بازگشت شهاب سنگ برای اتمام یک کار نیمه تمام؛ ناتان دی آشا و تلاش برای بازگشت به جمع بزرگان

کدخبر (226175) | 11 شهریور 1402 | ساعت 23:01
0 332
بازگشت شهاب سنگ برای اتمام یک کار نیمه تمام؛ ناتان دی آشا و تلاش برای بازگشت به جمع بزرگان
ناتان دی آشا بدنسازی است که پس از یک غیبت طولانی مدت، تصمیم به بازگشت گرفته و به به دنبال حضور در مستر المپیا است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در دنیای بدنسازی، حرکت بهینه و داشتن ثبات، دارایی‌های ارزشمندی هستند. ناتان دی آشا، بدنساز نیجریه‌ای - انگلیسی پس از اینکه مصدومیت‌های زیادی را متحمل شد، به این نتیجه رسید که مسیر پیشرفت او در دنیای بدنسازی حرفه‌ای از ریل خارج شده است. اما حالا پس از یک غیبت طولانی مدت، این بدنساز تصمیم دارد دوباره فعالیتش را آغاز کند و از جایی که حرکتش متوقف شده بود، دوباره حرکت کند. به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به رویدادهای فلکس ویکند پرو و قهرمانی اروپا در سال 2023، دی آشا تصمیم گرفته خودش را به عنوان یکی از مدعیان اصلی این رویدادها معرفی کند. اگر او بتواند در این مسابقات به قهرمانی برسد، جایگاه خود بر روی استیج مستر المپیا را بازخواهد یافت.

توقف خیزش شهاب سنگ

ناتان دی آشا در سال 2018 برروی استیج مسابقات بدنسازی درخشید و با قد بلند و فیزیک متناسبش، توجه همه را به خود جلب کرد. دی آشا پس از پیشرفت‌های مستمری که داشت، بالاخره با قهرمانی در مسابقات ونکوور پرو 2020 توانست جواز حضور در مستر المپیا را به‌دست آورد. بازگشت شهاب سنگ برای اتمام یک کار نیمه تمام؛ ناتان دی آشا، رقیب ناشناخته هادی چوپان 02او در سال 2021 به پیشرفت پرسرعت خود ادامه داد و موفق شد در سه رویداد مهم اروپا پرو، آرنولد کلاسیک انگلستان و یاماموتو کاپ پرو به قهرمانی برسد. با همین قهرمانی‌ها توانست محبوبیت زیادی را بدست آورد و در آن زمان همه از آینده روشن دی آشا سخن می‌گفتند. کارشناسان باور داشتند که او پتانسیل فراوان برای موفقیت در مستر المپیا دارد. با این حال، سرنوشت او به شکل دیگری رقم خورد و در آستانه آرنولد کلاسیک 2022، ناتان دی آشا دچار پارگی عضله دو سر شد که نیاز به جراحی داشت. ماه‌ها دوره توانبخشی طاقت‌فرسا ادامه یافت و باعث شد که او مسابقات دیگری را از دست بدهد. در ادامه در آستانه مستر المپیا 2022 دیگر عضله دو سر دی آشا دچار پارگی شد تا بخت بد همچنان سایه به سایه دنبالش باشد. او مجبور شد مدتی را بیرون از میادین بماند و از دور رقابت بزرگان بدنسازی را در مستر المپیا 2022 تماشا کند.

