کریس بامستد در نقش جان ویک؛ اسطوره فیزیک کلاسیک، در فراری 812!

کسب و کار 6 میلیون دلاری کریس بامستد زمانی که حرف از کیفیت و رضایت مشتری با کسی مماشات ندارد.
کدخبر (220372) | 25 مرداد 1402 | ساعت 23:41
0 371
کریس بامستد در نقش جان ویک؛ اسطوره فیزیک کلاسیک، در فراری 812!
کسب و کار 6 میلیون دلاری کریس بامستد زمانی که حرف از کیفیت و رضایت مشتری با کسی مماشات ندارد.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد با قهرمانی در چهار دوره دسته فیزیک کلاسیک مستر المپیا، نام خود را برای همیشه در عرصه بدنسازی حک کرده است. فیزیک بدنی زیبای او، اعترافات صریح و توصیه‌هایش در مورد تناسب اندام، طرفداران بدنسازی را به سبک زندگی او علاقه‌مند کرده است. در حالی که بامستد در حال حاضر خود را برای کسب پنجمین عنوان مستر المپیا آماده می‌کند، کریس در حال انجام کارهای دیگری در کنار آماده‌سازی خود است.

کسب و کار 6 میلیون دلاری کریس بامستد

RAW Nutrition یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاری‌های تجاری اوست؛ خط تولید مکمل‌های بدنسازی که برای همه علاقه‌مندان به تناسب اندام در نظر گرفته می‌شود. کسب و کار 6 میلیون دلاری کریس بامستد زمانی که حرف از کیفیت و رضایت مشتری با کسی مماشات ندارد. به همین دلیل او برای محصولاتش بهترین تبلیغات را انجام می‌دهد و از مرغوبترین مواد اولیه استفاده می‌کند. به تازگی کریس بامستد در تبلیغ نوشیندنی انرژی‌زای خود به نام Bum Energy جان ویک درون خود را بیرون بکشد و از آن برای بهتر شدن این تبلیغ ویدئویی استفاده کند. فیلم پشت صحنه این آگهی تبلیغاتی، جزئیاتی را نشان می‌دهد که چگونه کریس بامستد و کل تیمش یکی از سکانس‌های معروف فیلم جان ویک را خلق کردند.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


به غیر از خود نوشیدنی انرژی زا یکی از فاکتورهای مهم در این تبلیغ استفاده از خودروهای اسپرت لوکس بود. این خودروها توسط Curated حمایت مالی شدند و این تبلیغ را معتبرتر کردند. در حین فیلمبرداری، اطرافیان کریس بامستد لامبورگینی‌های قدیمی و فراری‌ها را برای عکسبرداری در اختیار داشتند. کل سناریوی تبلیغ شبیه به ماشینی است که در فیلم جان ویک دیده می‌شود و کریس بامستد به عنوان شخصیت اصلی در آن حضور دارد. همچنین بامستد از فراری 812 برای فیلمبرداری تبلیغاتی استفاده کرده است.

کریس بامستد در نقش جان ویک؛ اسطوره فیزیک کلاسیک، در فراری 812!کریس بامستد در تبلیغ نوشیدنی انرژی زا

این تبلیغ از جایی شروع می‌شود که موسیقی هیجان انگیزی پخش می‌شود و کریس را با لپ‌تاپ روی میز مطالعه‌اش نشان می‌دهد. او لپ‌تاپ را می‌بندد و به سمت گاراژ خود می‌رود تا با فراری 812 به جایی برود. وقتی بامستد از ماشین بیرون می‌آید شبیه یک قاتل مرگبار به نظر می‌رسد و یک کیف دافلی به همراه دارد که داخل آن پول است. او کیف را به داخل عمارت می‌برد و به نزدیک یک گاوصندوق که با رمز قفل شده بود، می‌رود. در کمال تعجب، نوشیدنی انرژی‌زای جدید RAW داخل گاوصندوق بود و بامستد آن را فورا می‌نوشد. او پس از خوردن این نوشیدنی، با ماشین خود ساعت‌ها رانندگی می‌کند. فیلمبرداری جالب این ویدئو باعث شده تا تبلیغی جالب توجه برای محصول کریس بامستد ایجاد شود. کریس بامستد که سابقه 4 قهرمانی مستر المپیا را در دسته فیزیک کلاسیک قرار دارد، به زودی در مستر المپیا 2023 با رقبای سرسختی مانند رامون دینو روبرو خواهد شد. او تصمیم دارد زودتر از آنچه تصور می‌شود، بازنشستگی خود را اعلام کند و در حالیکه 28 سال سن دارد، تصمیم دارد قهرمانی‌های زیادی را از آن خود کند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...