بدن هایی از یک جنس؛ شباهت روزافزون جوزف بائنا به آرنولد شوارتزنگر

جوزف بائنا، فرزند آرنولد شوارتزنگر، عکس‌هایی از خود در صفحه اینستاگرامی‌اش به اشتراک گذاشت و طولی نکشید تعداد پرشماری از هوادارانش نسبت به آن‌ها واکنش نشان دادند.
کدخبر (199427) 08 تیر 1402 | ساعت 08:04
2 699
جوزف بائنا، فرزند آرنولد شوارتزنگر، عکس‌هایی از خود در صفحه اینستاگرامی‌اش به اشتراک گذاشت و طولی نکشید تعداد پرشماری از هوادارانش نسبت به آن‌ها واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، جوزف بائنا در حالی که شلوارک کوتاه مشکی و کفش‌های کتانی سیاه و سفید به تن داشت، در یک باشگاه ورزشی فیگور گرفت تا نشان دهد چقدر شباهت او و پدرش، آرنولد شوارتزنگر، بیشتر از گذشته شده است. جوزف بائنا 25 ساله با جدیدترین مجموعه عکس‌هایش، بسیاری از دنبال‌کنندگان اینستاگرام را به یاد پدرش، آرنولد شوارتزنگر، انداخت. او بدون پیراهن، فیگوری مشابه پدرش گرفت و توده عضلات خود را به رخ کشید.

بدن هایی از یک جنس؛ شباهت روزافزون جوزف بائنا به آرنولد شوارتزنگرواکنش کاربران به شباهت جوزف بائنا و آرنولد شوارتزنگر

جوزف بائنا این عکس‌ها را صفحه اینستاگرامی خود به اشتراک گذاشت و طولی نکشید تعداد پرشماری از هوادارانش نسبت به آن‌ها واکنش نشان دادند. یکی از دنبال‌کنندگان با اشاره به عکس‌های عضلانی بدون پیراهن خود آرنولد که در جوانی گرفته بود، نوشت:
تو واقعاً پسر پدرت هستی.
دیگری هم نوشته بود:
پسر افسانه!
بدن هایی از یک جنس؛ شباهت روزافزون جوزف بائنا به آرنولد شوارتزنگر و نفر سوم افزوده بود:
رفیق به نظر عالی می‌رسی.
این اولین باری نیست که جوزف با عکس‌های بدون پیراهن خود هوادارانش را شگفت‌زده می‌کند. او اغلب در عکس‌ها و فیلم‌های مختلف بدن فوق‌العاده و خوش‌حالت خود را به نمایش می‌گذارد. یکی از ویدئوهای اخیر شامل کلیپ‌های زیادی بود که او را در حال انجام انواع تمرینات در باشگاه نشان می‌داد. بائنا برخی از این تمرینات را به‌صورت انفرادی انجام داد، در حالی که برخی دیگر با یک همراه انجام می‌پذیرفت.

الهام بخشی جوزف بائنا

زمانی که جوزف با تمریناتش خبرساز نمی‌شود، این کار را با عکاسی حرفه‌ای انجام می‌دهد. او در ماه دسامبر هم عکس‌های مختلفی در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشته و با یک لباس مشکی باز فیگور گرفته بود. این پست در نزدیکی تعطیلات کریمس به اشتراک گذاشته و به همین خاطر، از آهنگی با همین مضمون برای آن استفاده کرده بود. اگرچه جوزف در ابتدا به‌دلیل پسر آرنولد بودن موردتوجه قرار گرفت، اما با عکس‌ها و ویدئوهای تناسب اندام الهام‌بخش خود، به‌تنهایی طرفدارانی به‌دست آورده است. او هرچند وقت یکبار لحظات خاطره‌انگیزی را با پدر و مادرش به اشتراک می‌گذارد و خود آرنولد نیز در صفحه اجتماعی‌اش به‌طور مرتب از جوزف بائنا حمایت می‌کند. یکی از پست‌های اخیری که به چشم می‌خورد، مربوط به تولد 24 سالگی جوزف در سال 2021 بود؛ زمانی که ترمیناتور عنوان کرده بود که به پسری چون او افتخار می‌کند. بدن هایی از یک جنس؛ شباهت روزافزون جوزف بائنا به آرنولد شوارتزنگر جوزف بائنا علاوه‌بر رشته تناسب اندام، حضور در دنیای هالیوود و سینما را هم تجربه کرده و شانس حضور در چندین فیلم را داشته است. او بیشتر به‌عنوان یک اینفلوئنسر بدنسازی شناخته می‌شود تا یک بدنساز تمام و کمال. به همین دلیل، هنوز او در هیچ رویداد و رقابتی مشارکت نداشته است. آخرین خبرها از ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
جوزف جون تا حالا تو کشوری زندگی کردی که خرج معمولی زندگیت با دخالت فاصله داشته باشه بیشترین پل درآمدتو بدی به کرایه خانه؟ ماشینی که ارزش 10 میلیون تومن داره بخری 20 میلیون؟ خانه خریدن رو در خواب ببینی؟ بعد یادت میره بری جلو آینه وزنه بزنی
کاربر سایت
04 شهریور 1402
تو واقعا پسر پدرت هستی اما چرا فامیلیت شوارتزنگر نیست؟؟!!!
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...