بحران بدنسازی کریستین بیل در پشت صحنه فیلم بتمن!

کریستین بیل برای بازی کردن نقش بتمن یک بحران بدنسازی را پشت سر گذاشت!
کدخبر (224301) | 10 شهریور 1402 | ساعت 16:16
0 268
بحران بدنسازی کریستین بیل در پشت صحنه فیلم بتمن!
کریستین بیل برای بازی کردن نقش بتمن یک بحران بدنسازی را پشت سر گذاشت!

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در میان تلاش‌ها و آزمون و خطاهای فراوان، کریستین بیل باید بیش از یکبار تغییر میکرد تا خود را به Caped Crusader تبدیل کند و این موضوع باعث ایجاد بحرانی کوچک در پشت صحنه شد. همه داستان گولدیلاکس و سه خرس را می‌دانند، که در آن یک دختر از چیزهایی که کشف می‌کند راضی نمی‌شود مگر اینکه آنها «کاملاً درست» باشند. این مفهوم در برخی از زمینه‌های متفاوت دیگری هم نفوذ کرده و حتی به محافل علمی هم راه پیدا کرده که در آن اصل گولدیلاکس به عنوان معیاری برای تعادل استفاده میشود. ظاهراً «اصل گولدیلاکس» در مورد شوالیه تاریکی نیز صدق میکند. وقتی صحبت از تصویر ابرقهرمانی به نام به بتمن به میان میآید، فیزیک و شکل خاصی برای او وجود دارد که به قول گولدیلاکس «درست است». با این حال، گفتن این حرف راحت‌تر از بدست آوردن این هیکل است. کریستین بیل زمانی که بدن خود را برای فیلم «Batman Begins» به کارگردانی کریستوفر نولان آماده میکرد، به این موضوع پی برد. در میان تلاش‌ها و آزمون و خطاهای فراوان، کریستین بیل باید بیش از یکبار تغییر میکرد تا خود را به Caped Crusader تبدیل کند و این موضوع باعث ایجاد بحرانی کوچک در پشت صحنه شد.

بحران بدنسازی کریستین بیل در پشت صحنه فیلم بتمن!

کریستین بیل از لوبیا سبز تا خرس

زمانی که کریستوفر نولان برای اولین بار این نقش را به کریستین بیل پیشنهاد داد، این بازیگر در وضعیت فیزیکی منحصربه‌فردی قرار داشت و برای به تصویر کشیدن شخصیتی بی‌خواب و لاغر در فیلم «The Machinist» به کارگردانی برد اندرسون، به‌طور قابل‌توجهی لاغر شده بود. در حالی که نولان با کارهای کریستین بیل آشنا بود، او میخواست مطمئن باشد که این بازیگر ایده‌ی او برای به تصویر کشیدن بروس وین را به طور کامل درک می‌کند. بیل به یاد دارد که نولان درباره مشکلاتی که در ساخت فیلم «Batman Begins» داشته، با او صحبت کرده است:
او با من تماس گرفت و گفت، خب، می‌دانی، الان چطور به نظر می‌رسی؟ می‌دانی؟ چگونه می‌توانم به طور جدی به برادران وارنر پیشنهاد کنم که می‌توانی نقش بتمن را بازی کنی، اگر اینقدر لاغر باشی؟
بعد از ساخت The Machinist، کریستین بیل یک برنامه ورشی برای افزایش وزن داشت چون نولان میخواست بروس وین واقعاً سایز لباسی باشد که قرار بود بپوشد. این کارگردان گفته بود که این لباس بسیار بسیار بزرگ است. بیل در حالی که وزنه میزد، کالری دریافتیاش را هم افزایش داد تا وزنش را به 220 پوند برساند. مشخصاً در افزایش وزن بیل کمی زیاده‌روی شده بود و نولان باید راهی پیدا می‌کرد تا به آرامی پیشنهاد دهد که او دوباره لاغر کند. کریستین بیل میگوید:
من فقط به صحبت‌های او در مورد «تا جایی ممکن بزرگ شدن» گوش دادم و همین کار را کردم، میدانید؟ اما یک جورهایی شبیه یک خرس شده بودم، واقعاً شبیه کسی که هنرهای رزمی بلد است، نبودم. آنها ظریف و پر عضله هستند. من میتوانستم از نگاه کریس متوجه شوم، میدانید چی میگویم؟ او به من نگاه کرد و اینطور بود که «خدا من، این مرد چه کار کرده؟»

بحران بدنسازی کریستین بیل در پشت صحنه فیلم بتمن! از خرس تا بتمن

وزن کریستین بیل برای کمپانی برادران وارنر فقط موضوع زیبایی نبود. بخاطر نوع ابزارهای ساخت فیلم که در آن زمان هم در حال تولید بود، این مسئله یک مسئله عملی هم بود. اما توماس، تهیه کننده فیلم به یاد دارد که فکر کرده:
خدایا، آیا او در لباس بتمن جا می‌شود؟

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


بیل این موضوع را به‌عنوان «لحظهی وحشت کردن» به یاد می‌آورد و میگوید متوجه شده که منظور کریستوفر نولان از «بزرگ شدن» را اشتباه فهمیده است. بیل که می‌دانست باید تلاش کند تا مقدار زیادی از وزنی که به‌تازگی اضافه کرده بود، از دست بدهد، کارهای احمقانه‌ای مثل رژیم غذایی سخت یا رفتار ناسالم دیگری انجام نداد. دیوید فورمن، طراح مبارزات فیلم، برنامهای که او و بیل برای ایجاد این تغییر انجام داده بودند، به یاد میآورد:

ما روی استقامت او کار کردیم و عضلاتش او را تقویت کردیم تا بتوانیم بدن او را به همان شکلی که برای نقش بتمن نیاز است، برگردانیم.
در نتیجه تلاش و تمرین خوب، بیل در نهایت برای نقش بروس وین/بتمن فیزیک بدنی مناسبی به دست آورد، به ایفای نقش پرداخت و فیلم در فروش رکورد شکنی کرد. شاید این مسیر عجیبی برایش بود، اما او هم مثل گولدیلاکس، بالاخره کار "درست" را پیدا کرد. آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...