تمرینات عجیب لری ویلز در راه مستر المپیا 2023 ؛ او هنوز هم مافوق انسان است! + ویدئو

لری ویلز در آستانه مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ ویدئویی از تمرین خود منتشر کرد که واکنش هواداران را به‌دنبال داشت.
کدخبر (200228) 08 تیر 1402 | ساعت 07:58
0 562
لری ویلز در آستانه مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳ ویدئویی از تمرین خود منتشر کرد که واکنش هواداران را به‌دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، لری ویلز یکی از چهره‌های محبوب شبکه‌های اجتماعی است که به‌خاطر وزنه‌برداری قدرتی و فعالیت‌هایی که در حوزه بدنسازی دارد، شناخته می‌شود و پست‌هایش در اینستاگرام حسابی موردتوجه کاربران قرار می‌گیرد. او دارای دو رکورد جهانی در مسابقات پاورلیفتینگ و لیفت شامل پرس نیمکت، اسکوات و ددلیفت است. به جرات می‌توان گفت که ویلز در این حرکات بدنسازی متخصص است و به توانایی‌های خود اطمینان دارد. با این حال، بسیاری او را زیرسؤال می‌برند و پیشرفت‌هایش را انکار می‌کنند. او همیشه در شبکه‌های اجتماعی نظرات متفاوتی را از طرفداران دریافت کرده و پست اخیرش در حین انجام تمرین اسکوات نیز موردتوجه هواداران قرار گرفته است.

تمرینات عجیب لری ویلز در راه مستر المپیا 2023؛ او هنوز هم مافوق انسان است!

ویدئوی اسکوات لری ویلز

این ویدئوی اینستاگرامی، ویلز را نشان می‌دهد که با وزن غیرقابل تصوری روی شانه‌هایش چمباتمه زده است. لری ویلز علی‌رغم تجربه چالش‌های زیادی که در مسیرش داشت، توانست اراده و انگیزه خود را حفظ کند و هرگز تسلیم نشد. در طول تمرینات اسکوات، مربی او کمک‌های ارزشمندی را به وی ارائه می‌داد و جملات تأکیدی قدرتمندی برای حفظ انگیزه او بیان می‌کرد. لری ویلز همیشه خودش را در معرض چالش‌های مختلفی قرار داده است که واکنش‌های مختلفی را ازسوی هوادارانش به‌همراه داشته است. پیش از این، او ویدئویی از خود درحال پرس 65 کیلوگرمی روی نیمکت را منتشر کرده بود که البته طرفداران نارضایتی خود را از تکنیک لری ابراز و نگرانی‌های خود را در بخش نظرات بیان کردند. طرفداران نظرات متفاوتی داشتند که منعکس‌کننده طیف وسیعی از دیدگاه‌ها بود.

واکنش هواداران به ویدئوی اسکوات لزی ویلز

یکی از هواداران که به‌شدت نگران سلامتی لری ویلز بود، درباره این تمرین نوشت:
نمی‌توانم بفهمم چرا وقتی به‌دنبال مسابقه است، اینطور تمرین می‌کند؟ کاملاً غیرضروری است و دست از این کار نمی‌کشد؟ این متناقض است و انگار دلش می‌خواهد مصدوم شود! ما می‌دانیم که قدرت او دیوانه‌کننده است، اما او باید یاد بگیرد که نفس خود را پشت در بگذارد.
در حالی که یکی از افراد نگران زانوهایش بود و گفت:
به‌نظر می‌رسید فشار روی زانوهایش زیاد بود و وزن زیادی را تحمل می‌کرد. فقط به مفاصل او توجه کنید.
البته تعدادی دیگر از هواداران هم به ستایش از عملکرد لری ویلز پرداختند.
تمرینات عجیب لری ویلز در راه مستر المپیا 2023 ؛ او هنوز هم مافوق انسان است! 01لری ویلز در تلاش است تا خود را هر چه بیشتر از نظر فیزیکی آماده مستر المپیا 2023 کند و آن را به جایی برساند که بتواند روی صحنه با رقبای سرسخت دسته فیزیک کلاسیک رقابت کند. این ستاره تناسب اندام مرتباً ویدیوهایی از تمریناتش را به اشتراک می‌گذارد و اخیراً یک برنامه تمرینی سنگین دیگر برای تقویت عضلات سینه را به اشتراک گذاشته است. این در حالی است که در ماه آوریل بود که ویلز اعلام کرد که تصمیم دارد در دسته فیزیک کلاسیک شرکت کند و تغییری در برنامه خود خواهد داشت. ویلز از زمانی که مصرف استروئیدها را کنار گذاشت، بدنش لاغرتر شده اما همچنان همان قدرت مافوق بشری را دارد. درمان جایگزینی تستوسترون اخیراً در تناسب اندام رایج شده است. سال گذشته، ویلز هم تصمیم گرفت استروئیدها را کنار بگذارد و به این درمان روی بیاورد. از آن زمان او تجربیات خود در داخل و خارج از باشگاه را با هوادارانش به اشتراک می‌گذارد. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...