کودی رودز و حسادت به جان سینا ؛ وقتی همسر رودز نام سینا را بر زبان می‌ آورد

کدخبر (214672) | 12 مرداد 1402 | ساعت 09:32
0 319
کودی رودز و حسادت به جان سینا ؛ وقتی همسر رودز نام سینا را بر زبان می‌ آورد
کودی رودز اخیرا مصاحبه‌ای را با Sports Illustrated انجام داده است و مصاحبه‌گر چند سوال جالب از این ستاره کشتی کج پرسیده است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کودی رودز اخیرا به صحبت درباره گذشته‌ی خود پرداخته است. در زندگی هر کشتی‌گیر حرفه‌ای لحظاتی وجود دارد که در طی آنها خوشبینانه نگاه کردن به زندگی دشوار است. در این دوران بود که رودز به یک رویکرد عجیب پناه برد تا بتواند ادامه دهد. این ستاره مطرح کشتی کج در مصاحبه اخیر خود نگاهی دوباره به آن دوران انداخته است و از یک عادت عجیب خود پرده برداشته است. این عادت عجیب چیزی بود که کودی رودز در همان دوران دشوار شروع به انجام دادنش نمود. اگرچه رودز اعتراف می‌کند که انجام این کار به او کمک کرد تا از آن فاز بیرون بیاید، در عین حال می‌پذیرد که این عادت حرکتی کاملا اشتباه بوده است.

دوران مشقت‌ بار کودی رودز

کودی رودز اخیرا مصاحبه‌ای را با Sports Illustrated انجام داده است و مصاحبه‌گر چند سوال جالب از این ستاره کشتی کج پرسیده است. رودز در این مصاحبه دورانی را به یاد آورده است که به‌عنوان کارآموز در مسابقات کشتی کج مشغول به کار بود. وظیفه‌ی او این بود که پیش از شروع مبارزات تماشاگران را با شیرین‌کاری‌های خود سرگرم کند. رودز می‌گوید که در همان دوران همسرش یعنی برندی رودز نیز به‌عنوان گوینده و اعلام‌کننده نام مبارزان کشتی کج مشغول به کار بود:

اگر شما بودید چه حسی بهتان دست می‌داد؟ او آنجا بود و وظیفه‌اش اعلام نام‌های بزرگی همچون جان سینا و رندی اورتون بود. درحالیکه همسرش آنسو بالا و پایین می‌پرید و شیرین‌کاری می‌کرد.

کودی رودز می‌گوید که در این دوران عادت به مصرف یک نوشیدنی عجیب داشت. او نوشیدنی ورزشی گتورید را با ویسکی مخلوط می‌کرد و می‌نوشید. رودز در این مصاحبه اعتراف می‌کند که این بهترین راه حل ممکن نبوده است. او می‌گوید که اگر حالا در چنین موقعیتی قرار می‌گرفت سعی می‌کرد بهتر آن را مدیریت کند. با این حال رودز می‌گوید که آن نوشیدنی کمکش کرده تا آن دوران را پشت سر بگذارد:

آن کوکتل مسخره به من کمک می‌کرد که برای یک دقیقه هم که شده آرام باشم.

کودی رودز در این مصاحبه گفته است که در دوران کارآموزی از اعتماد بنفس کافی برخوردار نبوده است. این مساله و چند مشکل جانبی دیگر باعث شده‌اند که رودز گرفتار به عادت نوشیدن الکل شود. با این حال این کشتی‌گیر در نهایت توانست بر مشکلاتش غلبه کند و در حال حاضر در شرایط خوبی به‌سر می‌برد.

انگیزه کودی رودز برای ترک الکل

کودی رودز می‌گوید آنچه باعث شد تا بتواند بر عادت نوشیدن الکل غلبه کند عشقی بود که از جانب طرفداران کشتی کج نثارش شد. رودز می‌گوید اولین بار در مسابقات مانی این د بنک 2013 بود که متوجه شد روابط بسیار نزدیکی میان او و هواداران برقرار است. در آن ایونت با وجود اینکه نام‌های بسیار بزرگتری از رودز نیز حضور داشتند اما تماشاگران یک‌صدا نام «کودی» را فریاد می‌زدند. این ستاره WWE می‌گوید که این عشق و علاقه طرفداران کشتی کج باعث شده است تا عادات بدش را تغییر دهد و زندگی‌اش را در مسیر سالم‌تری دنبال کند.

آخرین اخبار ورزش کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...