توئیت رمزآلود جان سینا ؛ بله با تو ازدواج خواهم کرد!

قهرمان 16 دوره مسابقات WWE با ارسال یک توئیت مرموز، حسابی هوادارانش را گیج کرده است.
کدخبر (213870) | 08 مرداد 1402 | ساعت 23:38
0 133
توئیت رمزآلود جان سینا ؛ بله با تو ازدواج خواهم کرد!
قهرمان 16 دوره مسابقات WWE با ارسال یک توئیت مرموز، حسابی هوادارانش را گیج کرده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، بی تردید جان سینا یکی از بزرگترین ستاره های دنیای WWE است. او در حال حاضر یکی از پردرآمدترین ستاره های هالیوود نیز به شمار می رود. با این وجود او به عنوان یک فرد پرفعالیت در شبکه های اجتماعی نیز شناخته می شود. جان سینا در یکی از توئیت های اخیرش عبارتی رمزآلود را به اشتراک گذاشت که دوباره هوادارانش را گیج کرده است.

افراد زیادی هستند که دوست دارند تا با جان سینا ازدواج کنند!

او در توئیتش فقط نوشت:«I Do» (پاسخی که معمولا افراد در قبول پیشنهاد ازدواج می دهند). او این عبارت را در حالی نوشت که هیچ زمینه یا توضیحی برای این توئیت ارائه نشد. نابراین هواداران نظریات مختلفی را درباره این پست سینا ارائه کرده اند. نکته جالب توجه اینجاست که او فالوورهای زیادی دارد و افراد زیادی هستند که دوست دارند تا با جان سینا ازدواج کنند. زمانی که قهرمان 16 دوره مسابقات جهانی این عبارت را توئیت کرد، بسیاری از افراد فکر کردند که او درباره ازدواج صحبت می کند.

اما این قهرمان 46 ساله با َشی شریعت زاده ازدواج کرده و آنها در کنار هم زندگی آرامی دارند. این زوج در سال 2019 با هم آشنا شدند و در اکتبر 2020 ازدواج کردند. قبل از شای، جان سینا حدود یک سال نامزد نیکی بلا، یکی از ستاره های تالار مشاهیر WWE بود. آنها حدود 5 سال با هم در ارتباط بودند و سینا در لحظه ای نمادین در رسلمنیای 33 از نیکی بلا خواستگاری کرده بود. از این خواستگاری به عنوان یکی از دلچسب ترین لحظات در تاریخ رسلمنیا یاد می شود.

توئیت رمزآلود جان سینا ؛ بله با تو ازدواج خواهم کردگیج شدن هواداران درباره توئیت جان سینا

جان سینا این بار هم با این توئیت رمزآلودی حسابی هوادارانش را گیج کرد. در پی آن بود که هواداران شروع به حدس زدن کردند که منظور سینا چه بوده. او این روزها حسابی مشغول تبلیغ فیلم باربی است؛ فیلمی که او در آن در نقش پری دریایی ظاهر شده. شنیده می شود که مارگو رابی، بازیگر اصلی فیلم، سینا را متقاعد به نقش آفرینی در آن کرده و او با اکراه این نقش را پذیرفته. اخیرا و با اکران فیلم باربی این دو بازیگر سرشناس حسابی هوادارانشان در سراسر دنیا را سورپرایز کرده اند. آنها به تازگی در MITB لندن با هواداران دیدار کردند و جان سینا با واکنش فراوان هوادارانش روبرو شد. آخرین اخبار چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...