نیت دیاز از کابوس فلوید می ودر می‌گوید ؛ آرون پرایور بدترین شب زندگی فلوید را رقم می زند

یکی از چالش های بزرگ هواداران بوکس این است که چه کسی می تواند فلوید می‌ ودر بوکسور معروف را شکست دهد.
کدخبر (161974) | 16 فروردین 1402 | ساعت 08:45
0 347
نیت دیاز از کابوس فلوید می ودر می‌گوید ؛ آرون پرایور بدترین شب زندگی فلوید را رقم می زند
یکی از چالش های بزرگ هواداران بوکس این است که چه کسی می تواند فلوید می‌ ودر بوکسور معروف را شکست دهد.

به گزارش سرخ نیوز، فلوید می‌ ودر بی شک یکی از بزرگان تاریخ بوکس است و موفقیت‌های زیادی را در این ورزش بدست آورده است. او توانست سال‌ها در دنیای بوکس حرف اول را بزند و رقبای بزرگی را در این مسیر شکست دهد. فلوید می ودر تا پایان دوران حرفه‌ای خود بدون شکست باقی ماند و توانست رکورد 50 پیروزی را بدون اینکه شکستی پذیرفته باشد، بر جای بگذارد. مهارت‌های می ودر در دفاع کردن باعث شده بود تا حریفانش کار سختی برای ضربه زدن به او داشته باشند.

سوال بزرگ هواداران؛ چه کسی می‌تواند فلوید می ودر را شکست دهد؟

علاوه بر این، ضریب هوشی فلوید می ودر در رینگ بسیار بالا بود و به او این امکان را می‌داد که  تاکتیک حریفان خود را به بهترین شکل بخواند. اما سوالی که همیشه در ذهن طرفداران بوکس باقی مانده، این است که چه کسی می‌تواند فلوید می ودر را شکست دهد؟ اخیراً در ویدئویی از نیت جونز، دستیار می ودر این سوال پرسیده شده است. این ویدیو در کانال The Nate Jones Story منتشر شده است؛ جایی که او در مورد موضوعات مختلف مرتبط با بوکس صحبت کرده است. همچنین نیت نظر خود را در مورد اینکه کدام مبارز می‌تواند قهرمان سابق جهان را شکست دهد، به اشتراک گذاشته است. در این ویدئو از نیت جونز خواسته شده است که نظرش را در مورد بوکسوری که به طور بالقوه می‌تواند فلوید می ودر را شکست دهد، بیان کند، او به شوخی می‌گوید:
نیت جونز تنها کسی است که فکر می‌کنم می‌تواند فلوید را شکست دهد. من او را شکست خواهم داد. من قبلا هم این را گفته بودم. ما از مبارزه خود ویدیوهایی داریم اما فلوید هیچ وقت آن‌ها را نشان نخواهد داد.
علی‌رغم این اظهارات شوخ‌آمیز، جونز از آرون پرایور به عنوان تنها بوکسوری نام برد که می‌تواند برای فلوید می ‌ودر بیشترین دردسر را ایجاد کند.

سبک مبارزه پرایور کلید شکست دادن فلوید می ودر؟

جونز در توضیح این ادعای خود می‌گوید فشار بی امان و سبک مبارزه پرایور، کلید شکست دادن می ودر خواهد بود. او خاطرنشان کرد که تجربه مبارزه مستقیم با می ودر را داشته و می‌دانست که حفظ فشار روی او چقدر دشوار است. جونز بر این باور است که پرایور توانایی انجام این کار را دارد. او می‌گوید:
من فکر می‌کنم که آرون پرایور تنها کسی است که سبک مبارزه‌اش می‌تواند بیشترین مشکل را برای فلوید ایجاد کند. آرون پرایور بدترین شب زندگی فلوید را رقم خواهد زد.
اگرچه نیت جونز اطمینان ندارد که آیا پرایور واقعاً می‌تواند می ‌ودر را شکست دهد یا خیر اما معتقد است که این یک مبارزه جالب و چالش‌برانگیز خواهد بود. جونز معتقد است که تنها خودش و آرون پرایور شانس شکست می‌ ودر را دارند. با این حال او بر این باور است که سبک مبارزه پرایور از هر نظر برای رویارویی با می ودر مناسب‌تر است. نیت دیاز اذعان داشت که می‌ودر حریف قدرتمندی است و شکست دادن او به مهارت زیادی نیاز دارد.

اعلام آمادگی بوکسور برزیلی برای مبارزه فلوید می‌ودر

در همین حال خوزه آلدو، بوکسور برزیلی و قهرمان سابق UFC اعلام کرد که در حال مذاکره برای برگزاری رقابت مقابل فلوید می ودر است. او عنوان کرده که در صورت توافق، این مبارزه در کشور عربستان برگزار خواهد شد. آلدو به تازگی در برابر دشمن همیشگی خود جرمی استفنز به مبارزه پرداخته است. این یک مبارزه پرتنش بود که هر دو مبارز تمام مهارت‌های خود را به نمایش گذاشتند. با این وجود، آلدو اکنون روی مذاکره با می ودر تمرکز کرده است. به نظر او می‌تواند به عنوان حریف بعدی فلوید می ودر در یک رقابت نمایشی دیگر لقب بگیرد. مذاکره بر سر برگزاری این رویارویی مدتی است که در حال انجام بوده و آلدو عنوان داشته که در صورت برگزاری مبارزه اول، مذاکره برای انجام یک رقابت دیگر صورت خواهد گرفت. آلدو اخیراً از ام ام ای بازنشسته شد تا روی حرفه بوکس خود تمرکز کند. او اولین پیروزی‌اش را در فوریه 2023 به دست آورد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...