کانر مک گرگور ثروتش را دوبرابر کرد؛ بازگشت به UFC برای تبدیل شدن به مرد یک میلیارد دلاری!

کانر مک گرگور با توجه به موفقیت‌هایش هم از نظر مالی و هم از نظر محبوبیت به موقعیت خوبی رسید و جایگاه خود را به عنوان بزرگ‌ترین مبارز پروموشن UFC تثبیت کرد.
کدخبر (226383) | 13 شهریور 1402 | ساعت 17:16
0 246
کانر مک گرگور ثروتش را دوبرابر کرد؛ بازگشت به UFC برای تبدیل شدن به مرد یک میلیارد دلاری!
کانر مک گرگور با توجه به موفقیت‌هایش هم از نظر مالی و هم از نظر محبوبیت به موقعیت خوبی رسید و جایگاه خود را به عنوان بزرگ‌ترین مبارز پروموشن UFC تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، وقتی بحثی درباره MMA میلن طرفداران آغاز می‌شود، بدون شک همیشه نام کانر مک گرگور به عنوان برجسته‌ترین چهره در تاریخ این ورزش به میان می‌آید. مبارز ایرلندی با دارایی خالص 200 میلیون دلاری خود، موقعیت خود را به عنوان ثروتمندترین مبارز ام ام ای جهان تثبیت کرده است؛ جایگاهی که اغلب او را پس از دانا وایت، رئیس پروموشن UFC در رده دوم قرار می‌دهد. با این حال گزارش‌های عجیب و خیره‌کننده اخیر حکایت از آن دارد که دارای خالص این اسطوره هنرهای رزمی دو برابر و به نزدیکی نیم میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که گفته می‌شود ثروت دانا وایت 500 میلیون دلار و ارزش دارایی‌های او در این حدود است. این تحولات نشان دهنده علاقه کامنر مک گرگور به توسعه کسب و کار و درآمدهایش است.

مصاحبه هیجان انگیز کانر مک گرگور

سه ماه قبل بود که کانر مک گرگور ، همزمان با شروع TUF 31 در مصاحبه‌ای با مگان اولیوی از UFC خبری مهیج را اعلام و عنوان کرده زمانی دارایی‌هایش تا مرز 650 میلیون دلار نیز افزایش پیدا کرده بود. شگفت‌انگیزتر این است که مک گرگور با جسارت آرزوی خود را برای رسیدن به نقطه عطف 1 میلیارد دلاری در آینده نسبتا نزدیک ابراز کرده است. او اظهار داشته:
این هدف، انگیزه‌بخش است. بدیهی است که مایکل جردن با برند جردن که او را به آن نقطه رساند، در رتبه اول قرار دارد. او چندین میلیارد ثروت دارد که فکر می‌کنم حدود 3.3 میلیارد دلار است. من در حال حاضر به یک میلیارد دلار نزدیک می شوم و فکر می‌کنم در حدود 650 میلیون تمام ثروتم باشد.
کانر مک گرگور ثروتش را دوبرابر کرد؛ بازگشت به UFC برای تبدیل شدن به مرد یک میلیارد دلاری!اگرچه سبک زندگی کانر مک گرگور کاملا تجملاتی و همراه با ریخت و پاش فراوان است اما نباید فراموش کنیم که او با پشتکار و تعهد قابل توجهی که داشت، توانست شهرت و اعتبار زیادی برای خود دست و پا کند و به اولین مبارزی در تاریخ UFC تبدیل شود که توانسته به طور همزمان قهرمانی دو دسته وزنی مختلف را بدست آورد. بدون شک او یکی از پیشگامان ورزش ام ام ای است که طبعا داشتن چنین ثروتی باریش دور از ذهن نیست.

درآمد قابل توجه کانر مک گرگور از بازگشت به میادین

کانر مک گرگور با توجه به موفقیت‌هایش هم از نظر مالی و هم از نظر محبوبیت به موقعیت خوبی رسید و جایگاه خود را به عنوان بزرگ‌ترین مبارز پروموشن UFC تثبیت کرد و متعاقب آن در مبارزات بازدید به ازای پرداخت، میلیون‌ها دلار درآمد داشت. مک گرگور همیشه انگیزه خود را برای کار سخت و لذت بردن از یک سبک زندگی مجلل و داشتن بهترین امکانات در زندگی حفظ کرده است. با بازگشت قریب الوقوع او به UFC، چه در دسامبر سال جاری یا در سال 2024، می‌توان انتظار داشت که مک گرگور به کسب درآمد قابل توجهی از حضورش ادامه دهد. این بازگشت در واقع می تواند گامی مهم به سوی هدف او برای میلیاردر شدن باشد. کانر مک گرگور ثروتش را دوبرابر کرد؛ بازگشت به UFC برای تبدیل شدن به مرد یک میلیارد دلاری!اخیرا بدنام در صفحه شبکه اجتماعی خود زمان بازگشتش را به صورت روز شمار قرار داده و علیرغم اینکه او هنوز نتوانسته از آزمایش‌های آژانس ضد دوپینگ آمریکا عبور کند، اظهار داشته که تا حدود 3 ماه دیگر به رینگ هشت ضلعی برمی‌گردد. جدیدترین اخبار MMA

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...