آخرین پیام مانی پاکیائو به فلوید می‌ ودر ؛ مبارزه‌ای دیگر در راه است؟

پس از مبارزه جذاب میان مانی پاکیائو و فلوید می‌ ودر در نبرد قرن حالا تمامی هواداران منتظرند تا دوباره این دو اسطوره را در جدال دیگر روی رینگ ببینند.
کدخبر (157428) | 02 فروردین 1402 | ساعت 12:19
0 630
آخرین پیام مانی پاکیائو به فلوید می‌ ودر ؛ مبارزه‌ای دیگر در راه است؟
پس از مبارزه جذاب میان مانی پاکیائو و فلوید می‌ ودر در نبرد قرن حالا تمامی هواداران منتظرند تا دوباره این دو اسطوره را در جدال دیگر روی رینگ ببینند.

به گزارش سرخ نیوز، یکی از بزرگترین مبارزات تاریخ بوکس مبارزه بین دو اسطوره این رشته یعنی فلوید می ودر و مانی پاکیائو است؛ رقابتی که چشم تمام جهان به آن دوخته شده بود چراکه قهرمان 8 دسته وزنی بوکس جهان از فیلیپین به مصاف قهرمان بلامنازع پنج دسته وزنی جهان از گرند راپیدز می‌رفت. این مبارزه از سال 2010 مورد بحث قرار داشت و پنج سال طول کشید تا هر دو مبارز بالاخره برای رویارویی با یکدیگر به توافق برسند. با این حال زمانی که این نبرد نهایی شد، هواداران دیگر سر از پا نمی‌شناختند و انواع القاب را به این رقابت داده بودند که احتمالا مهمترین آن «نبرد قرن» بود. آخرین پیام مانی پاکیائو به فلوید می‌ ودر ؛ مبارزه‌ای دیگر در راه است؟

شکست ناباورانه مانی پاکیائو قهرمان فیلیپینی مقابل فلوید می ودر

این مبارزه دارای یک کمربند کاملاً جدید بود که توسط WBC ایجاد شده بود که قرار بود به برنده مسابقه اعطا شود. مانی پاکیائو با تصمیمی که به اتفاق آرای داوران به دست آمد، مغلوب فلوید می ودر شد و این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از طرفدارانش شد. جامعه بوکس فیلیپین نمی‌توانست آنچه را می‌دید باور کند زیرا پاکیائو یک قهرمان و الهام‌بخش بزرگ به‌ویژه برای جوانان فیلیپین بود. اما پاکیائو پس از باخت ناامید نشد. آخرین پیام مانی پاکیائو به فلوید می‌ ودر ؛ مبارزه‌ای دیگر در راه است؟ اگرچه این یکی از مهم‌ترین باخت‌های حرفه‌ای مانی پاکیائو بود اما به نظر نمی‌رسید که این شکست توانسته باشد روحیه‌اش را پایین آورده باشد. این بوکسور افسانه‌ای اخیراً در یک پست اینستاگرامی، نظرات خود را در مورد باختش مقابل فلوید می ودر به اشتراک گذاشته است. او تنها در یک جمله که بر روی عکس فلوید می ودر نوشته شده بود، پیام روشنی از طرز فکر خود را منتشر کرد. آخرین پیام مانی پاکیائو به فلوید می‌ ودر ؛ مبارزه‌ای دیگر در راه است؟ مانی پاکیائو این پست اینستاگرامی را از حساب بنیاد خیریه خودش به اشتراک گذاشته است. پاکیائو برای کمک به افرادی که از او حمایت می‌کنند و با ایده کمک به خانواده‌ها در سراسر جهان و تبدیل کره زمین به مکان بهتری برای زندگی، بنیاد خیریه خود را راه‌اندازی کرد. اخیراً بنیاد مانی پاکیائو پستی الهام‌بخش درباره باخت او مقابل می‌ودر به اشتراک گذاشته است.

واکنش مانی پاکیائو پس از شکست در نبرد قرن برابر فلوید می ودر

این حساب اینستاگرامی تصویری از مبارزه فلوید می ودر مقابل مانی پاکیائو را به اشتراک گذاشت که در آن پاکیائو با یک مشت قاطع می ‌ودر را در هم می‌کوبد. روی این تصویر نوشته شده است: «در زندگی هیچ ضرری وجود ندارد. یا پیروز می‌شویم یا یاد می‌گیریم». در زیر پست هم نوشته شده «هر باختی را می‌توان راهی برای رشد و یادگیری و عبور از موانع در آینده در نظر گرفت. به هر سختی می‌توان با یک نگرش رشد نگریست و آن را به درسی ارزشمند تبدیل کرد که به توسعه شخص کمک می‌کند». آخرین پیام مانی پاکیائو به فلوید می‌ ودر ؛ مبارزه‌ای دیگر در راه است؟ وقتی «نبرد قرن» به پایان رسید، می‌ودر شروع به بالا رفتن از هر گوشه‌ رینگ کرد و در حالی که فریاد می‌زد: «می‌دانم برنده شدم»، با مشت به سینه‌اش می‌کوبید. در این لحظات معمولا بیشتر تماشاگران به خاطر قدردانی و ستایش از عملکرد بوکسور برنده، او را تشویق می‌کنند اما در مورد فلوید می ودر اینگونه نبود. هر بار که او ادعای پیروزی می‌کرد، جمعیت او را هو می‌کردند.

جدال دوباره مانی پاکیائو و فلوید می‌ ودر؛ آیا آرزوی هواداران برآورده می‌شود؟

حتی زمانی که گوینده نام برنده مبارزه را اعلام کرد، تماشاگران از داوران ناراضی به نظر می‌‌رسیدند. می ودر در ادامه از خدا به خاطر موفقیتش تشکر کرد. اما این تغییری در واکنش هواداران حاضر در ورزشگاه ایجاد نکرد و همه همچنان او را هو می‌کردند. آخرین پیام مانی پاکیائو به فلوید می‌ ودر ؛ مبارزه‌ای دیگر در راه است؟ با این وجود می ودر یکی از بهترین بوکسورهایی بوده که تاریخ به خود دیده است. او در 50 مبارزه هیچ شکستی را نپذیرفت و حالا در مسابقات نمایشی در سراسر جهان مبارزه می‌کند. هنوز هم پس از این همه سال، هواداران منتظر هستند تا ببینند که این دو اسطوره برای یک جدال مجدد وارد رینگ می‌شوند یا خیر. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...