پریانکا چوپرا و نژادپرستی در هالیوود/ ضربه‌ای کاری، دردناک و تکراری!

پریانکا چوپرا جوناس از نژادپرستی در هالیوود می‌گوید و مسائل و مشکلات زندگی خودش را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (198604) | 03 تیر 1402 | ساعت 02:10
0 292
پریانکا چوپرا و نژادپرستی در هالیوود/ ضربه‌ای کاری، دردناک و تکراری!
پریانکا چوپرا جوناس از نژادپرستی در هالیوود می‌گوید و مسائل و مشکلات زندگی خودش را با هوادارانش به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، در پشت پرده دنیای پرزرق و برق هالیود، که رؤیاهای زیادی شکل گرفته و ثروت زیادی در جریان است، تبعیض و نژادپرستی نیز موج می‌زند و سایه‌اش را بر سر بزرگ‌ترین ستاره‌ها نیز می‌اندازد. پریانکا چوپرا جوناس، هنرپیشه سرشناس و مشهور جهان، بعد از یک دهه رویارویی با واکنش‌های تند، حالا تصمیم گرفته تا سکوتش را در این باره بشکند و از واقعیت‌هایی که در این صنعت وجود دارد، صحبت کند.

تجربیات پریانکا چوپرا درباره نژادپرستی در هالیوود

او در گفتگوی اخیرش با کریس والاس، درمورد تجربیات شخصی‌اش از نژادپرستی و چالش‌هایی که حضور در آمریکا برایش به‌همراه داشته، حرف زده و از سفرش و موانعی که در مسیر حرکت از بالیوود به هالیوود با آن‌ها مواجه شده را برشمرده. چوپرا اولین حضورش در آمریکا را در سال 2015 و در سریال تلویزیونی آمریکایی «Quantico» تجربه کرد و اولین ستاره از آسیای جنوبی لقب گرفت که یک نقش اصلی به‌عنوان کارمند FBI را بازی کرد. پریانکا با اشاره به تصمیمش برای جستجوی موفقیت در سینمای آمریکا به این نکته اشاره کرد که دنبال رشد و افق‌های جدیدی است. او درعین حال یادآوری کرد که برای مدت کوتاهی، شانسش را برای حضور در دنیای موسیقی امتحان کرده ولی سریعاً دریافته که نقاط قوتش در بازیگری است. او همچنین با اشاره به اهمیت حضور در این سریال و ایفا کردن یکی از نقش‌های اصلی آن که برای یک بانوی هندی نوشته نشده بود، به این نکته اشاره کرد که بعد از سال‌ها تلاش سخت، با حضور در این نقش، احساس ارزشمندی کرده. بازیگر بالیوودی از مسائل مختلف زندگی اش پرده برداشته زمانی که گفتگو به سمت تجربه حضور او در NFL پیش رفت، روند مصاحبه تغییر کرد و مشخص شد که چوپرا جوناس، آهنگی را برای مراسم افتتاحیه شب فوتبالی NFL داشته ولی بازتاب و واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع، با بدبینی و نژادپرستی همراه بوده است. این بازیگر هندی گفته که توئیت‌ها و کامنت‌هایی که حضور او در تلویزیون آمریکا و مشارکتش با فوتبال، که هویتی آمریکایی دارد را زیر سؤال برده، برایش حسابی آزاردهنده بوده است:
این دردناک است و ضربه‌ای کاری به تو می‌زند و هربار هم این اتفاق می‌افتد.
البته که چوپرا هنوز با چراغی از امید و انعطاف‌پذیری به جلو نگاه می‌کند. او حالا علیه پیش‌داوری‌های عمیقی که در این صنعت وجود دارد، صحبت کرده و گفته:
عادی‌سازی فرهنگ ما یک مسیر طولانی است و تعداد کمی از ما در این مسیر قرار داریم. فرهنگ باید عادی شود؛ چون بچه‌ها در معرض فرهنگ‌های مختلف قرار می‌گیرند. فرهنگ بهترین معلم جهان است.
بازیگر بالیوودی از مسائل مختلف زندگی اش پرده برداشته

تولد دختر پریانکا چوپرا جوناس

او همچنین درمورد هیجانی که در هنگام تولد دخترش تجربه کرد و چالش‌هایی که در آن زمان با آن روبه‌رو شد، صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که دخترش وقتی به‌دنیا آمد، به‌شدت کوچک و ضعیف بود و 100 روز را در ICU سپری کرد و با هرنفسی که می‌کشید، برای زنده ماندن می‌جنگید. او و همسرش هم با تمام توان می‌کوشیدند تا از دخترشان حمایت کنند. پریانکا با ادای احترام به پدرش، که سال‌ها پیش از دنیا رفته، اعلام کرد که یک خالکوبی زیبا را به یاد پدرش روی دست راستش و با دست خط خود پدرش زده:
دختر کوچک بابا
پدر پریانکا یکی از حامیان اصلی او بوده و هرگز عشق و حمایتش را از او دریغ نمی‌کرده. پدر او در سال 2013 در نبرد با سرطان تسلیم شد و از دنیا رفت. پریانکا او را به‌عنوان قهرمان زندگی‌اش می‌داند و معتقد است که پدرش همیشه اعتمادبه‌نفس بالایی داشته و بمب انرژی مثبت بوده. آخرین خبرها از چهره ها

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
ویدئو های مرتبط
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...