احمقانه‌ ترین ولخرجی‌ های فلوید می ودر ؛ از شیرینی فروشی خانگی تا ساعت 19 میلیون دلاری !

دستمزدهای هنگفتی که فلوید می ودر در طول سال‌ها بدست آورده، باعث شده تا او یک سبک زندگی شگفت‌انگیز و تجملاتی داشته باشد.
کدخبر (163949) | 20 فروردین 1402 | ساعت 14:21
0 221
احمقانه‌ ترین ولخرجی‌ های فلوید می ودر ؛ از شیرینی فروشی خانگی تا ساعت 19 میلیون دلاری !
دستمزدهای هنگفتی که فلوید می ودر در طول سال‌ها بدست آورده، باعث شده تا او یک سبک زندگی شگفت‌انگیز و تجملاتی داشته باشد.

به گزارش سرخ نیوز، فلوید می ودر در طول 21 سال فعالیت حرفه‌ای خود در بوکس ، بیش از یک میلیارد دلار جایزه دریافت و مطمئناً از آن به خوبی استفاده کرده است. همان‌قدر که این بوکسور میشیگانی می‌داند چگونه پول دربیاورد، مطمئناً می‌داند که چگونه آن را خرج کند. از جمله خریدهای گرانقیمت او در طول سال‌ها می‌توان به یک عمارت 31 میلیون دلاری در لس‌آنجلس، هواپیماهای خصوصی متعدد و ساعت بی‌نظیری به ارزش 15 میلیون پوند اشاره کرد. با این حال این وسایل عجیب‌ترین خریدهای گرانقیمت این بوکسور بازنشسته نیستند. دستمزدهای هنگفتی که فلوید می ودر در طول سال‌ها بدست آورده، باعث شده تا او یک سبک زندگی شگفت‌انگیز و تجملاتی داشته باشد. ویدیوها و عکس‌هایی که او از درون خانه‌ لوکس خود به اشتراک می‌گذارد، شامل زمین سوارکاری، جواهرات قیمتی و تجهیزات گرانقیمتی است که او در طول این سالها برای خودش آماده کرده است.

درآمد یک میلیارد دلاری فلوید می ودر

فلوید می ودر یکی از معدود ورزشکارانی است که در طول زندگی ورزشی حرفه‌ای خود توانسته بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد. با این حال گفته می‌شود ممکن است طی سال‌‌های آینده درآمد فلوید می ودر به 3 میلیارد دلار برسد. حالا بد نیست نگاهی به برخی از مسخره‌ترین چیزهایی بیندازیم که فلوید می‌ودر تا به حال میلیون‌ها دلار خود را صرف خرید آن‌ها کرده است.

احمقانه‌ترین ولخرجی‌ های فلوید می ودر ؛ از شیرینی فروشی خانگی تا ساعت 19 میلیون دلاری!ساعت 19 میلیون دلاری فلوید می ‌ودر

بنا بر گزارش فوربس، فلوید می ‌ودر صاحب یک ساعت الماس 280 قیراطی به ارزش 19 میلیون دلار است که توسط Jacob & Co طراحی شده است. گفته می‌شود تنها یک عدد از این ساعت در جهان وجود دارد و از 167 جز مختلف تشکیل شده است.

1000 دلار برای هر وعده غذایی ؛ استفاده از طلا در غذای فلوید می ‌ودر

بخش عمده‌ای از موفقیت فلوید می ودر در بوکس، به دلیل رزِم غذایی تحسین برانگیزی بوده که او در این سالها داشته است. کویانا جفریس، سرآشپز شخصی می ودر، باید از طلا در غذایی این بوکسور سابق استفاده کند. به گفته Esquire، او به ازای هر غذایی که برای می ودر درست می‌کند، 1000 دلار دستمزد می‌گیرد. همچنین گفته شده که این آشپز به طور شبانه روزی در خدمت می ودر قرار دارد.

آرایشگر 1000 دلاری می ‌ودر

اگرچه فلوید می ودر سر بی مویی دارد اما به‌طور باورنکردنی به همان اندازه که برای هر وعده غذایی هزینه می‌کند، برای آرایشگرش پول می‌پردازد. این اتفاق واقعا عجیب است. گفته می شود آرایشگر او، جکی استار 45 دقیقه را صرف صاف کردن سر فلوید می‌کند. این آرایشگر اختصاصی در سال 2016 به TMZ گفته بود که او به ازای هر بار آرایش سر فلوید می ودر 1000 دلار دریافت می‌کند.

احمقانه‌ترین ولخرجی‌ های فلوید می ودر ؛ از شیرینی فروشی خانگی تا ساعت 19 میلیون دلاری!شیرینی‌ فروشی خانگی فلوید می ودر

هیچ یکی از اتاق‌های عمارت می ودر، بدون سینمای خانگی و سایر امکانات مشابه نیست. با این حال می ‌ودر با افزودن یک شیرینی‌فروشی سلف‌سرویس، قابلیت‌های عمارت خود را در لس‌آنجلس به سطح بالاتری رسانده است.

هر روز یک کفش ورزشی جدید برای بوسکور افسانه ای

این بوکسور افسانه‌ای با سبک زندگی عجیبی که دارد، ابدا طرفدار بازیافت لباس یا کفش نیست. به گفته The Richest، می ودر 46 ساله هر روز یک لباس زیر جدید می‌پوشد که البته این لباس‌ها هم ارزان نیست. می ‌ودر سالیانه 6500 دلار صرف هزینه لباس زیر خود می‌کند. گفته می‌شود او کفش‌های ورزشی خود را مانند لباس زیرهایش تنها یکبار می‌پوشد و آنها را دور می‌اندازد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...