منجر به بالا رفتن فشار خونش نیز شد. پس از آن لانگ سال‌ها دیالیز را پشت سر گذاشت و بعد از اینکه عمل پیوند کلیه‌اش نیز ناموفق به پایان رسید سرانجام این همسرش بود که زندگی‌اش را نجات داد. همسر لانگ در سال 2010 یکی از کلیه‌هایش را به او اهدا کرد. دان لانگ ؛ بدنسازی که همسرش زندگیش را نجات داد دان لانگ علیرغم درگیری با این مشکلات در سال 2006 تصمیم گرفت به رقابت بازگردد اما سه سال بعد برای همیشه اعلام بازنشستگی کرد. او در حال حاضر به‌عنوان مشاور رژیم غذایی و تمرین‌دهنده در فلوریدا مشغول به کار است و از تجارب خود برای تربیت بدنسازان جوان بهره می‌برد. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...