مسیر بازگشت ناتان دی آشا

پس از یک غیبت طولانی، ناتان دی آشا در سلامت کامل و با عطش موفقیت، آماده است تا زمان از دست رفته را بازیابد. ناتان دی آشا که اکنون چندین ماه دوره نقاهت عمل جراحی عضله بازویی را سپری کرده، در آخرین به روزرسانی بدنی خود پیشرفت‌های قابل توجهی را از خود نشان داده است. بازگشت شهاب سنگ برای اتمام یک کار نیمه تمام؛ ناتان دی آشا، رقیب ناشناخته هادی چوپان 02طرفداران این بدنساز به طور کامل ثمره صبوری و پشتکارش را مشاهده می‌کنند. او عضلات برجسته و کات دو سر و بازوی خود را احیا کرده و عضلات شکمش کاملاً پاره شده و عضلات پشتش ضخیم و عریض هستند. ناتان دی آشا برای بازیابی شرایط گذشته خود در آف سیزن با تأمل و درایت کارهای تاکتیکی خود را انجام داد و با تطبیق تمرینات تکنیکی، شرایط بازگشتش را میسر کند. ناتان دی آشا قرار است 20 شهریور در فلکس ویکند پرو 2023 دوباره به استیج رقابت برگردد. او خود را در برابر ریگان گریمز، بلسینگ آوودیبو و چند بدنساز دیگر محک خواهد زد. گود ویتو دیگر بدنسازی است که قرار بود در این رقابت حضور داشته باشد اما به دلیل عدم صدور ویزا این رقابت را از دست داده است. او یک هفته بعد به استیج قهرمانی اروپا در اسپانیا می‌رود. او که در این راه با ترس از پرواز و خستگی مبارزه می‌کند، قصد دارد به سوی یک قهرمانی دیگر حرکت کند.

ناتان دی آشا و کارهای ناتمام در مستر المپیا

راهیابی دوباره به مستر المپیا نشان دهنده انگیزه ناتان دی آشا است. او قطعا پس از آسیب دیدگی‌های متوالی که مانع حضورش در مسابقات مهم بین‌المللی شد، حس رضایتی ندارد. با این حال، دی آشا اکنون با آمادگی کامل و اعتماد به نفسی قابل قبول به مسابقات بازگشته تا شکوه از دست رفته خود را بیابد.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


براساس پیشرفت‌هایی که دی آشا اخیراً داشته، به نظر می‌رسد جواز مستر المپیا دور از دسترس نباشد. او مربی خود نیل هیل را عامل رسیدن به فیزیکی بزرگتر و عضلانی‌تر می‌داند و می‌گوید در آف سیزن در شرایط مطلوبی به سر می‌برده است. اگر او بتواند در روزهای آینده فرم ایده‌آل خود را حفظ کند و به قهرمانی در این رویدادها برسد، یکبار دیگر مستر المپیا به وی چشمک خواهد زد. دی آشا امیدوار است بتواند در مستر المپیا 2023 رقبایش را شگفت‌زده کند و دربرابر هادی چوپان، رقابت خوبی داشته باشد. این دو سابقه رقابت در ونکوور پرو 2019 را داشتند، جایی که هادی چوپان برای اولین بار جواز حضور در دسته اوپن مستر المپیا را کسب کرد.

طرز فکر یک قهرمان

زندگی ناتان دی آشا نمایانگر سختی‌هایی است که اراده و عزم هر ورزشکاری را مورد آزمایش قرار می‌دهد. بسیاری از ورزشکاران پس از این چندین سال از دوران حرفه‌ای خود را به دلیل مصدومیت از دست می‌دهند، به طور کامل از استیج مسابقات کنار می‌روند. اما ناتان دی آشا از انعطاف‌پذیری درونی خود که در طی سال‌ها نظم و انضباط ایجاد شده بود، استفاده کرد تا دوباره به زندگی بازگردد. او به جای ناامیدی سعی کرد که رژیم غذایی، برنامه تمرینی و اخلاق کاری خود را حفظ کند و با غلبه بر ناکامی‌ها، به استیج برگردد. او اکنون با اعتماد به نفس و بلوغ، به دنبال رویاهای قدیمی خود است و با شوق و اشتیاق مسیری را دنبال می‌کند که ممکن است به یک اتفاق شگفت‌انگیز منتهی شود. بازگشت شهاب سنگ برای اتمام یک کار نیمه تمام؛ ناتان دی آشا، رقیب ناشناخته هادی چوپان 02ناتان دی آشا اجازه داد که ناکامی‌ها به او کمک کنند، نه اینکه او را تضعیف کنند. ناتان دی آشا ممکن است به زودی جایگاه خود را در میان بزرگان بدنسازی پس بگیرد. ترکیب هیجان‌انگیز ناتان دی آشا از ساختار، شکل و حجم عظیم عضلات، او را تبدیل به یک ستاره محبوب کرده است. او حالا در بازگشت می‌خواهد از همان جا که صحنه رقابت را ترک کرده، به مسیر بازگردد و ادامه دهد. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...