سامراسلم باز می گردد! مرور مهم ترین بازگشت ها در تاریخ سامر اسلم

کدخبر (216053) | 13 مرداد 1402 | ساعت 15:47
0 192
سامراسلم باز می گردد! مرور مهم ترین بازگشت ها در تاریخ سامر اسلم
رویداد سامراسلم همیشه پر از شگفتی بوده است؛ اتفاقی که ممکن است امسال با بازگشت دواین جانسون به کشتی کج رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، مسابقات سامراسلم همواره یکی از بزرگترین ایونت‌های سالانه‌ی WWE بوده است.ویژگی سامر اسلم همواره این بوده است که ستیزه‌جویانه‌ترین خطوط داستانی در آن به سرانجام می‌رسیدند. اما وقتی درباره بزرگترین رویداد تابستانی کشتی کج صحبت می‌کنیم، نباید دیگر خصیصه‌ی مهم آن یعنی بازگشت اسطوره‌ها را از قلم بیندازیم. در گذر سال‌ها، همیشه سروکله اسطوره‌ها به شکل ناگهانی، در کوران مسابقات این پی پر ویو پیدا می‌شود!

آیا راک در سامراسلم 2023 حضور خواهد داشت؟

هنوز نمی‌دانیم که حضور دواین جانسون در سامراسلم و پایان دادن به خط داستانی بلادلاین تا چه حد می‌تواند محتمل باشد. اگر راک به‌دنبالی فرصتی برای بازگشت است، این احتمالا بهترین فرصتی‌ است که گیرش خواهد آمد. یکی باید رومن رینز را متوقف کند. به همین بهانه نگاهی انداخته‌ایم به بزرگترین بازگشت‌ها در تاریخ سامراسلم.

1- کوین نش - سامراسلم 2011

کشتی‌گیران کمی در طول تاریخ، اهمیتی هم‌پایه‌ی کوین نش دارند. این اسطوره بزرگ تاریخ کشتی کج که در دو کمپانی بزرگ یعنی WWE و WCW نقش برجسته‌ای خود به جای گذاشته، ناگهان در سامراسلم 2011 حاضر شد و تماشاگران را به وجد آورد. کوین نش که در مسابقه بین تریپل اچ و سی ام پانک دخالت کرده بود، با حمله به پانک، موجبات پیروزی تریپل اچ را پدید آورد. 

2- تریپل اچ - سامراسلم 2007

تریپل اچ تا پیش از برگزاری رویداد سامراسلم 2007& مدت‌ها بود که به‌دلیل مصدومیت دور از میادین به‌سر می‌برد. او در شوی تابستانی WWE بازگشت خود را رقم زد و در برابر کینگ بوکر قرار گرفت. تریپل اچ به بوکر تی آموخت که ستاره بودن یعنی چه. ماجرای بازگشت رندی اورتون در سامراسلم (اگر حقیقت داشته باشد) می‌تواند چیزی شبیه به تابستان 2007 را به یاد بیاورد. 

3- بیلی - سامر اسلم 2022

بیلی مدت‌ها بود که به دلیل یک مصدومیت جدی از ناحیه رباط صلیبی، دور از رویدادهای WWE مانده بود. پس از تقریبا یک سال، او در کنار داکوتا کای و ایو اسکای بازگشت خود را رقم زد و در برابر بیانکا بلر قرار گرفت که به تازگی بکی لینچ را شکست داده بود. این مبارزه، بیلی را در نقش شخصیت منفی قرار می‌داد؛ نقشی که او توانست ابعاد جدیدی از خود را در آن به نمایش بگذارد. 

4- بکی لینچ - سامر اسلم 2021

بکی لینچ به دلایل پزشکی و مرخصی بارداری، بیش از یک سال از دنیای کشتی کج و WWE فاصله گرفته بود، در سامراسلم 2021 و درحالیکه قرار بود کارملا به‌مصاف بیانکا بلر برود، ناگهان در صحنه حاضر شد و توانست در ۲۶ ثانیه بیانکا بلر را شکست داده تا دوباره عنوان قهرمانی را مال خود کند. 

5- براک لزنر - سامراسلم 2021

سامراسلم 2021 رویداد ویژه‌ای بود. درست بعد از اینکه بکی لینچ با بازگشت خود طوفان به‌پا کرد، طرفداران شاهد یک طوفان دیگر نیز بودند: بازگشت براک لزنر. رومن رینز یک مبارزه بسیار دشوار با جان سینا را پشت سر می‌گذاشت که ناگهان براک لزنر پیدایش شد. مدل موی لزنر تغییر کرده بود و او با چهره‌ای متفاوت بازگشت خود را رقم زد. پس از یک‌ و نیم سال غیبت، این بازگشت فصل جدیدی از کارنامه حرفه‌ای براک لزنر را آغاز کرد.  

آیا فصلی تازه و بازگشتی دیگر در سامراسلم 2023 در کار خواهد بود؟

جدیدترین اخبار کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...