وقتی مبارز UFC باراک اوباما را به مبارزه فرا خواند/ آنها در رینگ منتظر رئیس جمهور آمریکا بودند!

جیکوب فولکمن مبارز UFC بعد از مبارزه به یادماندنی مقابل آنتونیو مک کی، باراک اوباما را به مبارزه فرا خواند.
کدخبر (168281) | 30 فروردین 1402 | ساعت 15:57
0 111
وقتی مبارز UFC باراک اوباما را به مبارزه فرا خواند/ آنها در رینگ منتظر رئیس جمهور آمریکا بودند!
جیکوب فولکمن مبارز UFC بعد از مبارزه به یادماندنی مقابل آنتونیو مک کی، باراک اوباما را به مبارزه فرا خواند.

به گزارش سرخ نیوز، در طول سالیان اخیر طرفداران ام ام ای شاهد حواشی بیرون از رینگ عجیبی از جانب مبارزان UFC بوده‌اند. از دعوت از مارک زاکربرگ به مبارزه گرفته تا دعوت از مایلی سایروس برای قرار عاشقانه. یکی از عجیب‌ترین‌ها متعلق به جیکوب فولکمن، مبارز دسته سبک وزن بود که در سال 2011 رئیس جمهور وقت ایالات متحده یعنی باراک اوباما را هدف قرار داده بود.

اقدام عجیب جیکوب فولکمن ؛ او باراک اوباما را به مبارزه فرا خواند

جیکوب فولکمن در سال 2009 کار خود را در UFC آغاز نمود. او را با مهارت بالایش در کشتی که نقطه قوتش بود می‌شناختند. او در طی دوران حضورش در UFC غالبا در دسته سبک وزن به مبارزه می‌پرداخت و آمار ١٥ پیروزی، ٧ شکست را از خود برجای گذاشت. به‌یادماندنی‌ترین مبارزه دوران حرفه‌ای او در UFC 125 رقم خورد. فولکمن توانست در یک مبارزه سه راندی در دسته سبک وزن آنتونیو مک کی را شکست دهد. البته این پیروزی با اجماع داوران صورت نگرفت و یکی از آنها به‌نفع مک کی رأی داده بود. گرچه خود این مبارزه نبود که باعث به‌یادماندنی شدن آن گردید. بلکه اقدام عجیب فولکمن در مصاحبه پس از پیروزی بود:
او باراک اوباما را به مبارزه فرا خوانده بود!
آریل هلوانی، خبرنگار معروف UFC پس از این پیروزی از جیکوب فولکمن پرسیده بود که مایل است در مبارزه بعدی مقابل چه کسی قرار بگیرد. فولکمن ابتدا به کلی گویدا اشاره کرد اما بلافاصله نظرش را به باراک اوباما تغییر داد:
او انگار توی باغ نیست. لازم است کسی عقلش را سر جایش بیاورد.

گویا خصومت فولکمن با اوباما از اینجا آغاز شده که او قصد افتتاح یک کلینیک ماساژ را داشته اما مصوبه‌های دولت اوباما مانع از انجام این امر شده بود.

جیکوب فولکمن البته از موضوع به مبارزه فرا خواندن اوباما کاملا هم قسر در نرفت. گویا یک مامور سرویس مخفی با او دیدار داشته است و او را دعوت به ادای پاره‌ای از توضیحات نموده است. اما مبارز UFC اعتنایی به این مساله نکرده است. واضح است که فولکمن در هیچکدام از انتخابات ریاست جمهوری به اوباما رای نداده است.

وقتی مبارز یو اف سی اوباما را به مبارزه فرا خواندتوضیح کلی گویدا در خصوص دعوت از اوباما به مبارزه

کلی گویدا خود به‌تنهایی شماری از بهترین لحظات تاریخ UFC را رقم زده است. او ٣٥ مبارزه را در یو اف سی انجام داد و هرکدام از دیگری جذاب‌تر بودند. گویدا نیز همچون فولکمن و مدت‌ها پیش از او اوباما را به مبارزه فرا خوانده بود. این اتفاق در جریان مصاحبه پس از مبارزه او در UFC 65 رخ داده بود. او در این مصاحبه ابتدا از کسانی که برای تماشای مبارزه او به ورزشگاه آمده بودند تشکر کرد و سپس گفت:
با تمام احترام به آقای اوباما باید بگویم که گلف بازی کردن کافیست. به اینجا بیایید. فراموش نکنید که ام ام ای در حال تبدیل شدن به محبوب‌ترین ورزش دنیاست.
صحبت‌های کلی گویدا باعث سردرگمی بسیاری از افراد شد و خیلی‌ها گمان کردند که او اوباما را به مبارزه فرا خوانده است. اما گویدا پس از آن به‌طور شفاف‌تری به ایفای منظور خود پرداخت. او گفته بود که از اوباما درخواست کرده برای تماشای مبارزات UFC در ورزشگاه حاضر شود، نه برای مبارزه:
من قصد بی‌احترامی نداشتم. اما ام ام ای در میان تمام ورزش‌های دنیا از بالاترین شتاب رشد محبوبیت برخوردار است. خوب است که ببینیم شخص مهمی از آن حمایت کند.
بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...